Luulin, että deittailun vaikeus olisi ollut vain puhetta. En ole ikinä tuntenut itseäni näin näkymättömäksi.
Olen itse 27v mies, joka ei ole koskaan seurustellut. Olisin ollut valmis parisuhteeseen aikoja sitten, jos joku olisi löytynyt. Missään vaiheessa ei ketään löytynyt, vaikka olen ollut "esillä" mm harrastusten ja muiden vapaa-ajan viettojen osalta. Kavereita mulla on, mutta ovat täysin äijäporukoita. Työpaikat olleet myös todella miespainotteisia.
En ole millään mittapuulla edes ruma. Erilaisia deittiäppejä olen kokeillut ja tuli nopeasti selväksi, että pitää näyttää alusvaatemallilta, jos oman ikäisiltä haluaisi mätsin. Nuissa vähän epäsuosituimmissa palveluissa on sitten keski-ikää todella korkea. Todella moni myös ns erikoisia tapauksia ja moni näyttää ihan hirveän vanhalta ikään nähden (no offense).
Tuntuu, että yksikään ikäiseni ei ole vapaa. Ne jotka ovat vapaita ovat sitten rumasti sanottuna niitä, jotka eivät kelpaa kenellekkään. En tässä etsi mitään missiä ulkonäöllisesti. Ihan tavallinen kelpaa aivan hyvin.
Ikäni puolesta myös asia menee vaikeammaksi siinä mielessä, että monella on jo lapsi/lapsia. Itse en ole hankkimassa lapsia. Missä ne lapsettomat on? (varattuna)
Tanssiharrastuksen aloittaminen? Miehistä on pulaa, mutta keski-ikä on korkea.
Voiko nykyään edes oikeassa elämässä lähestyä ketään vastakkaista sukupuolta olevaa, että ei saa rikosilmoitusta häirinnästä? Nykyään monen elämä pyörii lähes kokonaan some ympärillä, niin onko se silloinkin ajanhukkaa? (Somet täynnä miesehdokkaita)
Kieltämättä tunnen itseni aika turhaksi, kun ei ole kelvannut kenellekkään. Yli 30v kun mennään, niin alkaa olemme monelle hirveä red flag, jos ei ole seurustellut (miten sitä seurustelee, kun on näkymätön?). Asia alkanut vaikuttaa jo itsetuntoon/itsevarmuuteen.
Onko some tehnyt 80% nuorista miehistä "turhia", näin rumasti sanottuna?
Kommentit (147)
Vierailija kirjoitti:
Sanot että vapaana on ne ketkä rumasti sanottuna eivät ole kelvanneet kenellekään. Pata kattilaa jne. Et sinäkään ole kenellekään kelvannut ja siksi kahlaa siellä deittisovelluksissa. Kokeile vaikka laskea rimaa vaihteeksi.
Aivan, miehen pitää etsiä oman tasoisiaan, vai mitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeilin joskus 15 vuotta sitten huvikseni tehdä neittideittiin profiilin naisena ja viestejä lauloi, vaikka ei ollut kuvaa eikä profiilitekstiä. Selvisi jo silloin, että kokemus on vähän erilainen.
Älä ihmeessä!!! Teitkö? Vain sata prosenttia miehistä sanoo tehneensä tuollaisen hassunhauskan testin. Ja veikkaan että kaikki valehtelevat.
olen kyllä lukenut tuollaisista testeistä, mutta itse tein vain sellaisen testin että miehenä omilla kuvillani laitoin profiilin tinderiin ja hyväksyin kaikki naisten profiilit (poislukien ne, joissa oli vain koiran tai hevosen kuvia). kahdessa vuodessa en saanut yhtään matchia 200km säteeltä eteläsuomessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelmana on se, että tinderin ja muiden nettideittien naisten käytös on hyvin hypergaamista, eli heitä ei kiinnosta oman tasoiset miehet. Moni heistä myös luulee hakevansa omantasoista miestä, mutta oma taso luullana monta pykälää ylemmäksi kuin onkaan. Ei kannata uskoa sitä näkymätöntä kohtelua mitä saat tinderistä. Sinä et luullut tasoasi liian ylös, vaan naiset siellä käyttäytyvät epärealistisesti. Oikeassa elämässä onnistuu paremmin.
Parisuhdemarkkinoilla on iso pula naisista. Useimmissa sovelluksissa noin 70-80% käyttäjistä on miehiä. Kun tilanne on tämä niin se on ihan luonnollista, että naiset eivät huoli alemman tason miehiä, koska saavat todella helposti myös ylemmän tason miehen.
Tämähän se on. Tinderissä on n. 4 kertaa enemmä
Korkeatasoisia miehiä onkin vain se about 20% miehistä, ja niistä suurin osa on parisuhteessa aina. Jos top mies joutuu sinkuksi, niin se otetaan hetkessä pois vapailta markkinoilta.
"Korkeatasoisia miehiä onkin vain se about 20% miehistä, ja niistä suurin osa on parisuhteessa aina. Jos top mies joutuu sinkuksi, niin se otetaan hetkessä pois vapailta markkinoilta."
Kannattaisi selvittää, mitä top-mies meinaa :D Ei ole ihan heteroiden juttuja se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelmana on se, että tinderin ja muiden nettideittien naisten käytös on hyvin hypergaamista, eli heitä ei kiinnosta oman tasoiset miehet. Moni heistä myös luulee hakevansa omantasoista miestä, mutta oma taso luullana monta pykälää ylemmäksi kuin onkaan. Ei kannata uskoa sitä näkymätöntä kohtelua mitä saat tinderistä. Sinä et luullut tasoasi liian ylös, vaan naiset siellä käyttäytyvät epärealistisesti. Oikeassa elämässä onnistuu paremmin.
Parisuhdemarkkinoilla on iso pula naisista. Useimmissa sovelluksissa noin 70-80% käyttäjistä on miehiä. Kun tilanne on tämä niin se on ihan luonnollista, että naiset eivät huoli alemman tason miehiä, koska saavat todella helposti myös ylemmän tason miehen.
Tämähän se on. Tinderissä on n. 4 kertaa enemmän miehiä kuin naisia. Jokainen nainen joka ei näyt
Eli ne tavismiehet aiheuttavat mahdottoman tilanteen. Onko teidän pakko olla niin epätoivoisia, että laitatte tykkäyksiä jokaiselle naiselle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeilin joskus 15 vuotta sitten huvikseni tehdä neittideittiin profiilin naisena ja viestejä lauloi, vaikka ei ollut kuvaa eikä profiilitekstiä. Selvisi jo silloin, että kokemus on vähän erilainen.
Älä ihmeessä!!! Teitkö? Vain sata prosenttia miehistä sanoo tehneensä tuollaisen hassunhauskan testin. Ja veikkaan että kaikki valehtelevat.
olen kyllä lukenut tuollaisista testeistä, mutta itse tein vain sellaisen testin että miehenä omilla kuvillani laitoin profiilin tinderiin ja hyväksyin kaikki naisten profiilit (poislukien ne, joissa oli vain koiran tai hevosen kuvia). kahdessa vuodessa en saanut yhtään matchia 200km säteeltä eteläsuomessa.
Tuliko ikinä mieleesi että teet ehkä jotain väärin? Vai onko kaikki naisten syytä?
Millä tavalla sinulle tuli selväksi että deittisovelluksessa pitää näyttää alusvaatemallilta? Sinä katselit vain sen näköisiä naisia? Naiset sanoi että siltä pitää näyttää?
Ei se matchi tinderissä vielä tarkoita mitään.
omien ystävättärien kanssa ollaan yhdessä selattu Tinderiä ja olen ainakin omassa ystäväpiirissäni huomannut naisten keskuudessa tosi paljon vaihtelua mistä kukin tykkää. Toiselle roska on toiselle aarre. Minun ystäväni ihmettelevät minun miesmakua ja minä puolestani heidän. Eli kaikenlaisille miehille on kyllä ottajia.
uskon että sinullekin löytyy kiva kumppani. Kunhan jaksat tutustua naisiin. Rakkaus voi yllättää.
Tuo 20% sattuu olemaan juuri se määrä miehistä, joka suostuu tasavertaiseen vanhemmuuteen. Kotitöiden puoliksi laittaminen on myös useimmille miehille vastenmielistä.
Toisin sanoen vain 20 % miehistä yltää kumppanina edes samalle tasolle kuin nainen. Ei ihme kun miehille on vaikeaa pariutua.
Lisäksi tietenkin muut ongelmat: miehet ovat naisia useammin ylipainoisia, hoitavat huonommin ulkonäköään ja terveyttään, ovat useammin riippuvaisia alkoholista, tupakasta, peleistä jne.
Siis et tunne ketään naisia ja kalastat tinderissä, jossa on 80% miehiä ja haukut naisia, jotka siellä on. Ja sit ihmettelet, ettei löydy.
Sosiaaliset taidot ei oo sulla ihan kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Ei se matchi tinderissä vielä tarkoita mitään.
omien ystävättärien kanssa ollaan yhdessä selattu Tinderiä ja olen ainakin omassa ystäväpiirissäni huomannut naisten keskuudessa tosi paljon vaihtelua mistä kukin tykkää. Toiselle roska on toiselle aarre. Minun ystäväni ihmettelevät minun miesmakua ja minä puolestani heidän. Eli kaikenlaisille miehille on kyllä ottajia.
uskon että sinullekin löytyy kiva kumppani. Kunhan jaksat tutustua naisiin. Rakkaus voi yllättää.
Etkö lukenut kohtaa missä ap kauhistelee saavansa syytteet kun lähestyy naisia?
Miksi usutat ahdistelijaa nuorten naisten kimppuun?
Oon lapseton nainen enkä käytä tinderiä. Mun pitää tutustua ihmisiin ensin livenä kavereiden kautta, harrastuksissa jne. ennen kuin mikään kiinnostus edes voi herätä.
Omasta näkökulmasta en voi muuta sanoa kuin et vaihda pari harrastusta sellasiin, joissa on miehiä ja naisia tasapuolisesti. Esim. harrastajateatteri on tosi hyvä.
Sulle olisin liian vanha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se ihmeellistä miten Tinder ei toimi. Etelä-Suomen alueella sata tuhatta miestä tykittää tykkäyksiä kaikille naisille kellon ympäri, ainoana kriteerinä ettei ole lemmikin kuvia.
Mikä ihme voisi mennä pieleen.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Tästä on jauhettu tällä palstalla miljoona kertaa OK CUPID DATA-ANALYYSI PALJASTAA TOTUUDEN:
-kaikki miehet kähestyvät : max 22- vuotiaita naisia, omasta iästä huolimatta
- kaikki miehet laittavat viestiä kaikkein kuumimmillaan naisille
- naiset laittavat viestiä oman ikäisilleen miehille
NAISTEN HYPERGAMIA NETTIDEITEILLÄ ON SIIS SITÄ, ETTÄ MAX 22- VUOTIAAT KAUNOTTARET EIVÄT VASTAA HEITÄ VANHEMIÖLE JA HEIDÄN TASOSAN MUUTENKIN ALEMMALLA TASOLLA OLEVILLE MIEHILLE.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanot että vapaana on ne ketkä rumasti sanottuna eivät ole kelvanneet kenellekään. Pata kattilaa jne. Et sinäkään ole kenellekään kelvannut ja siksi kahlaa siellä deittisovelluksissa. Kokeile vaikka laskea rimaa vaihteeksi.
Naiset on just tällaisia. Eivät ymmärrä että kokemus on aivan erilainen miehenä. Naisena kun menee nettideittiin niin mätsejä ja viestejä sataa, vaikka on täysin tavis. Miehenä kokemus on nolla viestiä, melkein nolla mätsiä. Eivät naiset osaa yhtään samaistua, eivät tiedä. Haukkuvat vaan että miehessä vika. Se ei pidä paikkaansa, ihan tavalliset hyvät miehet ei löydä sieltä naisia, koska naisten vaatimukset ovat järjettömiä.
Joo niinhän ne on aivan mahottomia, pitää olla kaikki kunnossa, pärstä kertointa myöten. rahaa pitää olla. Vankilassa istuvat ukotkin sa
Ehkä kuulun vähemmistöön, mutta en ottaisi mainitsemiesi ammattien edustajaa. En myöskään poliisia, pelastushenkilöä, enkä yritysjohtajaa. Ei mitään mieltä elämässä, joka pyörii pelkästään miehen työn ja ennen kaikkea työaikojen ympärillä.
Puolisoni on perusduunari, jolla säännöllinen työaika ma-pe ja niin on oikein hyvä. Ihan tavallinen mies muutenkin. Kaikki pariskunnat, jotka tunnen ja tiedän, ovat myös ihan tavallisten ihmisten muodostamia. En tiedä yhtään paria, jonka kumpikaan puolisko olisi huomiotaherättävän hyvännäköinen tai huomattavan menestynyt.
Miten toisemme olemme kaikki löytäneet? Tinderistä on alkanut harva suhde (itse en tiedä varmaksi yhtään). Ihan oikeassa elämässä ne kumppanit kohdataan, pitää vaan pitää silmät ja mieli avoimina, eikä yrittää niin hirveästi koko ajan etsiä rakkautta. Se tulee kyllä vastaan, jos on tullakseen. Jos ei, elämä on hyvää ilmankin jos muuten on ihmissuhteita ja mielelästä tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Tästä on jauhettu tällä palstalla miljoona kertaa OK CUPID DATA-ANALYYSI PALJASTAA TOTUUDEN:
-kaikki miehet kähestyvät : max 22- vuotiaita naisia, omasta iästä huolimatta
- kaikki miehet laittavat viestiä kaikkein kuumimmillaan naisille
- naiset laittavat viestiä oman ikäisilleen miehille
NAISTEN HYPERGAMIA NETTIDEITEILLÄ ON SIIS SITÄ, ETTÄ MAX 22- VUOTIAAT KAUNOTTARET EIVÄT VASTAA H
kuulostat vanhalta ja katkeralta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paitsi että eivät saa. Siellä ne ylemmän tason miehet eivät etsi ainakaan parisuhdetta näiden nais
Modernin parinmuodustuksen konstikkuus on pitkälti siinä että tasokkaimmille naisille pitää komea miljonääri tai joku muu statusmies, tai muuten ovat ilman parisuhdetta. Tasoikkaammatkaan miehet eivät aina siis ylitä tuota rimaa, joten tapailevat siitä sitten hieman "alaspäin" naisia. Syntyy siis ketjureaktio pariutumisketjussa alaspäin. Tasottomimmat miehet eivät kelpaa edes tasottomimmille naisille, eikä tuossa kategoriassa yleensä saavuteta kuin mielenterveysongelmia.
Kun matemaattiseen yhtälöön lisätään vinoutunut sukupuolijakauma (biologia ja miesten maahantuonti) pariutumisikäisissä ihmisissä sekä haluttujen miesten taipumus petihurjastelun "sitoen" useamman naisen itseensä samanaikaisesti, muodostuu tavallisten miesten asema tukalaksi. Jotkut löytävät jonkun tavallisen tai hieman alempitasoisen naisen parisuhteeseen, mutta jotkut taas ei johtuen tukalasta asetelmesta, missä tavallisia naisia pommitetaan noin 100-kertaisesti verrattuna vastaavaan mieheen.
Yhtälön suurimmat voittajat ovat halutut miehet, jotka voivat hurjastella tai pariutua hyvän naisen kanssa. Tavisnaisilla ja laatunaisilla on myös hyvä tilanne valita, mutta biologia ohjaa valitsemaan mahdollisimman tasokkaita miehiä, mikä nostaa riskitasoa ja siten pettymyksen määrää. Järkevöityminen tapahtuu yleensä kolmenkympin hujakoilla ja ohjaa miesmakua tavallisempaan ja turvallisempaan suuntaan oman hehkeyden ja miesten innokkuuden laskiessa.
AP yrität liian korkeatasoisia naisia. Yritä oman tasousiasi. Oman tason tiedät siitä, että saat 1) mätsin 2) nainen vastaa viestiisi 3) nainen alkaa keskustelemaan kanssasi. Josnäin ei käy, olet yrittänyt liian tasokasta naista.
Jos et kiinnostu niistä naisista joiden tasoinen olet, niin se on sitten joko 1) kasvat aikuiseksi, hyväksyt tasosi ja OPETTELET KIINNOSTUMAAN TASOISISTASI NAISISTA 2) Nostat tasoasi 3) Deittailet miehiä 4) Unohdat deittailun
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämähän se on. Tinderissä on n. 4 kertaa enemmä
jos jokaista naista tykkäämällä saa 0 matchia, niin nirsoilusta tykkäämisten jakamisessa naisille ei ole apua
No ongelma onkin siinä että et kiinnostu. Pitäisi kuitenkin olla 10 v nuorempi.
M57