Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on niin ikävä exää että olen ihan raivona

Vierailija
23.12.2023 |

En ole koskaan aiemmin kokenut mitään tällaista että eron jälkeen olen ihan raivona ikävästä toista kohtaan. Olen seurustellut monen kanssa mutta kaikista olen päässyt yli hyvin nopeasti. Olen alkanut etsiä uutta seuraa ja exät unohtuneet samantien.

Tämä viimeisin suhde oli jotain niin erilaista. En ole enää sama ihminen kuin olin tätä ennen. Kiinnostukseni miehiin on lopahtanut kokonaan. Kaipaan vain tuota miestä ja haaveilen että olisimme taas yhdessä ilman niitä ongelmia, joita suhteessamme oli. Mitä sitä tunteilleen voi. Ulkopuoliset voivat ihmetellä, miksi olen ihmisen kanssa joka käyttäytyy noin, no siksi että minulla on häntä kohtaan tunteita, jollaisia ei ole koskaan ketään muuta kohtaan ollut. Ei kukaan valitse tunteitaan. Miksi sitä on niin vaikeaa joidenkin ymmärtää?

Miten hitossa pääsen eteenpäin, kun en enää saa takaisin sitä mitä haluaisin...

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän että tuo avausviestini antaa teinimäisen kuvan musta, ja totta se onkin, olen tietyllä tavalla jäänyt kehittymättä kun olin jo niin varhaisessa vaiheessa masentunut ja masennus jatkui ja jatkui. Kun muut meni elämässä eteenpäin, kävi koulut, saivat töitä omalta alaltaan, hankkivat kumppanin jonka kanssa muuttivat yhteen ja perustivat perheen, minä olin edelleen se omien päänsisäisten ongelmieni kanssa taisteleva ongelmatapaus, joka haki jatkuvasti uutta seuraa täyttääkseen sitä valtavaa tyhjyyttä ja hyväksynnänkaipuuta. Lopulta aina suhteen edetessä tajusi, että ei tämä v...u ole sitä mitä kaipaan.

Nyt kun vihdoin löysin ihmisen jonka kanssa koin olevani kokonainen ja että hän on se oikea minulle vikoineen kaikkineen, en saakaan olla hänen kanssaan. Kysyn koko ajan mitä pahaa olen tehnyt ja tajuan että olenhan minä paljon pahaa tehnytkin. Ehkä olen vaan ansainnut tämän.

Ap

Hmm ehkä sun pitäis kokea olevasi kokonainen ihan yksin ensin? Jos siis et koe yksinäsi olevasi kokonainen. Suhteeseen tulee kaksi kokonaista ihmistä, ei kaksi puolikasta.

Vierailija
22/42 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän että tuo avausviestini antaa teinimäisen kuvan musta, ja totta se onkin, olen tietyllä tavalla jäänyt kehittymättä kun olin jo niin varhaisessa vaiheessa masentunut ja masennus jatkui ja jatkui. Kun muut meni elämässä eteenpäin, kävi koulut, saivat töitä omalta alaltaan, hankkivat kumppanin jonka kanssa muuttivat yhteen ja perustivat perheen, minä olin edelleen se omien päänsisäisten ongelmieni kanssa taisteleva ongelmatapaus, joka haki jatkuvasti uutta seuraa täyttääkseen sitä valtavaa tyhjyyttä ja hyväksynnänkaipuuta. Lopulta aina suhteen edetessä tajusi, että ei tämä v...u ole sitä mitä kaipaan.

Nyt kun vihdoin löysin ihmisen jonka kanssa koin olevani kokonainen ja että hän on se oikea minulle vikoineen kaikkineen, en saakaan olla hänen kanssaan. Kysyn koko ajan mitä pahaa olen tehnyt ja tajuan että olenhan minä paljon pahaa tehnytkin. Ehkä olen vaan ansainnut tämän.

Kai sitä pitäisi. En vaan jaksaisi enää. Koko elämä ollut tällaista taistelua miten saisi päänsä kuntoon. Puolet elämästä mennyt hukkaan. Toivon joka päivä etten heräisi enää aamulla.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtunee siitä että muut miehet olet itse jättänyt mutta tää yks ottikin ja lähti itse jääden mielen sopukoihin vaivaamaan.

Vierailija
24/42 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun musta on kiva ajatus että olen puolikas ja se toinen täydentää mut. Miksihän ajattelen näin?

Ap

Vierailija
25/42 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johtunee siitä että muut miehet olet itse jättänyt mutta tää yks ottikin ja lähti itse jääden mielen sopukoihin vaivaamaan.

Itse asiassa suurin osa on jättänyt mut.

Ap

Vierailija
26/42 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun vihdoin löysin ihmisen jonka kanssa koin olevani kokonainen ja että hän on se oikea minulle vikoineen kaikkineen, en saakaan olla hänen kanssaan. Kysyn koko ajan mitä pahaa olen tehnyt ja tajuan että olenhan minä paljon pah

Itse ajattelen samoin ja olin pitkään sinkku ja ihmiset sanoi "Nauti sinkkuudestasi ja vapaudestasi". En ymmärtänyt mitä noi tarkoittaa, kun en nauttainut. Tykkään halailusta ja läheisyydestä. En silti ole läheisriippuvainen koska osaan olla yksin. 

Mutta en tiedä paljon tästä suhteestasi, oliko sillä miehellä jokin persoonallisuushäiriö tai vastaavaa? Oletko varma, ettei hän tunne sinua kohtaan enää samoin? Miksi ero tuli. kaikki nämä asiat selventäisi paljon. 

Vierailija
27/42 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko sillä miehellä persoonallisuushäiriö?

