Naiset - miten suhtaudutte miehen vanhenemiseen?
Itse täytän ensi vuonna 40. Hiusraja on vähän noussut ja pikkuisen tullut harmaata ohimoille. Olemus ja puhetyyli on setämäistynyt. Olen miettinyt, mitä naiset ajattelevat suhteessa vaikka siihen, kun oli 30. En tarkoita nyt parisuhdetta tai seksiä, vaan yleensä sitä, koetaanko jo vanhentunut mies positiivisesti vai negatiivisesti kanssakäymisessä. Arvostetaanko, onko neutraalia vai pidetäänkö ärsyttävänä setänä?
Kommentit (40)
Mun mies on jo 27. Ihan charmantisti toi ikääntyminen on tapahtunut.
Aloitus on selvä provo. Miksi menette provoon?
En mitenkään sen kummemmin.. On ihan luonnollista että niin minä kun mieheni vanhenemme.. Voimat alkaa vähenemään ja ulkonäkö muuttuu..
Samalla tavalla miten miehet suhtautuu naisten vanhenemiseen eli halveksun, haukun ja vaihdan nuorempaan.
Samalla tavalla kuin omaani. Jotkut asiat paranevat, jotkut huononevat, mutta prosessi on väistämätön. Sitä vastaan on turha pullikoida. Rakkauteen se ei vaikuta, ainakaan huonolla tavalla. Ajan rajallisuus ja rakkauden tärkeys valaistuvat koko ajan uudella tavalla.
Rakkautta kaikkien jouluun! Jos kristinuskossa jotain hyvää on, niin armon ajatus.
Vierailija kirjoitti:
Samalla tavalla miten miehet suhtautuu naisten vanhenemiseen eli halveksun, haukun ja vaihdan nuorempaan.
😂 Siinähän se tuli.
Kyllä ihan jokaisella ihmisellä, oli mies tai nainen, tulee jossain vaiheessa ikäkriisi/kriisejä. Mutta kyllä niistä yli pääsee. Itse täytän ensi vuonna 40. Mulla oli paha ikäkriisi 28-vuotiaana, nyt melkein nelikymppisenä en todellakaan haluaisi olla enää nuorempi, koska en halua olla naiivi varhaisaikuinen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ihan jokaisella ihmisellä, oli mies tai nainen, tulee jossain vaiheessa ikäkriisi/kriisejä. Mutta kyllä niistä yli pääsee. Itse täytän ensi vuonna 40. Mulla oli paha ikäkriisi 28-vuotiaana, nyt melkein nelikymppisenä en todellakaan haluaisi olla enää nuorempi, koska en halua olla naiivi varhaisaikuinen.
Miksi valehtelet internetissä?
naiset vihaavat sinua iästäsi riippumatta.
Vanheneminen on väistämätöntä ja osuu jokaiseen, joka vanhaksi elää. Suhtaudun niin, että jos se on sulle ongelma, niin sitten sulla on hyvin niukasti oikeita ongelmia. Pää pois perseestä ap
Noin pääosin miehet vaan paranee vanhetessaan :)
Mutta jos olet käytökseltäsi lipevä ja limainen ja kuvittelet normaalia kanssakäymistä kutsuna sänkyyn, niin se ei tietenkään viehätä ketään.
Itsellä katosi kaikki halut, kun mies alkoi paappaantua heti 50v täytettyään. Joo, ei harventunut hiukset, mutta lihakset kuihtui, ja näytti rypistyneeltä kuivalta oravalta. Hampaat alkoi huonota nopeasti. Kakat saattoi tulla vaan yhtäkkiä housuun. Jätin hänet vuosi sitten kun oli 54v. Tuntui vaan, että ei jo nyt.
Jos on muuten ollut terveelliset elämäntavat jo parikymppisestä asti, niin yleensä ne pysyy myös neli-viisikymppisenä, olemus on edelleen sellainen siisti ja usein myös treenattu. Monet miehet myös komistuvat iän myötä.
Mutta valitettavasti sitten on nämä jotka ovat aloittaneet juomaan ja polttamaan jo yläasteella ja näyttävät jo kolmekymppisinä 50 vuotiailta. Sitten ihmettelevät kun eivät saa tindermatcheja edes oman ikäisiltään.
Spoiler Alert - jokainen vanhenee. Tosin toiset vanhenee nopeammin kuin toiset.
Ei kiinnosta mitä naiset ajattelevat minun vanhenemistani. Teen mitä itse haluan.
En tiedä, mutta monelle naiselle tuntuu kelpaavan. Olen 33 v ja nykyinen tyttöystäväni on hädin tuskin 18 v.
Naiset suhtautuvat misesten vanhenemiseen lempeästi, miehet suhtautuvat vanhenevaan naiseen inhoten ja vihamielisesti.
Vierailija kirjoitti:
Naiset suhtautuvat misesten vanhenemiseen lempeästi, miehet suhtautuvat vanhenevaan naiseen inhoten ja vihamielisesti.
Joo, pitää usein paikkansa. Olen yllä oleva kolmekymppinen mies, joka tapailee 18-vuotiasta naista, ja tämä on jo nyt ilmaissut pelkonsa, että vaihdan joku päivä nuorempaan, vaikka on itse vasta teini-ikäinen vielä. Aikamoista.
Kaikkihan vanhenee ja kuolee lopulta? Pitäiskö arvot etsiä ajatuksella.
Vanheneminen on maailman luonnollisin asia ja tapahtuu aivan jokaiselle. En ymmärrä miksi se olisi mitenkään erityisen negatiivinen asia. Ainoa mikä on tärkeää muistaa vanhetessa on pitää erittäin hyvää huolta terveydestä liikkumalla ja terveellisellä ruokavaliolla, koska vanha kroppa ei kestä enää samalla kuin nuori.