Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luulin, että deittailun vaikeus olisi ollut vain puhetta. En ole ikinä tuntenut itseäni näin näkymättömäksi.

Vierailija
22.12.2023 |

Olen itse 27v mies, joka ei ole koskaan seurustellut. Olisin ollut valmis parisuhteeseen aikoja sitten, jos joku olisi löytynyt. Missään vaiheessa ei ketään löytynyt, vaikka olen ollut "esillä" mm harrastusten ja muiden vapaa-ajan viettojen osalta. Kavereita mulla on, mutta ovat täysin äijäporukoita. Työpaikat olleet myös todella miespainotteisia.

En ole millään mittapuulla edes ruma. Erilaisia deittiäppejä olen kokeillut ja tuli nopeasti selväksi, että pitää näyttää alusvaatemallilta, jos oman ikäisiltä haluaisi mätsin. Nuissa vähän epäsuosituimmissa palveluissa on sitten keski-ikää todella korkea. Todella moni myös ns erikoisia tapauksia ja moni näyttää ihan hirveän vanhalta ikään nähden (no offense).

Tuntuu, että yksikään ikäiseni ei ole vapaa. Ne jotka ovat vapaita ovat sitten rumasti sanottuna niitä, jotka eivät kelpaa kenellekkään. En tässä etsi mitään missiä ulkonäöllisesti. Ihan tavallinen kelpaa aivan hyvin.

Ikäni puolesta myös asia menee vaikeammaksi siinä mielessä, että monella on jo lapsi/lapsia. Itse en ole hankkimassa lapsia. Missä ne lapsettomat on? (varattuna)

Tanssiharrastuksen aloittaminen? Miehistä on pulaa, mutta keski-ikä on korkea.

Voiko nykyään edes oikeassa elämässä lähestyä ketään vastakkaista sukupuolta olevaa, että ei saa rikosilmoitusta häirinnästä? Nykyään monen elämä pyörii lähes kokonaan some ympärillä, niin onko se silloinkin ajanhukkaa? (Somet täynnä miesehdokkaita)

Kieltämättä tunnen itseni aika turhaksi, kun ei ole kelvannut kenellekkään. Yli 30v kun mennään, niin alkaa olemme monelle hirveä red flag, jos ei ole seurustellut (miten sitä seurustelee, kun on näkymätön?). Asia alkanut vaikuttaa jo itsetuntoon/itsevarmuuteen.

Onko some tehnyt 80% nuorista miehistä "turhia", näin rumasti sanottuna?

Kommentit (147)

Vierailija
141/147 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

4. Jos joku timantti olisi tyttökaverien kaveripiirissä vapaana, niin siinä olisi jotain vikaa, muutenhan tyttökaverit olisi sen jo napanneet.

Ei välttämättä. Kavereilla ei välttämättä ole samanlainen miesmaku kuin itsellä. Ainakaan minä en koskaan ole kokenut samaa miestä kiinnostavana "helmenä" kuin kukaan kavereista, eli vaikea kuvitella, että kiinnostuttaisiin samasta tai samantyyppisestä miehestä. Toki juuri siksi kavereilta kysyminen ei välttämättä tuota hyvää tulosta - kaverit voivat löytää kyllä jonkun "paperilla hyvän", mutta kun kumppanissa juuri sellaiset asiat ovat tärkeitä, joita ei kaveri pysty toisen puolesta havaitsemaan, eli kemia, seksuaalinen vetovoima, yhteensopivuus seksin ja romantiikan osalta...

Vierailija
142/147 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei

Olen 55 vuotias todella kaunis nainen.

Hoikka , c-kupin luomurinnat

Isot siniset silmät

vaaleanruskeat paksut pitkät hiukset.'

En saa lapsia

Tilillä satoja tuhansia

jos kiinnostuisin, kelpaisinko?

Ai en?

ja valitettavasti tämä teksti on totta

Ikäiseni miehet etsivät 27 vuotiaita nuoria naisia.

Kelpaisko sulle 43-vuotias velkainen mies kahden teinin kanssa? Joutuisit muuttamaan lähelle minua, koska minulla ei ole varaa matkustaa luoksesi. Yhteenmuutto vasta kun lapset muuttavat pois. Toki nuo mainitsemasi asiat ovat merkityksettömiä, jos seksuaalista halua ei ole. Olethan siis myös halukas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/147 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Modernin parinmuodustuksen konstikkuus on pitkälti siinä että tasokkaimmille naisille pitää komea miljonääri tai joku muu statusmies, tai muuten ovat ilman parisuhdetta. Tasoikkaammatkaan miehet eivät aina siis ylitä tuota rimaa, joten tapailevat siitä sitten hieman "alaspäin" naisia. Syntyy siis ketjureaktio pariutumisketjussa alaspäin. Tasottomimmat miehet eivät kelpaa edes tasottomimmille naisille, eikä tuossa kategoriassa yleensä saavuteta kuin mielenterveysongelmia. 

Kun matemaattiseen yhtälöön lisätään vinoutunut sukupuolijakauma (biologia ja miesten maahantuonti) pariutumisikäisissä ihmisissä sekä haluttujen miesten taipumus petihurjastelun "sitoen" useamman naisen itseensä samanaikaisesti, muodostuu tavallisten miesten asema tukalaksi. Jotkut löytävät jonkun tavallisen tai hieman alempitasoisen naisen parisuhteeseen, mutta jotkut taas ei johtuen tukalasta asetelmesta, missä tavallisia naisia pommitetaan noin 100-kertaisesti verrattuna vastaavaan mieheen. 

Yhtälön suurimmat voittajat ovat halutut miehet, jotka voivat hurjastella tai pariutua hyvän naisen kanssa. Tavisnaisilla ja laatunaisilla on myös hyvä tilanne valita, mutta biologia ohjaa valitsemaan mahdollisimman tasokkaita miehiä, mikä nostaa riskitasoa ja siten pettymyksen määrää. Järkevöityminen tapahtuu yleensä kolmenkympin hujakoilla ja ohjaa miesmakua tavallisempaan ja turvallisempaan suuntaan oman hehkeyden ja miesten innokkuuden laskiessa. 

Tämän perusteella vaikuttaa siltä, että tavisnainen saa todennäköisemmin seuraa kuin kaikkein halutuimmat naiset. Miten nyt en jotenkin usko tätä... Pointtisi on siis, että kaikkein parhaimmat naiset eivät koskaan ole suhteessa, he siis ovat ikisinkkuja?

Ja siis kuka nämä tasot nyt määrittelee? Kun eikös tasoteorian idea ollut se, että ihmiset pariutuvat oman tasonsa mukaisesti, niin nyt minusta vaikuttaa sitlä, että sinulla on teoriassasi tasot väärin, ja arvioit naisten ja miesten tasot pieleen. Toisaalta jos kerran järjestelmällisesti käy noin niinkuni kirjoitat, niin silloinhan homma menee kai tasoteorian mukaan siinä mielessä, että voidaan todeta, että noin ihmiset vain toimivat, eli jos miestä harmittaa, ettei saa parempaa naista, on vastaus se, että tasoteorian mukaan näin kuuluu olla.

Vaikuttaa tosin siltä, että sinun teoriassasi miehet määrittelevät tasot, ja naiset ovat niistä eri mieltä - miten se nyt näin menee? Kai heteronaiset sentään itse päättävät, kenestä ovat kiinnostuneita ja heteronaisten kiinnostuksenhan pitäisi määrittää miesten taso - ei siis niin, että miehet päättävät itse tasot, ja sitten naisten pitäisi vaan toimia heidän laatimansa taulukon mukaan. Ei kai heteromies voi päättää, millaiset miehet naisten mielestä ovat puoleensavetäviä??? Sehän veisi myös tasoteorialta kaiken uskottavuuden. 

Vierailija
144/147 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä takuuvinkit. Raportois tänne, mikä toimi nopeimmin.

1. Muuta ulkonäkösi sopivasti erilaiseksi. Hattu päähän, punainen hapsutakki tms. Lavatansseissa oli mies, jolla ei ollut ennen vientiä mutta ilmestyi kerran paikalle lännen hapautakissa ja stetsonissa. Kysyin tyypiltä, miksi tällaiset vermeet. Herättää naisten kiinnostuksen ja vientiä oli koko illan.

2. Mene tanssikurssille. Jo siellä on yleensä naisia enemmän. Jos sieltä ei löydy kumppania, ala käydä lavatansseissa. Varsinkin kaupunkien ulkopuolella on pulaa miehistä lavoilla. Siellä jututat tanssipartnereita sillä mielellä ja pyydät muutaman puhnron joka ilta

3 opettele soittamaan kitaralla muutama sointu, joilla voit vetää jo muutaman kymmentä biisiä. Ota kitara mukaan puistoon tai terassille kaupunkiin. Luovat ihmiset ja taiteilijat herättää yleensä naisten kiinnostuksen

4. Pyydä kavereilta, e

Maailmassa on erilaisia naisia. Sinun insinöörimiehesi ei ole mikään universaali jonka kaikki muutkin haluavat.

Vierailija
145/147 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo niinhän ne on aivan mahottomia, pitää olla kaikki kunnossa, pärstä kertointa myöten. rahaa pitää olla. Vankilassa istuvat ukotkin saa enemmän postia, mitä mätsejä tinderissä. Vaarallisuus naisissa kiehtoo, ammatti pitää olla hyvä, lääkäri, lentäjä tai sotilas.

Nuo ovat MIESTEN ihailemia ammatteja, ei naisten. Rtenkin naurattaa tuo sotilas - kuka nyt pitäisi kumppanin ihanneammattina sellaista, jossa on työn puolesta kuolemanriski??? Te miehet, jotka olette lapsina leikkineet pyssyleikkejä, teille tuo on varmaan jotain hienoa. Teitä kiinnostivat lapsena autot ja lentokoneet, te ajattelitte, että olisi "siistiä'" ja "jännittävää" olla lentokoneen ohjaamossa. Virheenne on se, että koska TE ihailette jotain, kuvittelette naistenkni ihailevan samoja. Ja mitä lääkäreihin tulee, niin tuo on just niitä hankalia ammatteja suhteen ja perheen kannalta, ja lisäksi aika moni lääkäri on vähän kylmäkiskoisen oloinen tyyppi - eivät kaikki, toki. Minun tuntemani lääkäriperheen elämä on kaukana ihanteesta: miehen työajat ja päivystykset sanelevat aina perheen elämää ja naisen aikatauluja, ja koska naisella itselläänkin on oma ura ja oma elämä, on heidän elämänsä jatkuvia kalenterisulkeisia, ja kaikki pitää aina sopia viikkokausia etukäteen päivystysvuoroja ajatellen, jne. En tiedä, mistä olette saaneet päähänne, että kaikki haluaisivat lääkärimiehen - todella harva varmaan haluaa.

Vierailija
146/147 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei

Olen 55 vuotias todella kaunis nainen.

Hoikka , c-kupin luomurinnat

Isot siniset silmät

vaaleanruskeat paksut pitkät hiukset.'

En saa lapsia

Tilillä satoja tuhansia

jos kiinnostuisin, kelpaisinko?

Ai en?

ja valitettavasti tämä teksti on totta

Ikäiseni miehet etsivät 27 vuotiaita nuoria naisia.

Kelpaisko sulle 43-vuotias velkainen mies kahden teinin kanssa? Joutuisit muuttamaan lähelle minua, koska minulla ei ole varaa matkustaa luoksesi. Yhteenmuutto vasta kun lapset muuttavat pois. Toki nuo mainitsemasi asiat ovat merkityksettömiä, jos seksuaalista halua ei ole. Olethan siis myös halukas.

Olen eri, mutta minulle ei kelpaisi, koska en halua muuttaa, enkä ole kiinnostunut etäsuhteesta. Sinunkin kannattaisi etsiä naista omalta paikkakunnalta, vähän hankala kuvio muuten. Ja halukkuus ei riitä, vaan pitää olla seksuaalista vetovoimaa. Esim. minä olen halukas ja minulla on korkeahko libido, mutta en todellakaan halua seksiä kenen tahansa kanssa. Oikean ihmisen kanssa haluan paljon ja usein, mutta sellaisten "ihan kivojen" kanssa en jaksa vaivautua.

Vierailija
147/147 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M G T O W

Eli tämä sama trolli - pelle- vinkuja. Nyt alkoi sitten tämä vaihe. 🤡

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan