Onko teillä perinteinen leffa tai sarja, jota teillä katsotaan jouluna?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Yksin kotona leffaa katsottaisiin jos se tulisi telkkarista mutta Disney on ominut senkin.
Mullon ihan oma. Blu-ray. Voi katsoa milloin tahansa. Ostin joku vuosi sitten kirpparilta, maksoi 1e. Te kutsutte mua vanhanaikaiseksi, mutta minä katson minkä tahansa haluamani leffan milloin tahansa, koska hyllystä löytyy. Ei tartte katsella mainoksia tai odotella, josko joku kanava viitsisi näyttää. Kunpa useampi teistäkin tekisi vielä näin, niin minunkin harrastaminen olisi helpompaa, kun uusiakin leffoja myytäisiin usemamassa kuin 1-2 paikassa...
Die Hard, joka ikinen joulu. Ho ho ho!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksin kotona leffaa katsottaisiin jos se tulisi telkkarista mutta Disney on ominut senkin.
Mullon ihan oma. Blu-ray. Voi katsoa milloin tahansa. Ostin joku vuosi sitten kirpparilta, maksoi 1e. Te kutsutte mua vanhanaikaiseksi, mutta minä katson minkä tahansa haluamani leffan milloin tahansa, koska hyllystä löytyy. Ei tartte katsella mainoksia tai odotella, josko joku kanava viitsisi näyttää. Kunpa useampi teistäkin tekisi vielä näin, niin minunkin harrastaminen olisi helpompaa, kun uusiakin leffoja myytäisiin usemamassa kuin 1-2 paikassa...
Omat lempparit on kyllä tosiaan hyvä löytyä jostain omasta jemmasta.
Kyllä tulee joulupukkiaikuisviihdettä katsottua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä, kuka sen omii? Yhtä kaupallista se on.
On sillä väliä tuleeko se ilmaiseksi televisiosta vaiko on katsottavissa vain maksullisessa Disney palvelussa.
Montako kertaa katsot saman elokuvan? Ei ole edes mitenkään merkittävä elokuva.
Miten voi... Sanoa noin?? D: Yksin kotona on ysärilapsille iso juttu, mene pois mr Grinch!
-eri
Ei ihmekään. Lama ei muuta tarjonnut.
Lama nimenomaan tarjosi ihan parasta kaikkea. Ysäri oli viihteen kulta-aikaa!
Tontut piilosilla.
Nukufilmin julkaisema animaatio n. v. 1991.