Luulin, että deittailun vaikeus olisi ollut vain puhetta. En ole ikinä tuntenut itseäni näin näkymättömäksi.
Olen itse 27v mies, joka ei ole koskaan seurustellut. Olisin ollut valmis parisuhteeseen aikoja sitten, jos joku olisi löytynyt. Missään vaiheessa ei ketään löytynyt, vaikka olen ollut "esillä" mm harrastusten ja muiden vapaa-ajan viettojen osalta. Kavereita mulla on, mutta ovat täysin äijäporukoita. Työpaikat olleet myös todella miespainotteisia.
En ole millään mittapuulla edes ruma. Erilaisia deittiäppejä olen kokeillut ja tuli nopeasti selväksi, että pitää näyttää alusvaatemallilta, jos oman ikäisiltä haluaisi mätsin. Nuissa vähän epäsuosituimmissa palveluissa on sitten keski-ikää todella korkea. Todella moni myös ns erikoisia tapauksia ja moni näyttää ihan hirveän vanhalta ikään nähden (no offense).
Tuntuu, että yksikään ikäiseni ei ole vapaa. Ne jotka ovat vapaita ovat sitten rumasti sanottuna niitä, jotka eivät kelpaa kenellekkään. En tässä etsi mitään missiä ulkonäöllisesti. Ihan tavallinen kelpaa aivan hyvin.
Ikäni puolesta myös asia menee vaikeammaksi siinä mielessä, että monella on jo lapsi/lapsia. Itse en ole hankkimassa lapsia. Missä ne lapsettomat on? (varattuna)
Tanssiharrastuksen aloittaminen? Miehistä on pulaa, mutta keski-ikä on korkea.
Voiko nykyään edes oikeassa elämässä lähestyä ketään vastakkaista sukupuolta olevaa, että ei saa rikosilmoitusta häirinnästä? Nykyään monen elämä pyörii lähes kokonaan some ympärillä, niin onko se silloinkin ajanhukkaa? (Somet täynnä miesehdokkaita)
Kieltämättä tunnen itseni aika turhaksi, kun ei ole kelvannut kenellekkään. Yli 30v kun mennään, niin alkaa olemme monelle hirveä red flag, jos ei ole seurustellut (miten sitä seurustelee, kun on näkymätön?). Asia alkanut vaikuttaa jo itsetuntoon/itsevarmuuteen.
Onko some tehnyt 80% nuorista miehistä "turhia", näin rumasti sanottuna?
Kommentit (147)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelmana on se, että tinderin ja muiden nettideittien naisten käytös on hyvin hypergaamista, eli heitä ei kiinnosta oman tasoiset miehet. Moni heistä myös luulee hakevansa omantasoista miestä, mutta oma taso luullana monta pykälää ylemmäksi kuin onkaan. Ei kannata uskoa sitä näkymätöntä kohtelua mitä saat tinderistä. Sinä et luullut tasoasi liian ylös, vaan naiset siellä käyttäytyvät epärealistisesti. Oikeassa elämässä onnistuu paremmin.
Parisuhdemarkkinoilla on iso pula naisista. Useimmissa sovelluksissa noin 70-80% käyttäjistä on miehiä. Kun tilanne on tämä niin se on ihan luonnollista, että naiset eivät huoli alemman tason miehiä, koska saavat todella helposti myös ylemmän tason miehen.
Paitsi että eivät saa. Siellä ne ylemmän tason m
Tuo teoria ei päde, koska miehet keskimäärin ovat niin paljon huonompia kumppaneita kuin naiset. Yli puolet miehistä on niin huonoja, että huonoinkin nainen olisi heille liian hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Tuo 20% sattuu olemaan juuri se määrä miehistä, joka suostuu tasavertaiseen vanhemmuuteen. Kotitöiden puoliksi laittaminen on myös useimmille miehille vastenmielistä.
Toisin sanoen vain 20 % miehistä yltää kumppanina edes samalle tasolle kuin nainen. Ei ihme kun miehille on vaikeaa pariutua.
Lisäksi tietenkin muut ongelmat: miehet ovat naisia useammin ylipainoisia, hoitavat huonommin ulkonäköään ja terveyttään, ovat useammin riippuvaisia alkoholista, tupakasta, peleistä jne.
Ei satu, vaan se top 20% taso tulee näistä: varakkuus, status, pituus, komeus. Jotkut niistä mukavia miehiä, jotkut mulkkuja.
Statusta nostaa esim. arvostettu ammatti tai korkea asema jossain yhteisössä.
Vierailija kirjoitti:
"Korkeatasoisia miehiä onkin vain se about 20% miehistä, ja niistä suurin osa on parisuhteessa aina. Jos top mies joutuu sinkuksi, niin se otetaan hetkessä pois vapailta markkinoilta."
