Mitä järkeä on yhden yön jutuissa?
Kommentit (149)
Ei se ole mikään 1 yön juttu, se pieleen mennyt seurusteluyritys. Joillakin näitä voi sata.., mitä tämä kertoo sitten...?!
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole mikään 1 yön juttu, se pieleen mennyt seurusteluyritys. Joillakin näitä voi sata.., mitä tämä kertoo sitten...?!
Voi olla sata
Jotkut koristelee kuusen aattona, joillakin se on kuukauden pari täydessä tällingissä ennen ja jälkeen.
Saahan sillä lajitovereiden kunnioitusta jos miehellä on paljon kaatoja.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kaksi parisuhdetta alkanut yhden yön jutuista, minusta se on aika luonnollinen väylä siihenkin jos niikseen tulee.
NOH silloin se ei ole yhden yön suhde.Kyllä se voi olla hyvä väylä.
En myöskään ymmärrä.Joskus ollut muutama,ei siitä toki jäänyt pahaa oloa,mut ei mitään kummempaakaan. Nykyisin on sellainen suhde,että ei olla vakavasti,mut nähään, vietetään aikaa muutenkin kuin peiton alla. Vaihdellaan viestejä lähes päivittäin. Eli pysyvät,mutta ei niin tiivis,että alkaisi ahdistaa. Tämä sopii mulle.
Yhden miehen kanssa oli kolmen yön juttu🤣Ja hän olisi halunnut jatkaa vaan minä en. Kaksi ekaa yötä oltiin hänen kämpillä ja sitten yksi yö mun kotona. Hän kuorsasi niin paljon,että järki oli lähteä 😡Sanoin,että hei hei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kaksi parisuhdetta alkanut yhden yön jutuista, minusta se on aika luonnollinen väylä siihenkin jos niikseen tulee.
NOH silloin se ei ole yhden yön suhde.Kyllä se voi olla hyvä väylä.
Se on yhden yön suhde jos siinä ei alunperin ole ollut takana ajatus kun satunnaisesta seksistä. Se että sitten sattuu siihen ihmiseen ihastumaan ei sitä enää muuksi muuta.
Itsekin olen naimisissa yhden yön suhteeni kanssa. Ei ollut mitään ajatusta mistään suhteesta kun päätettiin viettää yö yhdessä mutta aamuun mennessä tuli muitakin ajatuksia ja kun mies aamulla pyysi puhelinnumeroa niin annoin.
Vierailija kirjoitti:
Saahan sillä lajitovereiden kunnioitusta jos miehellä on paljon kaatoja.
Mieshuoria ovat.
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö kaikki olla aina järjellä selitettävissä?
No saitko billua?
fwb- suhde jonkun menestyvän uranaisen kanssa voisi sopia, muttei kyllä kiinnosta käydä kerran pumppaamassa jotain lähäriä, joka sitten juoruaa kaikki yön tapahtumat lähipiirilleen tai vastavuoroisesti vetää herneet nenään, kun seksi ei johtanutkaan suhteeseen ja alkaa mahdollinen mustamaalaus.
Miehille on järkeä, naisille ei.
Vierailija kirjoitti:
fwb- suhde jonkun menestyvän uranaisen kanssa voisi sopia, muttei kyllä kiinnosta käydä kerran pumppaamassa jotain lähäriä, joka sitten juoruaa kaikki yön tapahtumat lähipiirilleen tai vastavuoroisesti vetää herneet nenään, kun seksi ei johtanutkaan suhteeseen ja alkaa mahdollinen mustamaalaus.
Sinä pumppaat äitiäsi rahasta mene töihin pummi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä pumppaat äitiäsi rahasta mene töihin pummi.
Lähäri on vastannut.
Vierailija kirjoitti:
Miehille on järkeä, naisille ei.
Miksi ei naisille?
En ymmärrä kysymystä. Pääsee panemaan, siinä on järkeä tarpeeksi. Tai pitääkö kaikkea järjellä perustella? Kyllä minä ainakin seksistä tykkään. N33
Vierailija kirjoitti:
Typerää nuo kertapanot.
Kyllä pano on aina pano ja voihan sitä panna useamman kerran putkeen vaikka vain yksi yö olisikin. Kyllä se ainakin pillussa hyvältä tuntuu ja jälkikäteen hymyilyttää vielä pitkään.
Nimi on harhaanjohtava.
Kertapanoissa harvoin vehdataan koko yötä.
Ja harvoin muutenkaan.
(kerran itse tehnyt)