Suojatiellä kävelleet teinipojat hakannut 50v suomi-autoilija valitti tuomiostaan hovioikeuteen
Suojatiellä kävelleille teineille hermostunut autoilija pahoinpiteli 13- ja 15-vuotiaat Kauniaisissa.
Pojat olivat olleet kävelemässä suojatiellä kun mies osui paikalle autolla. Miehen mukaan pojat olivat näyttäneet hänelle keskisormea.
Tämän jälkeen mies lähti autolla seuraamaan nuoria. Saavutettuaan nuoret hän kaatoi 13-vuotiaan uhrin maahan ja potki tätä vatsaan. Kun uhri yritti nousta seisomaan, mies löi häntä vatsaan.
Pojan 15-vuotiasta kaveria mies tarttui rinnuksista ja yritti lyödä nyrkillä.
Paikalle kutsuttiin poliisi ja ambulanssi.
Länsi-Uudenmaan käräjäoikeus tuomitsi vuonna 1972 syntyneen miehen kahdesta pahoinpitelystä 80 päivän ehdolliseen vankeusrangaistukseen.
Mies valitti tuomiosta hovioikeuteen. Helsingin hovioikeus ei muuttanut käräjäoikeuden tuomiota.
Kommentit (67)
Perussuomalaiset sankarit liikenteessä.
Usein nämä road rage tyypit on hyväosaisia pukumiehiä, jotka ajavat hienoilla autoilla ns. arvoalueilla ja ikää siinä viisissäkymmenissä.
Yrittäkää ymmärtää näitä. Vaimo jättänyt, lapset vihaa, pomo painostaa, lihakset surkastuu, maha kasvaa, tukka lähtee. Nuoremmat saa ylennykset ja bonarit töissä, eikä sovinistiset vitsit uppoa nykyajan toimiston tyttöihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekisin tuossa tilanteessa ihan samoin. Myös jatkossa, vaikka tuosta tuomio tulikin.
Eli kun meinaat ajaa suojatiellä kävelevien ihmisten yli autolla ja he näyttävät sinulle keskisormea menet ja pahoinpitelet heidät?
Menehän a) autokouluun ja b) perehdy rikoslakiin.
Minä olen näyttänyt keskisormea kun minun ja lapseni yli on meinattu ajaa suojatiellä. Kuski yritti nousta autosta uhoamaan mutta sanoin että nyt menet sinne takaisin tai tapan sinut. Siihen loppui uhoaminen.
Mutta joskus saatat näyttää keskisormea sellaiselle tyypille joka ei sun uhkailusta välitä ja heittelee sua pitkin katuja ja vielä sun lapsen nähden. Aina löytyy jokaista kovempi tyyppi jostain.
Se on sama kuin nämä jotka autolla härnää muita autoilijoita joka ei
Jos saan pataani, sitten yksinkertaisesti kostan myöhemmin. Ja se kosto tulee niin, että läjä paskaa ei osaa odottaa eikä puolustautua, mutta läjälle paskaa käy todella todella ikävästi.
Ei ole normaalin aikuisen käytöstä. Oliko siis ihan kauniaislainen tämä setä?