Kannattaisi selvittää, mitä top-mies meinaa :D Ei ole ihan heteroiden juttuja se.
Eipäs nyt ole homofobisia.
Mutta top mies = top 20% tai joskus sillä tarkoitetaan ihan ehdotonta huippua (1%), jotka on rikkaita, kuuluisia tai jossain arvostetussa asemassa. Pelkällä komeudella ei pääse siihen miesten top 1% eliittiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo 20% sattuu olemaan juuri se määrä miehistä, joka suostuu tasavertaiseen vanhemmuuteen. Kotitöiden puoliksi laittaminen on myös useimmille miehille vastenmielistä.
Toisin sanoen vain 20 % miehistä yltää kumppanina edes samalle tasolle kuin nainen. Ei ihme kun miehille on vaikeaa pariutua.
Lisäksi tietenkin muut ongelmat: miehet ovat naisia useammin ylipainoisia, hoitavat huonommin ulkonäköään ja terveyttään, ovat useammin riippuvaisia alkoholista, tupakasta, peleistä jne.
Ei satu, vaan se top 20% taso tulee näistä: varakkuus, status, pituus, komeus. Jotkut niistä mukavia miehiä, jotkut mulkkuja.
Itse asiassa kaikki pitkät ja komeat miehet ovat aina luonteeltaan mukavia. Mutta ei pituus ja komeus riitä. Lisäksi miehen pitää olla feministi, että nainen tunnustaa hänen olevan tasokas mies.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sinä kelpaat. Nosta ikähaitariasi 5 vuotta ylöspäin, sillä ei ole mitään merkitystä myöhemmin, kun sinä olet 40v ja vaimosi 45 tai kun olette 60 kymppisiä. Tärkeää on vain se ihminen, millainen on, ei se ikä. Ihmiset on vain hetkisen nuoria.
Kun se viisi vuotta vaan riittäisikin.
En sinänsä ihmettele, miksi isoin osa miehistä tavoittelee lisääntymisikäisiä naisia, myös vanhemmat. Ikävää, mutta totta. Vaihdevuosi-ikään tultua naisia ei juuri kiinnosta enää parisuhde. En ihmettele sitäkään; jos halua miehiä kohtaan ei enää ole, ei ehkä parisuhde missään muodossa enää kiinnosta. Sen sijaan ani harva alle 60-vuotias mies tyytyy parisuhteeseen, jossa intensiivisin fyysinen aktiviteetti on kädestä pitely.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän mikään estä hakemasta kulissiliitosta kiinnostunutta naista. http://tinyurl.com/4s9v37d8
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanot että vapaana on ne ketkä rumasti sanottuna eivät ole kelvanneet kenellekään. Pata kattilaa jne. Et sinäkään ole kenellekään kelvannut ja siksi kahlaa siellä deittisovelluksissa. Kokeile vaikka laskea rimaa vaihteeksi.
Aivan, miehen pitää etsiä oman tasoisiaan, vai mitä?
Varmaan tämä ap etsisikin "oman tasoisiaan" naisia (jotka eivät ole ns. kelvanneet kenellekään). Paha vain, että sellaisia naisia ei näy = ei ole.
Vierailija kirjoitti:
AP yrität liian korkeatasoisia naisia. Yritä oman tasousiasi. Oman tason tiedät siitä, että saat 1) mätsin 2) nainen vastaa viestiisi 3) nainen alkaa keskustelemaan kanssasi. Josnäin ei käy, olet yrittänyt liian tasokasta naista.
Jos et kiinnostu niistä naisista joiden tasoinen olet, niin se on sitten joko 1) kasvat aikuiseksi, hyväksyt tasosi ja OPETTELET KIINNOSTUMAAN TASOISISTASI NAISISTA 2) Nostat tasoasi 3) Deittailet miehiä 4) Unohdat deittailun
Nyt on liian monta kohtaa. Yksinkertainen ohje: Oma taso on se kenet saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totaha sä olet täällä itkenyt vuodesta toiseen, eikä se ole vienyt sinua yhtään eteen päin. Fiksumpi mies olisi tajunnut kehittää itsensä siihen oikeaan top 20 %, eli mukaviin ja tasa-arvoisiin miehiin ja ottanut elämänsä haltuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totaha sä olet täällä itkenyt vuodesta toiseen, eikä se ole vienyt sinua yhtään eteen päin. Fiksu
En mä itke, vaan totean vaan, miten se on. Miehille pitää myös opettaa, että omaa tasoa pitää nostaa kaikin mahdollisin keinoin, ei pidä kuunnella lässytyksiä tunteista ym. Tunteet on ihan kivoja, mutta ei miehen markkina-arvo tulee siitä, kuinka kivasti osaa puhua tunteista.
Mutta mistä tiedät etten tee mitään oman tilanteen parantamiseksi tai statuksen nostamiseksi? En mä esim. tuossa äsken kirjoittanut tänne mitään about puoleen vuoteen, koska keskityin pääasiassa just siihen. ;)
Miesten maahantuonti on iso ongelma. Tänne lappaa afrikkalaista ja arabia jotka pääasiassa kiinnostavat alemman tason naisia, mutta usein näillä on myös akateemisia naisia. Nämä ovat myös turvallisuusuhka.
Etenkin Helsinki on täynnä myös länsimaisia miehiä jotka toki ovat hyvissä töissä ja sinänsä haitattomia, mutta heistä 80% pörrää yöelämässä jatkuvasti ja saa seksiä mielin määrin. Tämä joukko kuppaa naisten määrää merkittävästi.
Helsinki on parisuhde- ja satunnaisseksimielessä naisten, ulkomaalaisten miesten ja homojen pelikenttä.
Tilanne on mikä on keskitasoisten naisten seksínnälän vuoksi. Tietävät hyvinkin, että kelpaavat top10%-miehille satunnaispanoiksi. Kun ne miehet huolii parisuhteeseen vain omantasoisen naisen.
Vierailija kirjoitti:
"Voiko nykyään edes oikeassa elämässä lähestyä ketään vastakkaista sukupuolta olevaa, että ei saa rikosilmoitusta häirinnästä?"
Saa ja kannattaakin.
Mutta jos ei ymmärrä eroa asiallisen lähestymisen ja häirinnän välillä, niin on ehkä parempi, että ap ei lähesty ketään.
Aina on ihmetyttänyt tämä nettimiesten uhriutuminen parisuhdeasioissa.
Kun olen käynyt treffeillä, siellä on aina ollut yksi nainen - minä - ja yksi mies. About samanikäinen, samassa elämäntilanteessa.
Mies on ollut treffeillä. Päässyt treffeille.
Kun olen seurustellut, seurustelukumppanini on ollut yksi mies. Taas sama kuvio iän ja elämäntilanteen kanssa.
Kun olen ollut naimisissa niin edelleen yksi nainen, yksi mies. Sama kuvio. Mies on seurustellut, mies on ollut naimisissa. En vain minä.
Ja nyt kun olen toisella kierroksella, seurustelen toisella kierroksella olevan miehen kanssa. Olemme rakastuneet toisiimme, erot jo kaukana takana.
Meillä molemmilla on about sama ikä, 40+, samansuuntainen koulutus, vakityöpaikka ja yksi lapsi. Emme halua lisää. Samansuuntaiset tulotkin, sama elintaso, omat kodit vielä.
Millä lailla tässä olen naisena jollain tapaa etuoikeutettu suhteessa näihin miehiin? Joka vaiheessa yksi mies ja yksi nainen. Samat mahdollisuudet.
Jaahas, autistit taas jokapäiväisen pariutumisjankkaamisen parissa. Varmasti taas otetaan vastaan hyviä neuvoja ja syntyvyys lähtee nousuun.
🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Voiko nykyään edes oikeassa elämässä lähestyä ketään vastakkaista sukupuolta olevaa, että ei saa rikosilmoitusta häirinnästä?"
Saa ja kannattaakin.
Mutta jos ei ymmärrä eroa asiallisen lähestymisen ja häirinnän välillä, niin on ehkä parempi, että ap ei lähesty ketään.
Ei nämä, joiden pitää kysyä , ymmärräkkään.
Tasot, jännämiehet, mätsit, lokit, leuat, kirurgilentäjät, väärät kahvilaostot, feikkitarjoamiset, uhriutumiset... Näiden lukeminen on kyllä hidasta itsemurhaa.
Vierailija kirjoitti:
Tasot, jännämiehet, mätsit, lokit, leuat, kirurgilentäjät, väärät kahvilaostot, feikkitarjoamiset, uhriutumiset... Näiden lukeminen on kyllä hidasta itsemurhaa.
Mitä kuulet noiden kirjoittamisen olevan?
🤷
Unohda ap nettideitit. Katkeroidut vain naisia kohtaan. Siellä ei ole tavismiehillä mitään arvoa.
Jos naisen haluat, opettele perinteiset tanssilajit ja kesällä sitten tanssilavoille.
Jos et oo susiruma ja osaat tanssia edes jotenkin, naiset tulevat syömään sinut elävältä tanssilavoilla.
Usko mua.