Kuka juntti tuo vihreitä kuulia ja budabest konvehteja lahjaksi! ei niiitä voi syödä koirakaan!!
oon heitellyt aina vihreitä kuulia ja budabest konvehteja parvekkeelta lumihankeen, jos edes joku lintu tai jänis söisi ne muuten roskiin
Kommentit (41)
Kuka superjuntti kirjoittaa budabest?
Jotkut eivät vaan ymmärrä kun heille vittuillaan.
Vierailija kirjoitti:
Huom oikeinkirjoitus!! mitä Budabestit mahtaa olla..?
Pudabest :DDDDDDDDDDD
Wienernougat on yhtä lailla paskaa. Samoin Julia-karkit.
Pahempaakin on nähty: niitä pahanmakuisia joulukonvehteja, jotka ovat aivan kamalia eikä niitä varmaan kukaan ainakaan itselleen osta.
Höpön pöpöt ! Ne on mun suurinta herkkua olleet aina ! Kumpikin. Vaikken nyt saa syödä suklaata..
Budapestit oli joskus muinoin ihania. Sitten palmuöljyllä pilasivat nekin.
Vihreät kuulat ovat säilyneet hyvinä. Sokeri ja elintarvikeväri ovat vissiin pysyneet halpoina?
Vierailija kirjoitti:
Wienernougat on yhtä lailla paskaa. Samoin Julia-karkit.
Ingen tvingar väl dig att äta dem? Plocka det du gillar från julbordet och låt andra göra samma sak.
Vierailija kirjoitti:
Huom oikeinkirjoitus!! mitä Budabestit mahtaa olla..?
Budaworstien vastakohta tietenkin.
Budapest hyvä. Vihreät kuulat liian isoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jag brukar skicka Gröna kulor till jul åt mor för hon gillar dem. Mormor vill ha Budapest (obs stavningen). Då alla tre bor i olika länder och då posten inte fungerar där mottagarna bor, så har traditionen brutits.
Täällä joku ruotsi hullu liikkeellä😂
Som kunde korrigera även din rättstavning.
Blaa blaa blaa puhu suomea!
Tryffeli on ainoa suklaa mitä enää syön. Harvoin sitäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihreät kuulat on kyllä varsinaisia mauttomia kumipalloja. Toiste en ole syönyt.
Tupakoinnilla kyllä pilaa makuaistinsa kokonaan, mikään ei maistu miltään.
Ei se maku edes ole paha, mutta koostumus ällöttää. En tykkää marmeladista, sen koostumuksesta ja lisäksi se hampaissa narskuva sokeri inhottaa. -eri
Ovat riittoisia namuja kun ei niitä voi syödä kuin pari kerrallaan :D
näiden jälkeen pahempia on vain ne 1980-luvun venäläiset suklaakonvehtit, joita joku toi aina neuvostoliitosta tuliaiseksi muka jouluksi, kun ne maksoi niin vähän, ne oli niin pahoja että kukaan ei syönyt koskaan ja aina roskiin, tätin mies joka toi nauroi itsekin että ei näitä oo pakko syödä!
Varmaan vittuillakseen tuo tuollaiselle nipolle.
Kylläl koira voi syödä vihreitä kuugeleita. Budapestit on epäterveellisiä mutta niissä on niin niukasti suklaata ettei koira kuole niihinkiään.
Minä tykkään vihreistä kuulista.
Budapestin suhteen olen samaa mieltä, ei mulle kiitos. Sen sijaan vihreitä kuulia ostin ihan itse, että varmasti saan niitä jouluna.