kenellä on irc-galleriassa kuvia?
ja uskallatteko kertoa nimimerkkinne? Itellä ei ole,harmittaa kun en pääse lukemaan toisten viestejä!
Kommentit (62)
Vierailija:
jotkut ei tykänny siitä...t: SS
Minusta se on kaunis nimi! :)
Kenellekkään ei tullut mitään haukkuryöppyä niskaan! Onko mammat parantaneet tapansa, vai alkavatko kyllästyä haukkumiseen? :D
Tai saihan siellä tokalla sivulla oleva haukut rintaliivien olkaimista, en kyllä ymmärrä miksi.
Olin niin varma, että ainakin joku haukutaan pystyyn!
Positiiviseen suuntaan ollaan menossa..
Onko se niin, ettei oikesti saa näkyä toppien yms alta edes silikoniolkaimia?
Viittaan näihin: kivat silikoni-olkaimet :D ja No joo, en sano muuta kuin että näytättekin ihan turkulaisilta.
Tuli vain mieleen, että itsellä joskus on silikoniolkaimet ja ne näkyvät..
itse en ikinä ole oikein tykännyt nistä silikoniolkaimista... Minusta nuo narutopit ovatkin ongelmallisia, kun ei tiedä mitä alle laittaa, kun ei ilman rintsikoitakaan haluaisi olla. Jotenkin nuo silikoniolkaimet ovat mauttomat... Se turkulaisjuttu... Mitä lie muka huumoria...
Minäkin olen useasti syyllistynyt kyseisiin olkaimiin! Ja nyt ensimmäistä kertaa kuulen, että ovat mauttomia..
Vai olenko jo niin väsynyt, etten ymmärrä?
mutta poikansa on kyllä tosi suloisen ja onnellisen näköinen noissa kuvissa. Itsellä on ihan saman näköinen ja kai -ikäinenkin poika ;-).
(Ja olen myös alunperin Kouvolasta... Enää en siellä asu.)
terveisin:
pids
PS. Ja muksujen kuvat lukkojen takana..
AV-historiani lähtee jostain tuolta vuosituhannen vaihteesta, Irkkinyt olen 90-luvulla, enää harvemmin. Galleriaan päädyin vasta lähiaikoina koulukavereiden yllytyksestä. Ja taidan olla siitä vanhimmasta päästä siellä.
Niin, ja nimimerkki on
TanjuK
ja nyt hän on av mammojen mielestä maailman huonoin äiti ja haukkuvat häntä.
ja nyt hän on av mammojen mielestä maailman huonoin äiti ja haukkuvat häntä.
siis vaikka täällä jos ette heidän sivuilleen uskalla.
kuinka moni teistä joilla on kuvia on irccaaja ja kuika moni vaan pitää galleriassa kuviaan/ luulee että se on irkkaamista?
jotkut ei tykänny siitä...
t: SS