Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työtön. Kouluttaudu hoiva-avustajaksi. Pääset heti töihin.

Vierailija
22.12.2023 |

Minulla on rajoitteita, mutta hoivaajista on pulaa ja minulle muokattiin työ, jota pystyn tekemään. 

Kommentit (170)

Vierailija
1/170 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei halua edes sitä lähärin vastuuta niin hoiva-avustaja on ihan hyvä työ.

Vierailija
2/170 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten hoiva-avustajan työ eroaa lähihoitajan työstä ? Joudutko olemaan yksin työvuoroissa ?

Millainen palkkaero on lähärin palkkaan ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/170 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kouluttaudu enää mihinkään, jos en saa siltä ajalta palkkaa. Ihan tarpeeksi on huijattu näillä koulutushommilla. 

Vierailija
4/170 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata. 

Vierailija
5/170 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kouluttaudu. Mun luonteella ei hoivailla ketään

Vierailija
6/170 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä työtä hoiva- apuri tekee käytännössä?

Vierailija
7/170 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hoiva-avustaja tekee, mitä sinä teet? Minkälaiset työajat, onko vuorotyötä? Miten sinuun suhtaudutaan työkavereiden suunnasta, oletko yhtään mitään, vai pelkkä paskanakkikone?

Sinänsä kiinnostaisi, mutta "pelkään" naisvaltaisia työpaikkoja... 

Vierailija
8/170 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulet että olet ainoa jolla on rajoitteita?

Vierailija
9/170 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja viikon päästä olisin itse hoidettavana. Ei kaikista ole hoiva-alalle. Muutama tuttu olisi varmaan viikossa tutkintavankeudessa, kun eivät luonteeltaan sovi ihmisten kanssa läheisesti työskentelemään, muutoin ihan taviksia.

Vierailija
10/170 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapeukku influenssarokotuspakolle. Olen perusterve ja en tahdo ottaa itselleni tarpeettomaksi, jopa haitalliseksi, kokemiani rokotteita. Otan sitten vanhana, jos tarvitsen, näitäkin tarpeeksi.

Vierailija
11/170 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten hoiva-avustajan työ eroaa lähihoitajan työstä ? Joudutko olemaan yksin työvuoroissa ?

Olisiko satasen paikkeilla peruspalkka vähemmän. Eivät taida liiemmin tehdä kirjauksia eikä ole lääkelupia? Siis perus hoitotyössä avustamista parin kanssa käsittääkseni.

Vierailija
12/170 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on jo ammatti joka ei työllistä ja et saa lainaa opiskeluun/työkkärin suostumusta täyspäiväiseen opiskeluun tuensaajana niin aika hankalaksi menee. Toisekseen,jos on huume taustaa yms. Voi olla hankala saada töitä jopa hoiva avustajana.

Vierailija
13/170 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.osao.fi/opinnot/hoiva-avustaja/

"Et voi osallistua lääkehoitoon etkä saa olla yksin työvuorossa.

Vierailija
14/170 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alapeukku influenssarokotuspakolle. Olen perusterve ja en tahdo ottaa itselleni tarpeettomaksi, jopa haitalliseksi, kokemiani rokotteita. Otan sitten vanhana, jos tarvitsen, näitäkin tarpeeksi.

Minä otin ja sain masennuksen. Kahdessa viikossa nousi bdi luku nollasta 28 pisteeseen ja tuli outoja tiloja. Nyt 2kk myöhemmin laskenut 13 pisteeseen. Silti ajoittaista ahdistusta ja päässä "viiraa" hetkittäin. En ymmärrä, että pitää hankkia mt ongelma jotta saa tehdä töitä. Tietenkään en pysty nyt näiden ongelmien takia tekemään mitään. Eli olen suurimman osan ajasta työkyvytön.Lisäksi psoriasis yltyi. Erityisesti kainaloiden ympärille tuli pisaramaiset psori kuviot.

Vierailija
15/170 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap voisi lähteä Suomesta. Sinusta ei ole kuin menoja veronmaksajille. 

Vierailija
16/170 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty olemaan tekemisissä potilaan virtsan ja ulosteen kanssa. Oksennan 

Vierailija
17/170 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on jo ammatti joka ei työllistä ja et saa lainaa opiskeluun/työkkärin suostumusta täyspäiväiseen opiskeluun tuensaajana niin aika hankalaksi menee. Toisekseen,jos on huume taustaa yms. Voi olla hankala saada töitä jopa hoiva avustajana.

Näitä koulutetaan työvoimapoliittisena eli korvaukset juoksee koko ajan. Töitä löytyy niin keikkalaisena kuin vakituisiakin paikkoja. Voi räätälöidä itselleen aika hyvin sopivat työkuviot.

Vierailija
18/170 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei, kouluttauduin, kesti ikuisuuden saada työtä vaikka muka pulaa ja pääni hajosi alle kuukaudessa.

ei koskaan enää. en kestä sitä työtä henkisesti.

kuuluisin eläkkeelle mutta kela ei päästä vaikka lääkäreiltäkin on lippulappusia.

Vierailija
19/170 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen hyvä vaihtoehto on oppisopimuksella lastenhoitajaksi päiväkotiin. 

Vierailija
20/170 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. En halua koskea ihmisiin työssäni tai olla lähellä ihmisiä. Perus asiakaspalvelu ja juttelu sopii kyllä, mutta sopivan välimatkan päästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi