Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen saatko enemmän miehiä meikattuna vai ilman meikkiä?

Vierailija
20.07.2023 |

Luulen että mitä enemmän meikkiä,sen parempi flaxi käy miesmarkkinoilla? toivoo: yx mies.

Kommentit (72)

Vierailija
1/72 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti tärppäsi kun laitoin täysin meikittömän rantakuvan  profiiliin. Nyt jo 6 vuotta yhdessä

Vierailija
2/72 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heti tärppäsi kun laitoin täysin meikittömän rantakuvan  profiiliin. Nyt jo 6 vuotta yhdessä

Koska meinaatte erota

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/72 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä väriä pitää olla. Kun naamassa on Tikkurilan värikartan sävyt, käy ihan mieletön flaksi. Varsinkin huulipunan sävyn pitää olla "paloauton punainen". Helppoa!

Vain naisen hymy riittää ja urokset lähestyvät laumoittain. 💋

Vierailija
4/72 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä paljon molemmissa tapauksissa, eli en saa ollenkaan. Ruma naama, hampaat ja vartalo, eikä niitä meikkikään pelasta.

Vierailija
5/72 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä toivot?

Vierailija
6/72 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punainen huulipuna, vihreä luomiväri ja pirteät , punaiset hiukset. Kyllä miehet tykkää.👍

Vierailija
7/72 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei merkittävää eroa, treffeille on kyselty samalla tavalla oli meikkiä tai ei. En meikkaa voimakkaasti ja mulla on tummat piirteet joten näytän aika samalta meikillä ja ilman.

Vierailija
8/72 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään ja hyvä niin. Sokkona mennään jos mennään.

Vierailija
9/72 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskoa, että miehiä saadaan, koska saadakseen jotain sitä pitäisi haluta ja miehiä tulee haluamattakin. 

Vierailija
10/72 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kuljen meikittä, -9 voimakkuuksilla olevat rillit päässä, hiukset ponnarilla niskassa, kukaan ei kiinnitä mitään huomiota.

Kun laitan piilarit, meikkaan ja käherrän pitkät hiukseni, kyllä piisaa huomiota. Siis, edelleen, vaikka olen yli 40 v.

Juuri kuulin kuinka eräs mies oli hehkuttanut minua ja ulkonäköäni tyypille, joka kertoi asian sitten minulle.

Vierailija
11/72 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan halunnut kuin yhden miehen. Ja sellaisin sain meikkaamattona.

Vierailija
12/72 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

meikkiä on ollut kun suhteet syntyneet

Vierailija
13/72 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikutusta,molemmilla miesten kiinnostus 0. Olen ihan normaalipainoinen, tiimalasimallinen, pitkähiuksinen blondi, naamassakaan ei kummempaa vikaa. Mutta ikinä ei ole miehet perässä juosseet. Miesten luulo siitä kuinka paljon tavalliset naiset saavat huomiota, on ihan täyttä mielikuvitusta.

Vierailija
14/72 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään eroa, meikillä tai ilman, aina löytyisi seuraa.

Vierailija
15/72 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kuljen meikittä, -9 voimakkuuksilla olevat rillit päässä, hiukset ponnarilla niskassa, kukaan ei kiinnitä mitään huomiota.

Kun laitan piilarit, meikkaan ja käherrän pitkät hiukseni, kyllä piisaa huomiota. Siis, edelleen, vaikka olen yli 40 v.

Juuri kuulin kuinka eräs mies oli hehkuttanut minua ja ulkonäköäni tyypille, joka kertoi asian sitten minulle.

-9 pienentää silmiä ihan hirveästi jos linssit ei ole suunniteltu ehkäisemään tätä ilmiötä. Ei ihme jos tihrusilmä näyttää ihmisistä oudolle.

Vierailija
16/72 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska meinaatte erota

Vuodet 7 ja 14 ovat ne kriittiset yhdessäolon kannalta jostain kumman syystä. : )

Vierailija
17/72 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-9 pienentää silmiä ihan hirveästi jos linssit ei ole suunniteltu ehkäisemään tätä ilmiötä. Ei ihme jos tihrusilmä näyttää ihmisistä oudolle.

Aivan totta.

Tosin sellaisia linssejä ei ole keksittykään, jotka eivät pienentäisi silmää näillä voimakkuuksilla.

Tuo tihrusilmä

Vierailija
18/72 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää näyttää joltain muulta kuin miltä oikeasti näyttää? Sehän on sama kuin valehteleminen.

Vierailija
19/72 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää näyttää joltain muulta kuin miltä oikeasti näyttää? Sehän on sama kuin valehteleminen.

Onko - 9 lasien pitäminenkin sitten valehtelua? Muuttaa silmien kokoa huomattavasti pienemmiksi mitä oikeasti ovat.

Vierailija
20/72 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko - 9 lasien pitäminenkin sitten valehtelua? Muuttaa silmien kokoa huomattavasti pienemmiksi mitä oikeasti ovat.

Ei.