Mitä järkeä on yhden yön jutuissa?
Kommentit (149)
Pääsee panemaan hyväkroppaisten naisten kanssa ilman sitoutumista.
Vierailija kirjoitti:
Pääsee panemaan hyväkroppaisten naisten kanssa ilman sitoutumista.
ja naisen nukkuessa nappaa vielä pikkuhousut mukaan nuuhkittavaksi :)
Yhden yön jutut on parhaita. Joka kerta uusi ja jännittävä mies 🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen erehtynyt pari kertaa kertapanojuttuun. Siitä ei saa mitään muuta kuin apean mielen.
Vika on asenteessasi.
Tämä. Ei siinä lähdetä mitään tunnepohjaista juttua hakemaan. Kunnon naudan sisäfilepihvi on varmasti hyvää kun keskityt nauttimaan sen syömisestä, mutta jos lähdet tunnepohjalla ajattelemaan, että voi nauta-raukka ku on nyt kuollut tämän takia, niin varmasti nautinto kärsii.
Minulla oli pari yhden yön juttua 20-vuotiaana. Itseäni häiritsi olla "vielä tuossa iässä" kokematon vastakkaisen sukupuolen suhteen eikä seurustelukumppania ollut löytynyt. Päätin sitten että neitsyys saa mennä yhden yön jutulle.
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö kaikki olla aina järjellä selitettävissä?
Alkoholilla on hyvin usein osuutta asiaan. Alkoholi poistaa estoja mikä on järkeenkäypää.
Se on vain hetken huuma. Ei mene kauan kun taas panettaa. Ei kannata.
Ei ainakaan minulle mitään järkeä. Nuorena tuotakin tuli muutaman kerran kokeiltua, ja aina siitä jäi lähinnä tyhjä olo. Seksi on kivaa, mutta läheisyys ja hellyys on mulle olennainen osa sitä. Yhden yön jutut oli vaan tylsää rynkyttämistä, joka tähtää pelkästään orgasmiin. Se taas on paljon helpompaa ja kätevämpää yksin, jos kaikki mikä parisuhdeseksistä tekee oma kättä parempaa, puuttuu kuitenkin.
Ei siitä saa kuin pahan mielen.