Luulin, että deittailun vaikeus olisi ollut vain puhetta. En ole ikinä tuntenut itseäni näin näkymättömäksi.
Olen itse 27v mies, joka ei ole koskaan seurustellut. Olisin ollut valmis parisuhteeseen aikoja sitten, jos joku olisi löytynyt. Missään vaiheessa ei ketään löytynyt, vaikka olen ollut "esillä" mm harrastusten ja muiden vapaa-ajan viettojen osalta. Kavereita mulla on, mutta ovat täysin äijäporukoita. Työpaikat olleet myös todella miespainotteisia.
En ole millään mittapuulla edes ruma. Erilaisia deittiäppejä olen kokeillut ja tuli nopeasti selväksi, että pitää näyttää alusvaatemallilta, jos oman ikäisiltä haluaisi mätsin. Nuissa vähän epäsuosituimmissa palveluissa on sitten keski-ikää todella korkea. Todella moni myös ns erikoisia tapauksia ja moni näyttää ihan hirveän vanhalta ikään nähden (no offense).
Tuntuu, että yksikään ikäiseni ei ole vapaa. Ne jotka ovat vapaita ovat sitten rumasti sanottuna niitä, jotka eivät kelpaa kenellekkään. En tässä etsi mitään missiä ulkonäöllisesti. Ihan tavallinen kelpaa aivan hyvin.
Ikäni puolesta myös asia menee vaikeammaksi siinä mielessä, että monella on jo lapsi/lapsia. Itse en ole hankkimassa lapsia. Missä ne lapsettomat on? (varattuna)
Tanssiharrastuksen aloittaminen? Miehistä on pulaa, mutta keski-ikä on korkea.
Voiko nykyään edes oikeassa elämässä lähestyä ketään vastakkaista sukupuolta olevaa, että ei saa rikosilmoitusta häirinnästä? Nykyään monen elämä pyörii lähes kokonaan some ympärillä, niin onko se silloinkin ajanhukkaa? (Somet täynnä miesehdokkaita)
Kieltämättä tunnen itseni aika turhaksi, kun ei ole kelvannut kenellekkään. Yli 30v kun mennään, niin alkaa olemme monelle hirveä red flag, jos ei ole seurustellut (miten sitä seurustelee, kun on näkymätön?). Asia alkanut vaikuttaa jo itsetuntoon/itsevarmuuteen.
Onko some tehnyt 80% nuorista miehistä "turhia", näin rumasti sanottuna?
Kommentit (147)
Järkyttäviä ideoita jotkut hapsutakiy, kitarat ja lavatanssit. Laitetaanpa yksinäinen mies esittämään naisille ihmistä, jollainen hän ei ole? Siitä ei hyvää seuraa.
Ei ole muuta tietä kuin olla oma paras itsensä. Tarkoitan parhaalla että on selvin päin, puhdas ja siisti, hyväkäytöksinen ja huomaavainen.
Muut neuvot ovat ihan susia. Useinhan se pariutuminen on ihan sattumankauppaakin. Eläkää omaa elämäänne ihan hyvillä mielin. Pitäkää mieli avoinna.
Jos lähtee treffeille miettien, millä kaikilla eri tavoilla minua voidaan nyt huijata, miten kauheita kaikki muut ihmiset ovat, ei sinne kannata edes lähteä.
Älkääkä treffeille päästyänne tehkö niin hemmetin isoa numeroa kaikista pikkuasioista kuten kuka sen pullan maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Pohdit fiksusti ja rehellisesti tilannettasi. Mikäli asut Helsingissä tai muualla pk-seudulla, niin some-keskeisyys on suurinta, mutta toisaalta naisia on miehiä enemmän ja siitä syystä ok-näköiselle miehelle löytyy kyllä nainen jos vain jaksaa etsiä.
Silloin kun olin itse sinkkuna, niin löysin kyllä jossain määrin ihan hyvin tarjontaa naisista, että monikin oli kiinnostunut. Mutta kyllä mulle sellainen fiilis silti jäi, että minimivaatimus kiinnostuksen heräämiseen on se, että some pitää olla täynnä jotain kiinnostavaa sisältöä siitä miten matkustat maailman ympäri pari kertaa vuodessa ja tolkuton määrä seuraajia.
Eli pinkka pitää olla kunnossa ja hyvä ulkonäkö ei suurelle osalle riitä. Ulkonäön pitää olla parhaista parhain, tatuoinnit plussaa ja pituus mielellään min 190cm. Siinä kilpailussa et voi mitenkään voittaa.
Sinä kylläkin olet ap, et joku muu, joka puhuu ap:sta.
Mene helluntaiseurakuntaan. Siellä on läjäpäin kauniita naisia ja muutama hassu mies, joista ensiksimainitut tappelevat verissäpäin.
Vierailija kirjoitti:
Tässä takuuvinkit. Raportois tänne, mikä toimi nopeimmin.
1. Muuta ulkonäkösi sopivasti erilaiseksi. Hattu päähän, punainen hapsutakki tms. Lavatansseissa oli mies, jolla ei ollut ennen vientiä mutta ilmestyi kerran paikalle lännen hapautakissa ja stetsonissa. Kysyin tyypiltä, miksi tällaiset vermeet. Herättää naisten kiinnostuksen ja vientiä oli koko illan.