Vierailija
28/42 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskoisin näin.

Ap

Vierailija
29/42 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Merkurius perääntyy ja sekottaa pakkaa, loppuu 1.1.2024, joten sinnittele sinne asti niin helpottaa. Voi tuntuu erityisen vahvana jos sun astrokartalla on kaurista tai jousimiestä

T:hihhuli

Astrologia tuo tietyssä mielessä turvaa silloin kun asioita ei voi järjellä ja tieteellä selittää. Kiitos kivasta kommentistasi.

Ap

Vierailija
30/42 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskoisin näin.

Ap

Varmaan sitten tulee takaisin

Vierailija
31/42 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan haluan kiittää kaikkia kommentoineita. Yllättävän asiallisia ja ystävällisiä vastauksia tuli. Jotenkin ajattelin että tulisi päinvastaisia, kun itse luin vielä uudestaan avausviestini lähettämisen jälkeen ja ajattelin kuulostavani tosi ärsyttävältä.

Ap

Vierailija
32/42 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeastaan haluan kiittää kaikkia kommentoineita. Yllättävän asiallisia ja ystävällisiä vastauksia tuli. Jotenkin ajattelin että tulisi päinvastaisia, kun itse luin vielä uudestaan avausviestini lähettämisen jälkeen ja ajattelin kuulostavani tosi ärsyttävältä.

Ap

rakkaus on ihana tunne ja eihän sitä haluaisi menettää.

Vierailija
33/42 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskoisin näin.

Ap

Varmaan sitten tulee takaisin

Kunpa tulisikin.

Ap

Vierailija
34/42 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko henkistä väkivaltaa?

Oli.

Ap

Vierailija
35/42 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki tunteet on sallittuja ja ne pitää tuntea, mutta kertomasi perusteella minulle tulee vaikutelma, että olet koukussa enemmänkin siihen tunteeseen. En tiedä kauan olitte yhdessä, jos olitte vain pari vuotta niin siinä ajassa ei ehdi tulla semmoista syvää pitkäkestoista kiintymystä, joka on pitkäkestoisen syvän rakkauden pohjavireenä. Vielä on alkuhuumaa jäljellä ja se ei perustu todellisuuteen. Jos suhteessanne oli paljon ongelmia niin suhde ei vain toiminut ettekä te toimineen yhdessä niin hyvin, että olisitte oikeita toisillenne. Hyvä parisuhde on aika ongelmaton ja helppo. Helppous ei tarkoita sitä etteikö rakkaus ja tunteet olisi tosi syviä. Pääset tästäkin suhteesta eteenpäin jos niin haluat.

Siis anteeks mitä? Parissa vuodessa ei ehdi tulla syviä tunteita. Voi kiesus. Kukaan ei ensinnäkään voi määritellä jotain aikaa milloin voidaan tuntea mitäkin toista kohtaan, jonkun kanssa jo muutamassa kuukaudessa voi saada aikaan erittäin syviä tunteita, ei kaikilla ihastumisesta rakastumiseen mene samaa aikaa. Lisäksi jos joku suree ja kaipaa todella syvästi toista vaikka 1/2 v seurustelun jälkeen nii  se on hänelle ihan oikea tunne eikä kukaan muu voi määritellä onko se tunne oikea ja kaipaako sitä toista ihmistä vai vain rakastumisen tunnetta.  Kiesus tätä yksinkertaisuutta.

Vierailija
36/42 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen. Eikä tuo tunne liity mitenkään mt ongelmiin vaan on ihan meidän jokaisen herkkätynteisen ihan normi tunne kun tulee jätetyksi jonkun sellaisen toimesta kehen oli oikeasti rakastunut ja avannut tunteensa. 

Monilla meistä on takana useita pitkiäkin suhteita ja vain jonkun kanssa on päässyt sille leveille että häntä jää kipeästi kaipaamaan. Näin se vaan menee.

Anna tunteen tulla, itke, itke vaikka väkisin, se helpottaa ainakin hetkeksi.

Vierailija
37/42 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti ei ole antaa mitään vinkkejä, sillä olen itse samanlaisesta suhteesta eronnut pari vuotta sitten. Exä on edelleen päivittäin mielessä. Itselläni varmasti taustalla jonkinlainen läheisriippuvuus ja exällä alkoholiongelmaa ja jonkinlainen persoonallisuushäiriö. Parisuhde oli haastava, siinä oli paljon hyvää, mutta se myös kuormitti molempia valtavasti henkisesti. Sellaista jatkuvaa väärinymmärrystä molemmin puolin. Olimme yhdessä vuosia.

Yritän ajatella asiaa niin, että nuo molempien omat riippuvuudet eivät ole oikeaa rakkautta, vaan kaksi ihmistä nyt sattui osumaan omine heikkouksineen yhteen. Tosiaan sitä en tiedä, miten tästä pääsee yksin eteenpäin.

Vierailija
38/42 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko henkistä väkivaltaa?

Oli.

Ap

Kumpi oli se henkisen väkivallan käyttäjä, ja kumpi oli kohde?

Vierailija
39/42 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tommi S. Mitä saat tästä nettikiusaamisesta. Oikeesti. Kerro! Tiedän, että sä oot aktiivisesti sekä täällä että muualla netissä koittanut ladella tarinoita. Noinko kovasti ottaa etten aio huolia miestä? Sanon toistamiseen. Asun mielummin metsässä purkkiruokia syöden kuin muutan yhdenkään miehen luokse. Otan metsään säänkestävän sumutteen. 

Vierailija
40/42 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkästään aika taitaa auttaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä