Saan tänä vuonna joululahjaksi jääkaapin, pakastimen, lieden, jäätelökoneen ja yleiskoneen. Mitäs te köyhälistön edustajat saatte lahjaksi?
Onhan joulukortit, vihreät kuulat ja suklaarasiatkin tietysti muistamista.
Kommentit (44)
Jos keittiön koneet ovat sinulle joululahja, et ole rikasta nähnytkään. Nämä on ihan arkisia tavaroita, jota ostetaan ihan pitkin vuotta.
Huono provo.
En tiedä vielä, meillä aukaistaan lahjat vasta aattona😀
Saan purjeveneen, moottoripyörän, huvilan panamasta ja lahjakortin mount everestin huipulle. Ihan ok lahjat tälle vuodelle
Sain 2kk.n maailmanympärimatkan turussatehdyllä icon laivalla parveke hytillä
Mä sain jo Heppakarusellin ja ketjukarusellin 🎠😊
En ole kodinhoitaja joten en erityisemmin ilahtuisi noista mainitsemistasi lahjana.
Meillä on jo nuo kaikki. Jäätelökonetta on käytetty kerran, yleiskonetta vähän useammin ja muut kuuluvat keittiön vakiovarustukseen.
Unohdit mainita tiskikoneen, pesukoneen ja pölynimurin, joita sinulla ei ilmeisesti vielä myöskään ole.
Aika köyhää. Itse en edes tarvi kodinkoneita koska minulla on palvelija.
Miten sinulla ei tuollaisia ole ollut jo aiemmin?
Vierailija kirjoitti:
Jos keittiön koneet ovat sinulle joululahja, et ole rikasta nähnytkään. Nämä on ihan arkisia tavaroita, jota ostetaan ihan pitkin vuotta.
Huono provo.
Ap luulee olevansa vitsikäs. Pöh.
No vasta aattona tiedän mitä lopuissa paketeissa on, mut jotain syömiseen liittyvää ainakin, ja itse itselleni ostin suklaarasian & uudet treenikengät ja lapsi tehnyt mulle tohvelit koulussa.
Mielenrauhaa. Sitäpä ei rahalla saakaan.
Kuulemma vain pitkän viikonlopun Lontoossa. Ottaa kyllä päähän. Viimeksi 2vko Roomassa.
Vierailija kirjoitti:
Mina saada turbaani.
Hei velii mina turbaani myös
Sain oman kylpylän etukäteislahjana miesystävältäni.
Aattona tulossa uudet timanttikorvakorut ja kaulaketju samaa sarjaa ovh. 7000
Lisäksi maailman ympäri matka täyshoidolla.
Ihan tyytyväinen olen.
Terv. Yh äiti
Joulupukki erehtyi. Ne tulee seuraavaan rappuun sosiaalitoimelta.
Sulle ei tuu mitään.
Ehkä ensi vuonna juhannuk seksi.
.......
.
.
Katso ikkunasta, kun paku tulee pihaan.
No hyvä, loppuu teilläkin se ainainen kylmäsäilytyken ongelma, ehkä on vähemmän ruokamyrkytyksiäkin jatkossa, kun saat oikein jääkaapin.
Lahjaksi kodinkoneita LOL
Eikö oo ite varaa ostaa?