Saan tänä vuonna joululahjaksi jääkaapin, pakastimen, lieden, jäätelökoneen ja yleiskoneen. Mitäs te köyhälistön edustajat saatte lahjaksi?
Onhan joulukortit, vihreät kuulat ja suklaarasiatkin tietysti muistamista.
Kommentit (44)
Lämpöistä joulumieltä työpaikalta.
Köyhillä on jo nuo kaikki. Paitsi jäätelökone, joka on ihan turha. Köyhät ostaa jäätelön kaupasta, eikä tee niitä itse.
Ap:n paikka on siis keittiössä, hyvä niin olet siten hyödyksi muille, onnittelut.
Olisi hirveätä olla ap.
Rahan ahne ja tietää että villasukat ja suklaarasia sieltä tänäkin vuonna vaan tulee🤣🤣🤣
Noilla "lahjoilla" ilmainen piika painaa taas vuoden hommia hymyssä suin. Sitten saakin lahjaksi silitysraudan ja pari kattilaa, ehkä uuden paistinpannunkin, mikäli on ollut kilttinä ja palvelu pelannut.
PEKKA ! Avasitko jo minun antamani lahjat ??
p.s älä nyt suutu, mutta löysin nuo torista halvalla..
En saa joululahjaksi varsinaisesti mitään. Se ei toki haittaa, koska tiedän, että yritys oli kova, ja minua oli selvästi kuunneltu pitkin syksyä mitä tarvitsen, mutta sitä ei vaan saanut mistään. Tilasin kuitenkin itselleni hyvinkin tarpeellisen paketin, ja sen saan vasta joulun jälkeen.
Kodinkoneita ollaan jouduttu uusimaan vuoden sisään useita, joten en nyt ihan saa kiinni ap:n hehkutuksesta. Nehän ovat kodin käyttötavaroita, jotka ovat perheenjäsenten käytössä, niin miten ne voisivat olla mitään lahjoja? Jäätelökone on varsinainen turhake ja kaapintäyte, ja niin on jossain määrin yleiskonekin.
Minulla on eräs sukulainen, jolla oli tapana leveillä omaisuudella ja elämäntyylillään, jonka mahdollisti lähinnä hänen puolisonsa hyväpalkkainen työ. Se oli minusta aika säälittävää kuunneltavaa. Niin on tämäkin aloitus.
Itse valitsemani laadukkaat timanttikorvikset ja niihin sopivan sormuksen, matkalahjakortin, lähden Malediiveille. Saan myös vanhemmilta 2000 € lahjakortin Harrods lle Lontooseen, lähden mieheni kanssa viikoksi Lontooseen 29.12.
Surullista, että saat kodinkoneita lahjaksi, pitääkö puolisosi sinua palvelijana?
Ap. ei ole kertonut, mistä lahjat ovat peräisin.
Aika surullista saada lahjaksi välttämättömyyksiä
Ahneus ja tyhmyys ovat huono yhdistelmä.
Vierailija kirjoitti:
Mielenrauhaa. Sitäpä ei rahalla saakaan.
Millä sen saa? Tuon minäkin haluaisin, en vaan tiedä miten.
Hienot lahjat perunoilla toimivalle kotitalouskoneelle!
Vierailija kirjoitti:
Aika surullista saada lahjaksi välttämättömyyksiä
Paljon parempi, kuin saada turhuuksia.
Rakkautta ja läheisten kanssa oloa, jotain mitä AP jää taas ilman.