Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työtön Terhi dissaa siivoajia ja elelee itse pelkillä tuilla.

Vierailija
23.12.2023 |

Hienoa Terhi, jatka samaan malliin. Me "rätin pyörittäjät" maksetaan omalla työllämme lasten elämä, ja on muuten joulupöydässäkin tarjolla sorttia jos jonkunlaista. 😊

Turha haaveilla https://www.is.fi/perhe/art-2000010036532.html

Kommentit (113)

Vierailija
1/113 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa. Minulla löytyy ammattiylpeyttä, vaikka olenkin "pelkkä" laikkari. Ahdistuisin, jos joutuisin istuskelemaan päivät pitkät.

Vierailija
2/113 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terhistä ei sentään luojan kiitos tullut siivoajaa vaan sossupummi, varmaan on äiti nyt ylpeä! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/113 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole pelkkä laikkari, olen laikkari ja ylpeä koulutuksestani ja arvostan koulutettuja laitoshuoltajia.

Vierailija
4/113 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi hyvä jos annetaan olla. Nykyään tämä vastakkainasettelu on kauheaa. Nuorena osa on kriittisempiä. Ihan varmasti lehdissä riittää provosoivia ihmisiä vaikka joka päivälle. Joskus mietin maksetaanko joillekin lausunnoista vai miksi aina muutkin pienituloiset saavat kärsiä outojen lausuntojen vuoksi. 

Vierailija
5/113 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa dissaa?

Vierailija
6/113 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi hyvä jos annetaan olla. Nykyään tämä vastakkainasettelu on kauheaa. Nuorena osa on kriittisempiä. Ihan varmasti lehdissä riittää provosoivia ihmisiä vaikka joka päivälle. Joskus mietin maksetaanko joillekin lausunnoista vai miksi aina muutkin pienituloiset saavat kärsiä outojen lausuntojen vuoksi. 

Varmasti maksetaan. Siivousalan ihmisten työn halveksunta on ollut taas ikuista ei mikään uusi keksintö

Vierailija
7/113 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö pitäisi moittia Terhin äitiä, hänhän puhui rätinpyörittäjistä? No, elättäisi nyt tyttärensä sitten, jos on varaa haukkua siivoojia nii on varmasti niin rikas että auttaisi tytärtään ja tämän lasta.

Mutta moukkamaista nimitellä noin.

T. Entinen ammattiylpeä siivooja joka kävi toisen ammatin, mutta edelleen arvostaa kaikkia töitä.

Vierailija
8/113 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä.

Kuulin sanan tiktokista.

Ap

Vierailija
9/113 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti maksetaan. Siivousalan ihmisten työn halveksunta on ollut taas ikuista ei mikään uusi keksintö

Halveksunta? Sairas täytyy olla päästään jos halveksii tärkeätä työtä tekevää ihmistä. Ilman siivoajia hukkuisimme kirjaimellisesti paskaan. Harva varmaan osaa edes kuvitella miltä vaikkapa jotkin julkiset tilat näyttäisivät, jos niissä ei kävisi siivooja. 

Vierailija
10/113 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten lasten isä elättää Terhin lapsia? Yhteinen projekti.

Vierailija
11/113 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kysykää suoraan Terhiltä. Nimittäin kannattaa olla varovainen. Joskus  saattaa olla, että joitain mielipiteitä esitetään jonkun mielipiteinä, jotta saisi vihamiehiä ja naisia niillä.

Jos joku onkin laittanut nuo Terhin nimellä tai kuvalla someen? 

Vierailija
12/113 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuossa missään lue, että Terhi dissaa siivoajia:

Terhi muistaa vieläkin, miten VANHEMMAT  patistivat häntä hoitamaan kouluhommansa huolella.

Ettei tule mitään rätinpyörittäjää, HE sanoivat.

Vierailija
13/113 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on ihan tyypillistä kokoomuslaisuutta: töitä ei tehdä vaan siipeillään tukiaisilla ja muiden maksamien verojen turvin.

Vierailija
14/113 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö pitäisi moittia Terhin äitiä, hänhän puhui rätinpyörittäjistä? No, elättäisi nyt tyttärensä sitten, jos on varaa haukkua siivoojia nii on varmasti niin rikas että auttaisi tytärtään ja tämän lasta.

Mutta moukkamaista nimitellä noin.

T. Entinen ammattiylpeä siivooja joka kävi toisen ammatin, mutta edelleen arvostaa kaikkia töitä.

Joo tässä se äiti vaikuttaa vittumaiselta elitistiltä johon karma kolahti.

Vierailija
15/113 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä tämä Terhi teki nyt ap:n mielestä väärin? Terhin vanhemmat 'dissasivat' siivoustyötä, ja Terhi on itse ollut hoitotyössä kunnes uupui ja on siksi tuilla. Turha haukkua.

Vierailija
16/113 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapset ovat joka toinen viikko isällä ja silloin tällöin Terhin viikollakin kun Terhiä ei huvita laittaa ruokaa lapsille. Terhi saa lapsilisät, ei isä.

Vierailija
17/113 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mitä sitten?

Vierailija
18/113 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syöttämällä niitä puolet kuusta itsellään. 

Vierailija
19/113 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tahansa sakkia olette tässä elämänohjeita mitä suosittelen kaikille ja mitä itse noudatan. Älkää tehkö rikoksia ainakaan muita taviksia kohtaan, isoa valtiota vastaan voi vähän... älkää valehdelko toisten asioista, omista voitte, älkää vääristelyjä tahalleen asioita omien ideologienne takia. 

Vierailija
20/113 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä tämä Terhi teki nyt ap:n mielestä väärin? Terhin vanhemmat 'dissasivat' siivoustyötä, ja Terhi on itse ollut hoitotyössä kunnes uupui ja on siksi tuilla. Turha haukkua.

Klassinen aihe vapaa-aloitus jossa ap ei ole itse lukenut kuin korkeintaan otsikon

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän