Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olli Rehn alkaa näyttää parhaimmalta ehdokkaalta. Luo turvallisuudentunnetta ja on presidenttimäinen

Vierailija
23.12.2023 |

Kokemus ja asiantuntemus ovat vankkaa tasoa.

Kommentit (5057)

Vierailija
2321/5057 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai että mä nautin tästä Stubbin ylimielisten kannattajien kasvavasta ahdingosta.

Vaalipäivän ilta voi olla hyvin yllätyksellinen. :)

Häpeän silmät päästäni kokkareiden puolesta, jos Stubb valitaan. Pakkohan sitä ketkua on sitten katsoa, vaikka ei yhtään haluaisi. 

Huutista kun täällä Rehnin, Stubbin ja Haaviston kannattajat tappelevat täällä keskenään. Noilla kolmella ei ole paljoa pskaakaan eroa. Se on tullut tässä 6 kuukauden aikana selväksi kun olen kuunnellut ja katsellut joka ikisen tentin ja haastattelun.

Vierailija
2322/5057 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunne vai järki?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2323/5057 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai että mä nautin tästä Stubbin ylimielisten kannattajien kasvavasta ahdingosta.

Häpeän silmät päästäni kokkareiden puolesta, jos Stubb valitaan. Pakkohan sitä ketkua on sitten katsoa, vaikka ei yhtään haluaisi. 

Huutista kun täällä Rehnin, Stubbin ja Haaviston kannattajat tappelevat täällä keskenään. Noilla kolmella ei ole paljoa pskaakaan eroa. Se on tullut tässä 6 kuukauden aikana selväksi kun olen kuunnellut ja katsellut joka ikisen tentin ja haastattelun.

On sen verran, että Stubb on adhd. Haavisto on ylioppilas. 

Vierailija
2324/5057 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No aina joku valitaan, vaikka ehdokkaat olisivat kuinka samanlaisia tahansa. Niinistökin valittiin, vaikka oli ehdolla Haavisto.

Vierailija
2325/5057 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stubb ja  myös sivari Haavisto nojaavat Suomen turvallisuusasioissa liikaa USAan, Ruotsiin, Natoon. Haavisto sanoo usein  että parasta tehdä samoin kuin naspurimaatkin tekee. Muut hoitaa.

Vain Upseeri Rehn totesi että  ei voi  täysin luottaa noihin naapureihin ja muihin. USAn uusi presidentti voi  vaikka sisäpiliittisista syistä vähentää rahoitustaan Natoon.  Vain meillä yksin  on pitkä pitkä itäraja Venäjän kanssa ja meidän tulee itse olla valmis sitä puolustamaan.

Rehn sanoi että tärkeintä on pystyä ylläpitää suomalaisten omaa tahtoa puolustaa isänmaatamme. Ja vain upseeri siihen kykenee, oman esimerkkinsä kautta. Vain hän pystyy psykologisesti valamaan luottamusta  kriisitilanteissa taisteleviin sotilaisiin, sillä hän tuntee sotilaiden olot ja armeijan toiminnan oman kokemuksensa kautta 

Sivari Haavisto ja Halla-aho ei tunne armeijaa lainkaan, ja kriisitilanteessa heidä

Luultavasti? Minä olen ymmärtänyt, että

- armeijassa totellaan ylempiä

- presidentti on aina ylipäällikkö

Olisihan hassua jos kenraalit ja marsalkat kikattelisi kimpassa ylipäällikölle, oli hän sitten alikessu tai vänrikki. Tai ei mitään. Ei se nyt kyllä ihan niin mene.

Toki hölmö on ylipäällikkö, joka ei esikuntaansa tarkasti kuuntele ja pidä erinomaisina neuvonantajina.

Ja toki totta, että muihin ei voi luottaa tiukan paikan tullen, vain itseensä tai omiinsa. Ei tarvitse olla upseeri että tämän ymmärtää.

Hyvin moni suomalainen tuntee armeijan olot ja toiminnan omasta kokemuksestaan. Psykologisen luottamuksen valamisenko osaa kaikki heistä? Muut ei osaa manipuloida?

Vierailija
2326/5057 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On sen verran, että Stubb on adhd. Haavisto on ylioppilas. 

Monta hyvää ehdokasta on tarjolla, mutta onhan oxfordin tohtori kova pelkkään lukioon verrattuna

Vierailija
2327/5057 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä puhut? Stubbin kannatus on koko ajan kasvanut, Rehnin laskenut.

Vierailija
2328/5057 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kepulaiset odottavat kauhulla viimeisiä vaalitenttejä. Kun Olli-poika värisee pelosta Stubbin vieressä vielä yhdenkin tentin, hän ei enää taistele vaalien kolmostilasta Halla-ahon kanssa, vaan sijoista 4 - 6 Anderssonin ja Uripilaisen kanssa.

Vierailija
2329/5057 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä Stubbin ihailijakerho nyt tunkee Rehnin ketjuun. 

Kertoo kaiken tarpeellisen Stubbin kannatuksen tilasta.

Vierailija
2330/5057 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää pöhinää havaittavissa ja Olli-ilmiön myötä Rehnin kannatus nousee kohisten päivä päivältä

Vierailija
2331/5057 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ON yllätyksellinen. Eduskuntavaalien tulos vastasi melko hyvin ennakkotuntumaa palstalla ja uskon että samansuuntainen yhtäläisyys tulee olemaan palstasuosion ja vaalituloksen välillä myös nyt. Hyvältä siis näyttää Rehnin kannalta. En jaksa millään uskoa että lopulta joku muu ehdokas kuin Rehn valittaisiin, nämä kun ovat kuitenkin SUOMEN presidentinvaalit.

Vierailija
2332/5057 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ON yllätyksellinen. Eduskuntavaalien tulos vastasi melko hyvin ennakkotuntumaa palstalla ja uskon että samansuuntainen yhtäläisyys tulee olemaan palstasuosion ja vaalituloksen välillä myös nyt. Hyvältä siis näyttää Rehnin kannalta. En jaksa millään uskoa että lopulta joku muu ehdokas kuin Rehn valittaisiin, nämä kun ovat kuitenkin SUOMEN presidentinvaalit.

Eduskuntavaalien tulos vastasi puolueiden järjestyksen osalta täysin Ylen gallupia 30.3. Erot prosenttiosuuksissa virhemarginaalin sisällä.

Ollilla on nyt 9%, joten jos virhemarginaali on 2 %, Olli saa 7 - 11 %.

Vierailija
2333/5057 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää pöhinää havaittavissa ja Olli-ilmiön myötä Rehnin kannatus nousee kohisten päivä päivältä

Ai niin kuin siinä kepulaisten Matti-ilmiössä? Lopulta saitte 4 %.

Vierailija
2334/5057 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä Stubbin ihailijakerho nyt tunkee Rehnin ketjuun. 

Kertoo kaiken tarpeellisen Stubbin kannatuksen tilasta.

Kyllä. Se kertoo, että Rehn jää sivuun jopa omassa ketjussaan. Niin kuin myös aina politiikassa.

Vierailija
2335/5057 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
2336/5057 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jess. Olli-rintamalta kuuluu hyviä uutisia!  :)

Vierailija
2337/5057 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tätä Alex-fanien hätää. :D

Vierailija
2338/5057 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa huono tuo Stubbin tv-mainos. Tuosta ajatuksesta, että yksin ei asioita hoida presidenttikään, tuli mielikuva, että samalla jos Stubb nousee presidentin korkeaan virkaan nauttimaan aseman tuomista eduista, niin hän vierittää osan vastuusta ylhäältä alaspäin tavallisille kansalaisille. Ei houkuttele tällainen.

Vierailija
2339/5057 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stubbista tehdään presidenttiä isoilla rahoilla. Ei mitään sydämen sivistystä, vaan pelkkä ulkokuori, joko sekin on muovinen. Kuvastaa kyllä kokkareita. He ovat pintaliitäjiä, jotka ovat tottuneet kaiken saamaan rahalla. Inhottaa koko puolue, joka riistää köyhiä. 

Vierailija
2340/5057 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kepulaiset odottavat kauhulla viimeisiä vaalitenttejä. Kun Olli-poika värisee pelosta Stubbin vieressä vielä yhdenkin tentin, hän ei enää taistele vaalien kolmostilasta Halla-ahon kanssa, vaan sijoista 4 - 6 Anderssonin ja Uripilaisen kanssa.

Miksi Olli-poika pelkäisi lipevää Stubbia. Ei kait sivistyvaltiossa tarvitse ketään vastaehdokasta pelätä. Stubb lisäksi latoo suu vaahdossa asioita, joita on opetellut ulkoa. Mitä hän tietää Suomesta, kun on pölyttynyt monia vuosia jossain yliopistossa professorina ja sitä ennen investointipankissa? 

Ketju on lukittu.