Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luulin, että deittailun vaikeus olisi ollut vain puhetta. En ole ikinä tuntenut itseäni näin näkymättömäksi.

Vierailija
22.12.2023 |

Olen itse 27v mies, joka ei ole koskaan seurustellut. Olisin ollut valmis parisuhteeseen aikoja sitten, jos joku olisi löytynyt. Missään vaiheessa ei ketään löytynyt, vaikka olen ollut "esillä" mm harrastusten ja muiden vapaa-ajan viettojen osalta. Kavereita mulla on, mutta ovat täysin äijäporukoita. Työpaikat olleet myös todella miespainotteisia.

En ole millään mittapuulla edes ruma. Erilaisia deittiäppejä olen kokeillut ja tuli nopeasti selväksi, että pitää näyttää alusvaatemallilta, jos oman ikäisiltä haluaisi mätsin. Nuissa vähän epäsuosituimmissa palveluissa on sitten keski-ikää todella korkea. Todella moni myös ns erikoisia tapauksia ja moni näyttää ihan hirveän vanhalta ikään nähden (no offense).

Tuntuu, että yksikään ikäiseni ei ole vapaa. Ne jotka ovat vapaita ovat sitten rumasti sanottuna niitä, jotka eivät kelpaa kenellekkään. En tässä etsi mitään missiä ulkonäöllisesti. Ihan tavallinen kelpaa aivan hyvin.

Ikäni puolesta myös asia menee vaikeammaksi siinä mielessä, että monella on jo lapsi/lapsia. Itse en ole hankkimassa lapsia. Missä ne lapsettomat on? (varattuna)

Tanssiharrastuksen aloittaminen? Miehistä on pulaa, mutta keski-ikä on korkea.

Voiko nykyään edes oikeassa elämässä lähestyä ketään vastakkaista sukupuolta olevaa, että ei saa rikosilmoitusta häirinnästä? Nykyään monen elämä pyörii lähes kokonaan some ympärillä, niin onko se silloinkin ajanhukkaa? (Somet täynnä miesehdokkaita)

Kieltämättä tunnen itseni aika turhaksi, kun ei ole kelvannut kenellekkään. Yli 30v kun mennään, niin alkaa olemme monelle hirveä red flag, jos ei ole seurustellut (miten sitä seurustelee, kun on näkymätön?). Asia alkanut vaikuttaa jo itsetuntoon/itsevarmuuteen.

Onko some tehnyt 80% nuorista miehistä "turhia", näin rumasti sanottuna?

Kommentit (147)

Vierailija
1/147 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei

Olen 55 vuotias todella kaunis nainen.

Hoikka , c-kupin luomurinnat

Isot siniset silmät

vaaleanruskeat paksut pitkät hiukset.'

En saa lapsia

Tilillä satoja tuhansia

jos kiinnostuisin, kelpaisinko?

Ai en?

ja valitettavasti tämä teksti on totta

Ikäiseni miehet etsivät 27 vuotiaita nuoria naisia.

Vierailija
2/147 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vikaa on rumissa naisissa?

Määrittele ruma

20 vuotiaat ovat kaunisihoisia

Ei ne mitään rumia ole?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/147 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohdit fiksusti ja rehellisesti tilannettasi. Mikäli asut Helsingissä tai muualla pk-seudulla, niin some-keskeisyys on suurinta, mutta toisaalta naisia on miehiä enemmän ja siitä syystä ok-näköiselle miehelle löytyy kyllä nainen jos vain jaksaa etsiä.

Silloin kun olin itse sinkkuna, niin löysin kyllä jossain määrin ihan hyvin tarjontaa naisista, että monikin oli kiinnostunut. Mutta kyllä mulle sellainen fiilis silti jäi, että minimivaatimus kiinnostuksen heräämiseen on se, että some pitää olla täynnä jotain kiinnostavaa sisältöä siitä miten matkustat maailman ympäri pari kertaa vuodessa ja tolkuton määrä seuraajia. 

Eli pinkka pitää olla kunnossa ja hyvä ulkonäkö ei suurelle osalle riitä. Ulkonäön pitää olla parhaista parhain, tatuoinnit plussaa ja pituus mielellään min 190cm. Siinä kilpailussa et voi mitenkään voittaa.

Vierailija
4/147 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Voiko nykyään edes oikeassa elämässä lähestyä ketään vastakkaista sukupuolta olevaa, että ei saa rikosilmoitusta häirinnästä?"

Saa ja kannattaakin.

Vierailija
5/147 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko 169cm paksupohjaisissa kengissä?

Naiset ei tykkää minimeestä.

Vierailija
6/147 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä taas perus pertti joka luulee itsestään liikoja ja vain 20 vuotias timmi pyllyinen blondi pimu kelpaa!

Vierailija
7/147 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, pistän astetta paremmaksi. Olen 33-vuotias neitsyt nainen joka ei ole koskaan seurustellut. En ole ruma, mutta en mikään missikään. Olen juuri tuo kuvailemasi Ihan tavallinen normaalipainoinen nainen jota on myös upeaksi kehuttu kun viitsii laittautua. Hieman pyöreät kasvot ja hyväkuntoinen iho tekevät minusta myös ikäistäni nuoremman näköisen. En polta, juon kohtuudella, olen luonnollisesti lapseton, käyn töissä ja olen kiinnostunut kulttuurista. 

Mikä siis on ongelma? Justiinsa tuo kokemattomuus. Kun nainen on jo tämän ikäinen eikä ole ainuttakaan suhdetta vielä takana, ihmiset ajattelevat että jotain vikaa siinä täytyy olla kun ei kelpaa kenellekään. En ole erityisen nirso esimerkiksi pituuden tai ulkonäön suhteen, mutta kipinä ja yhteiset kiinnostuksen kohteet ovat mielestäni tärkeitä. Olen jokseenkin hitaasti lämpenevää tyyppiä ja siksi tutustuminen vaatii aikaa ja kärsivällisyyttä. Ja se on mielestäni ongelman ydin nykyajan deittailussa. Kaiken pinnallisuuden lisäksi siis. Kaikilla on kauhea kiire edetä ja usein on useampi mato koukussa yhtäaikaa. Jos toinen osapuoli ei lämpene jo ensimmäisellä tapaamisella, toista tspaamista tuskin tulee. Nykyään ensitapaaminen on samalla ensitreffit. On ihan absurdia olettaa että kaksi toisilleen täysin tuntematonta ihmistä olisivatkin parin tunnin jutustelun jälkeen täysin lääpällään toisiinsa. Olenkin jo henkisesti varautunut siihen että todennäköisesti pysyn vanhapiikana 🙄

Vierailija
8/147 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Tinderiin pakko laittaa CV? Vai mistä ihmiset heti tietävät sen, että jollakin ei ole aiempaa parisuhdetaustaa? Luulisi, että tuollaista asiaa kannattaisi pyrkiä peittelemään niin pitkälle kuin mahdollista.

Vierailija
9/147 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä vikaa on rumissa naisissa?

Määrittele ruma

20 vuotiaat ovat kaunisihoisia

Ei ne mitään rumia ole?

Mä oon aina ollut huonoihoinen. No yhä 27 vuotiaana oon seurustelematon(lyhyitä suhteita on ollut). Parisuhteeseen en kelpaa vaikka olen kiva,välittävä ja ahkera. Ja normaalipainoinen myös olen. Minusta myös tuntuu ettei omanikäisiä sinkkuja juurikaan ole.

N27

Vierailija
10/147 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot että vapaana on ne ketkä rumasti sanottuna eivät ole kelvanneet kenellekään. Pata kattilaa jne. Et sinäkään ole kenellekään kelvannut ja siksi kahlaa siellä deittisovelluksissa. Kokeile vaikka laskea rimaa vaihteeksi. 

Vierailija
11/147 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmana on se, että tinderin ja muiden nettideittien naisten käytös on hyvin hypergaamista, eli heitä ei kiinnosta oman tasoiset miehet. Moni heistä myös luulee hakevansa omantasoista miestä, mutta oma taso luullana monta pykälää ylemmäksi kuin onkaan. Ei kannata uskoa sitä näkymätöntä kohtelua mitä saat tinderistä. Sinä et luullut tasoasi liian ylös, vaan naiset siellä käyttäytyvät epärealistisesti. Oikeassa elämässä onnistuu paremmin.