2. Mene tanssikurssille. Jo siellä on yleensä naisia enemmän. Jos sieltä ei löydy kumppania, ala käydä lavatansseissa. Varsinkin kaupunkien ulkopuolella on pulaa miehistä lavoilla. Siellä jututat tanssipartnereita sillä mielellä ja pyydät muutaman puhnron joka ilta
3 opettele soittamaan kitaralla muutama sointu, joilla voit vetää jo muutaman kymmentä biisiä. Ota kitara mukaan puistoon tai terassille kaupunkiin. Luovat ihmiset ja taiteilijat herättää yleensä naisten kiinnostuksen
4. Pyydä kavereilta, että heidän tyttökaverit/vaimot miettisi omista ka
Ei mitään muutamaa sointua tai hassuja vaatteita, se on vaan noloa! Parhaiten löytää naisia kavereiden kautta, eli pyydä miespuolisia kavereitasi ja heidän vaimojaan/tyttöystäviään esittelemään sua tilaisuuksien tullen kaveripiirin naisille.
Toiseksi paras on mennä avoimin mielin jonnekin kansalaisopiston alkeiskurssille, joka itseä edes jonkin verran kiinnostaa. Oli melkein mikä aihe tahansa, siellä on enemmän naisia kun miehiä. Ota sosiaalisten taitojen kehittämisen kannalta, vaikkei kukaan sua kiinnostaisikaan tyttöystävämielessä. Palataan ekaan neuvoon: heillä voi olla kiinnostavampia kavereita.
Vierailija kirjoitti:
Ei nuo tasojutut oikeassa elämässä päde. Katso vaikka omaa lähipiirissä tai työpaikan ihmisiä. Kyllä valtaosa on ihan tavallisia pulliaisia ja henkiset ominaisuudet ratkaisee sitten syntyykö romanttisia ajatuksia.
joku saattaa haaveilla prinssistä valkoisella ratsulla, mutta tajuaa kyllä että se on epärealistista. Tinderissä naiset saavat niin valtavasti huomiota miehiltä että tottakai sitä alkaa valitsemaan parasta. Miksi ihmeessä joku ei tekisi niin :D ?
oikeassa elämässä taas romanttisia tunteita ja kiintymystä syntyy luonnollisemmin kun ollaan tekemisissä ihmisten kanssa. Joku tyyppi töistä alkaa pikkuhiljaa kiinnostaa. Ei ehkä ensi silmäyksellä vaan sitten kun tutustuu ja hänen persoonastaan tulee esiin ihania puolia. Se voi olla hymy tai kohteliaisuus.mielestäni tinderi on hakuammuntaa ja aika turha jos etsii romanttista suhdetta.
Näin ihmiset normaalissa elämässä pariutuu. Ne, joilla ei joistain syystä näin onnistu, käyttävät äppejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP yrität liian korkeatasoisia naisia. Yritä oman tasousiasi. Oman tason tiedät siitä, että saat 1) mätsin 2) nainen vastaa viestiisi 3) nainen alkaa keskustelemaan kanssasi. Josnäin ei käy, olet yrittänyt liian tasokasta naista.
Jos et kiinnostu niistä naisista joiden tasoinen olet, niin se on sitten joko 1) kasvat aikuiseksi, hyväksyt tasosi ja OPETTELET KIINNOSTUMAAN TASOISISTASI NAISISTA 2) Nostat tasoasi 3) Deittailet miehiä 4) Unohdat deittailun
Tinderistäkö sen oman tason löytää? Huh huh, ehkä kannattaa kuitenkin pysyä poissa sieltä jos se tuollainen paikka on.
Sieltä. Deittiapit rankkaavat deittailijat siellä ihan tasoihin perustuen dataan, jota sinusta siellä on: mm ulkonäkö ja ikä ja deittailukäyttäytymisesti- minkälaisia profiileja lähestyt ja niiden responssi. Niillä
Laadukkaimmat (parisuhdemielessä) naiset ei oo tinderissä.
Vierailija kirjoitti:
2. Mene tanssikurssille. Jo siellä on yleensä naisia enemmän. Jos sieltä ei löydy kumppania, ala käydä lavatansseissa. Varsinkin kaupunkien ulkopuolella on pulaa miehistä lavoilla. Siellä jututat tanssipartnereita sillä mielellä ja pyydät muutaman puhnron joka ilta
Lavatansseja ei enää ole ja niissä kävijät ovat puoliammattilaisia joilla ei ole toisen sukupuolen tapaaminen mielessä. Tuo ohje pelasi 90-luvun alkuun saakka eikä edes joka paikassa.
Vastaus nrolle 106:
"Näin ihmiset normaalissa elämässä pariutuu. Ne, joilla ei joistain syystä näin onnistu, käyttävät äppejä"
Höpö höpö. Lähipiirissäni on viime vuosina syntynyt neljä uutta pariskuntaa, ja kolme noista pareista tapasi Tinderissä.
Tinder on pka peli.
Avaa Ok cupid. Tee profiili. Vastaa 100 kysymykseen. Laita viestiä kiinnostaville naisille, joiden kanssa teillä on yli 90 %:n yhteensopivuus kysymysten perusteella.
Mä olin Tinderissä 2 vuotta ja kävin treffeillä 25 eri miehen kanssa. Heistä 19 antoi minulle pakit ja minä taasen annoin pakit 6:lle.
Vierailija kirjoitti:
Mene helluntaiseurakuntaan. Siellä on läjäpäin kauniita naisia ja muutama hassu mies, joista ensiksimainitut tappelevat verissäpäin.
Mikä se sellainen seurakunta on, missä naiset on kauniita ja miehet hassuja?
Miksei vanhempi nainen kelpaa, jos et ole lapsiakaan hankkimassa?
Kuvitellaan että saat nuoren naisen ja teillä ehkäisy pettää. Myös pillerit voi pettää. Pakotatko aborttiin?
Vierailija kirjoitti:
Miksi keskityt Suomeen, hae ulkomailta jollain sopivalla sovelluksella (esim. International Cupid).
Niin että kun ei suomalaisille kelpaa, niin siirretään sitten ulkomaalaisten riesaksi.
On. Esim Valasrannassa kausi joka kesä
Itse, jo sinua vanhempi mies, kävin Tinderin kautta kolmilla treffeillä.
Ensimmäisen kanssa oli ihan mukavaa, tavattiin uudelleenkin, mutta hänestä välittyi, että minun pitäisi tulla harrastamaan hänen juttujaan hänen elämäänsä. Paikkaamaan joku puuttuva harrastuskaveri tms. Ehkä liian erilaiset kiinnostuksen kohteet. Juttu hiipui, kun en ollut enää yhteydessä.
Toisen kanssa ensitapaaminen oli, kun menin auttamaan häntä yhdessä asiassa. Laitoin vielä viestin jälkeenpäin, johon hän vastasi, mutta sen jälkeen ei kuulunut mitään. Annoin olla.
Kolmannen kanssa tavattiin useasti, ja olin oikeasti kiinnostunut. Hän alkoi kuitenkin vaikuttamaan melko neuroottiselta henkilöltä. Ajattelin aluksi, ettei se mitään, koska kaikki ollaan erilaisia, mutta lopulta henkilö vei energiaani, enkä saanut siitä mitään muuta kuin huonon olon. Lopetin tapailun siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanot että vapaana on ne ketkä rumasti sanottuna eivät ole kelvanneet kenellekään. Pata kattilaa jne. Et sinäkään ole kenellekään kelvannut ja siksi kahlaa siellä deittisovelluksissa. Kokeile vaikka laskea rimaa vaihteeksi.
Naiset on just tällaisia. Eivät ymmärrä että kokemus on aivan erilainen miehenä. Naisena kun menee nettideittiin niin mätsejä ja viestejä sataa, vaikka on täysin tavis. Miehenä kokemus on nolla viestiä, melkein nolla mätsiä. Eivät naiset osaa yhtään samaistua, eivät tiedä. Haukkuvat vaan että miehessä vika. Se ei pidä paikkaansa, ihan tavalliset hyvät miehet ei löydä sieltä naisia, koska naisten vaatimukset ovat järjettömiä.
Joo niinhän ne on aivan mahottomia, pitää olla kaikki kunnossa, pärstä kertointa myöte
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nain-paljon-ammattisotilas-tienaa-su…
On sotilaan työssä ihan hyvät tulot. Tuossa Kauppalehden tulot, ja tiedän muutenkin, kun perheessä on useampi niitä. Hyvin tienaavat, MPKK:n käyneitä, joten herrasmiehen ( ja naisen) käytöstavat tuttuja, kurinalaisia ja hyviä organisoimaan asioita ja itsevarmoja. Huonoja puolia: joustamattomia ja jämyjä.
APn ongelma on se, että se luulee itsestään liikoja. Haluaa nuoren ja kauniin naisen, joka käy töissä ja on normaali.
Ap on itse moniongelmainen, työtön, keski-ikäinen ( vaikka väittää olevansa 27- vuotias . Välillä hän on 37, välillä muuta) mies.
Tuossa iässä saa ravintoloista naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei
Olen 55 vuotias todella kaunis nainen.
Hoikka , c-kupin luomurinnat
Isot siniset silmät
vaaleanruskeat paksut pitkät hiukset.'
En saa lapsia
Tilillä satoja tuhansia
jos kiinnostuisin, kelpaisinko?
Ai en?
ja valitettavasti tämä teksti on totta
Ikäiseni miehet etsivät 27 vuotiaita nuoria naisia.
No ongelma onkin siinä että et kiinnostu. Pitäisi kuitenkin olla 10 v nuorempi.
M57
Ikäiseni komeat vapaat miehet pariutuvat noin 10-20 vuotta nuoremman kanssa.
Heillä on todella valinnan varaa.
Puhun siis komeista miehistä
N55v
Sotilasko hyvä ja tuottoisa ammatti? :D