Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä järkeä on yhden yön jutuissa?

Vierailija
22.12.2023 |

En ole ikinä käsittänyt. 

Kommentit (149)

Vierailija
21/149 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, mulla yhden yön juttu ottaa säännöllisin väliajoin yhteyttä - en ymmärrä, miksi. Se yö oli siis 20 vuotta sitten. Miestä ei yhtään häiritse, vaikka olen naimisissa. 

Vierailija
22/149 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/149 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksi ja läheisyys ovat perustarpeita. Yhden yön jutuissa saa edes hetken verran noita molempia.

Kuulostaa kuitenkin enemmän fixiltä jollekin riippuvaisnarkkarille tollaset satunnaissäädöt. Normaali ihminen pärjää ilmankin.

Joku vakipano vasta fixi onkin, paljon enemmän kuin yhden yön intohimo.

Vierailija
24/149 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olekaan jos niistä ei tykkää. Jos tykkää niin on paljonkin järkeä.

Vierailija
25/149 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä oli fwb-mies, mutta jouduin luopumaan hänestä, koska kohteli minua huonosti.

No, nyt on lihonut ja kaljuuntunut. Ukkoutunut. Kai joku kelpuuttaa silti.

Vierailija
26/149 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä oli fwb-mies, mutta jouduin luopumaan hänestä, koska kohteli minua huonosti.

Oliko iso kulli?

Vierailija
27/149 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan lähtenyt harrastamaan yhden yön juttua, olen ollut itse sillä asenteella, että tässä ollaan ehkä virittelemässä jotain pidempää kuviota. Ei vaan sitten ole kaikki olleet samalla linjalla oikeasti, vaikka muuta sanoivat.. päätin sitten, että seksiä ei heti harrasteta ekana iltana kun tavataan vaan tutustutaan vähän.

Vierailija
28/149 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko iso kulli?

Ei valitettavasti ollut. Käyttäytyi kyllä siten, että olisi voinut olettaa että on. Pettymys.

Vierailija
29/149 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun en saanut vakituista kumppania niin harrastin sitten sitä mitä sain yhdenkin illan suhteilta kun nuorena oli kovat halut.

Eihän siinä mitään järkeä tarvitse ollakkaan muuta kuin pakottavat seksihalut kun on puutteessa ollut riittävän kauan.

Saihan siitä kokemuksia kun sitten löysi sen vakituisen niin ei tarvinnut sen jälkeen enää hakea muita kokemuksia.

Monet pettivät sitten suhteessa kun ei ollut muita kokemuksia eikä se eka suhde ollutkaan tyydyttävä. Elikkä kumpi on parempi hakea ennen suhdetta seksikokemuksia vaan siinä suhteessa pettäminen.

Vierailija
30/149 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut tykkää panemisesta.

Vierailija
31/149 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun en saanut vakituista kumppania niin harrastin sitten sitä mitä sain yhdenkin illan suhteilta kun nuorena oli kovat halut.

Eihän siinä mitään järkeä tarvitse ollakkaan muuta kuin pakottavat seksihalut kun on puutteessa ollut riittävän kauan.

Saihan siitä kokemuksia kun sitten löysi sen vakituisen niin ei tarvinnut sen jälkeen enää hakea muita kokemuksia.

Monet pettivät sitten suhteessa kun ei ollut muita kokemuksia eikä se eka suhde ollutkaan tyydyttävä. Elikkä kumpi on parempi hakea ennen suhdetta seksikokemuksia vaan siinä suhteessa pettäminen.

Itsellä taas ei oikein ollut nuorempana selvillä, minkälaisista miehistä pidän. Nyt neljävitosena tiedän. Se että nuorena kokeilee useita vaihtoehtoja ei poista mahdollista tarvetta tehdä samaa myöhemmin uudelleen, kun tuntee itsensä paremmin.

Vierailija
32/149 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitää. Ihmiset ei tajua sitä henkistä puolta näissä asioissa. Se akti mikä siinä tapahtuu ei ole pelkästään fyysinen vaan siinä vaihdetaan myös tuntemattoman kanssa omia energioita mikä taas voi horjuttaa omaa tasapainoa aika pahasti. 

Kuulostaa hölmöltä mutta niin se on, se tuntematon ihminen on jää tavallaan kiinni suhun loppuelämäks. Korostan sanaa tuntematon. 

Höpöhöpö. Ei mun panot ole jääneet muhun millâän tavalla kiinni. Hetken hyvää huvia, kuten moni muukin asia maailmassa.

Vierailija
33/149 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin raskaaksi yhden yön sekoilusta.Tulin raskaaksi,annoin vauvan adoptioon.

Vierailija
34/149 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niissä se järki, että pääsee nytkyttämään päällä ja laskemaan maidit lihareikään.

Vierailija
35/149 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsellä taas ei oikein ollut nuorempana selvillä, minkälaisista miehistä pidän. Nyt neljävitosena tiedän. Se että nuorena kokeilee useita vaihtoehtoja ei poista mahdollista tarvetta tehdä samaa myöhemmin uudelleen, kun tuntee itsensä paremmin.

Niin mikäs siinä jos ei löydä vakituista.

Vierailija
36/149 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet vanhatkin harrastelee yhden illan juttuja. Minulle se oli ihan ok nuorena ennen kuin löysin vakituisen.

Vierailija
37/149 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, mulla yhden yön juttu ottaa säännöllisin väliajoin yhteyttä - en ymmärrä, miksi. Se yö oli siis 20 vuotta sitten. Miestä ei yhtään häiritse, vaikka olen naimisissa. 

Miksi annoit yhteytietosi yhden illan suhteelle. Minä en antanut koskaan tietojani mutta yksi baari poka oli niin sairas että oli se kaivellut laukkuani kun olin nukkumassa ja sattui henkkareistani sitten ottamaan tiedot ylös ja sain ihan sairasta postia siltä ja puhelinsoittoja jonkin aikaa. Me ei edes naitu kun se ei kännissä kyennyt mihinkään ja nukahdin vain sinne.

Heti aamulla lähdin nopeesti. Se tyyppi lähetti sellaisen kirjeen että sillä oli tyttöystävä ja rakastaa sitä ihan kaiken eikä aio minuun vaihtaa sitä naikkostaan enkä merkkaa hänelle yhtään mitään. Olin vähän aikaa ihan kauhuissani mihinkä sekopäähän olin oikein baari illan jälkeen haksahtanut. Sittemmin aloin vähän varomaan etten lähtenyt enää kenenkä tahansa seuraan baari illan jälkeen.

Vierailija
38/149 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitä pitää järkeillä? Paneminen tuntuu ainakin minulla pillussa hyvältä. N33

Terveisin Jorma-Kalevi 67v

Vierailija
39/149 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku edes kykenee tuollaiseen fyysisesti . Ei pysty käsittämään . Vähintään 200 kertaa pitää olla saman kumppanin kanssa ennenkuin edes etuveikka toimii . Naiset kyllä kyllästyy sen ekan epäonnistumisen jälkeen . Mut haaveilla aina voi seksistä . 

Vierailija
40/149 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa edes kerran elämässä hyvää seksiä ... jos hyvin käy.