Vierailija
12/147 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelmana on se, että tinderin ja muiden nettideittien naisten käytös on hyvin hypergaamista, eli heitä ei kiinnosta oman tasoiset miehet. Moni heistä myös luulee hakevansa omantasoista miestä, mutta oma taso luullana monta pykälää ylemmäksi kuin onkaan. Ei kannata uskoa sitä näkymätöntä kohtelua mitä saat tinderistä. Sinä et luullut tasoasi liian ylös, vaan naiset siellä käyttäytyvät epärealistisesti. Oikeassa elämässä onnistuu paremmin.

Miksi naisen pitäisi väenväkisellä hakeutua kulissiliittoon? Juu tuolla liikkuu naisia keille kelpaa 5 minuuttia kerta viikkoon saunan jälkeen ja saat rikkoa vaikka uusimman iPhonen, jos niikseen tulee. Älä silti yleistä tai sit koitat löytää tuollaisen tarpeeksi epätoivoisen.

Vierailija
13/147 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhdemarkkinoilla on iso pula naisista. Useimmissa sovelluksissa noin 70-80% käyttäjistä on miehiä. Kun tilanne on tämä niin se on ihan luonnollista, että naiset eivät huoli alemman tason miehiä, koska saavat todella helposti myös ylemmän tason miehen.

Vierailija
14/147 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisuhdemarkkinoilla on iso pula naisista. Useimmissa sovelluksissa noin 70-80% käyttäjistä on miehiä. Kun tilanne on tämä niin se on ihan luonnollista, että naiset eivät huoli alemman tason miehiä, koska saavat todella helposti myös ylemmän tason miehen.

Useimmat naiset eivät nettoa mitään miehen läsnäolosta oli tämä köyhä tai rikas. 

Vierailija
15/147 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanot että vapaana on ne ketkä rumasti sanottuna eivät ole kelvanneet kenellekään. Pata kattilaa jne. Et sinäkään ole kenellekään kelvannut ja siksi kahlaa siellä deittisovelluksissa. Kokeile vaikka laskea rimaa vaihteeksi. 

Naiset on just tällaisia. Eivät ymmärrä että kokemus on aivan erilainen miehenä. Naisena kun menee nettideittiin niin mätsejä ja viestejä sataa, vaikka on täysin tavis. Miehenä kokemus on nolla viestiä, melkein nolla mätsiä. Eivät naiset osaa yhtään samaistua, eivät tiedä. Haukkuvat vaan että miehessä vika. Se ei pidä paikkaansa, ihan tavalliset hyvät miehet ei löydä sieltä naisia, koska naisten vaatimukset ovat järjettömiä.

Vierailija
16/147 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useimmat naiset eivät nettoa mitään miehen läsnäolosta oli tämä köyhä tai rikas. 

Heterosuhde on aina patriarkaalinen valtasuhde. Yhä suurempi osa naisista tiedostaa tämän ja pysyttelee siksi kaukana miehistä.

Vierailija
17/147 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On näitä videoita missä nainen tekee nettideittiin/tinderiin feikkiprofiilin ihan hyvänä miehenä ja masentuu saamaansa kohteluun naisilta.

Vierailija
18/147 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset on just tällaisia. Eivät ymmärrä että kokemus on aivan erilainen miehenä. Naisena kun menee nettideittiin niin mätsejä ja viestejä sataa, vaikka on täysin tavis. Miehenä kokemus on nolla viestiä, melkein nolla mätsiä. Eivät naiset osaa yhtään samaistua, eivät tiedä. Haukkuvat vaan että miehessä vika. Se ei pidä paikkaansa, ihan tavalliset hyvät miehet ei löydä sieltä naisia, koska naisten vaatimukset ovat järjettömiä.

Joo niinhän ne on aivan mahottomia, pitää olla kaikki kunnossa, pärstä kertointa myöten. rahaa pitää olla. Vankilassa istuvat ukotkin saa enemmän postia, mitä mätsejä tinderissä. Vaarallisuus naisissa kiehtoo, ammatti pitää olla hyvä, lääkäri, lentäjä tai sotilas.

Vierailija
19/147 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole akateeminen, niin turha yrittää pk-seudun naisia.

Vierailija
20/147 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paitsi että eivät saa. Siellä ne ylemmän tason miehet eivät etsi ainakaan parisuhdetta näiden naisten kanssa, vaan omantasoisen kanssa. Seksiä kyllä löytyy naisille, jos yhden illan jutut kelpaa. Kunhan tietää että nämä miehet eivät muuta halua heidän kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme