Hesarin uusin juttu Halla-ahosta ja sen kuvituskuva - ei voi olla sattumaa että on tuollainen.
Jussi tuijottaa kieroon ja näyttää ihan dilleltä. Toimittaja vähän hassutellut. Naurattaahan se. Juttukin on ihan asiaa.
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010074721.html
Kommentit (170)
Vierailija kirjoitti:
Hesari on niin vasemmalla kuin vain olla ja voi. Yritti kaataa hallituksen kesällä ra S ismijankutuksella ja nyt tekee kaikkensa halla-ahon mollaamiseksi.
Niin ennalta-arvattavaa, niin väsynyttä ja niin säälittävää.
Mutta tottakai uskovaisten seurakunta saa taas eteensä lautasellisen tuttua höyryävää.
Vierailija kirjoitti:
Pakko sanoa,että Sannakin olisi voinut haastaa aika monta tyyppiä oikeuteen. Ei haastanut.
Ja nimenomaan ulkomaisilla sivustoilla kävivät häntä haukkumassa. Ja perättömiä väitteitä.
Ja ei, en ole puoluesidonnainen.
Mariniin on kohdistettu vieläpä sukupuoleen liittyvää ja seksuaalissävytteistä halventamista mikä varmasti toisi rangaistuksen aika monelle. Mutta Marinilla on kova nahka ja hän on itsevarma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä meni Halla-ahon mahdollisuudet pressanvaalissa. Tavikset ei tykkää tuollaisesta miehestä.
HS on pienelle kuplalle suunnattu ja se tekee pienelle kuplalle suunnattuja juttuja. Kuvasto sillä valikoituu miellyttämään pienen kuplan kuplalaisia. Tästä pienestä kuplasta tuskin löytyy äänestäjiä hänelle. Huoli epäedustavasta valokuvasta on vähintäänkin ylimitoitettu. 99% suomalaisista ei tule hesarin kuvaa näkemään koskaan eikä se vaikuta heidän äänestykäyttäytymiseensä.
Olet todiste ettei persuilla ole laskutaitoa. 1% = alle 60.000 ihmistä.
Todellisuus:
"Helsingin Sanomat tavoittaa lähes kaksi miljoonaa lukijaa viikossa"
Jos totta, sehän tekee tästä tahallisesta mielikuvamanipuloinnista vielä raskauttavampaa. Muistaakseni Hs mainostaa edelleen olevansa vastuullinen media. Katso itse jos et usko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo. Klassinen että muuten ammattitaitoiset kuvaajat menettävät ammattitaitonsa juuri eräiden ehdokkaiden kohdalla. Toistakymmentä vuotta todistanut tätä tietyissä medioissa.
Sitähän on ihan tutkittu, että lehtijuttuihin tahallaan valitaan mahdollisimman epäedustava kuva ihmisestä josta toimittaja ei pidä. Halla-Ahosta yleensä kuva missä posket punoittaa ja huono ilme.
No miten siitä muka voi muunlaisia saada, kun se semmoinen on? Toki voi värittää silmät sinisiksi ja blurrata punan ja maksaläiskät näkymättömiin kuten hänen pressavaalikuviinsa on tehty, mutta ei lehtikuviin sellaista muokkausta tehdä kenestäkään muustakaan.
Pjunikit tahallaan sotkevat taas asioita - ihmisryhmää koskevat eri lait kuin yksittäisiä ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo valituista kuvista näkee kyllä aina toimittajan kannan. Marin laitettiin näyttämään madonnalta hesarissa. Kauppalehdessä oli vähemmän imartelevia kuvia.
Saman huomasin. YLE taas puolestaan laittoi keväällä ja kesällä Purrasta aina mahdollisimman epäesteettisiä kuvia. Kontrasti Purran ja Marinin kuvien välillä oli aivan naurettava kyseisessä mediassa. Kauniita naisia kummatkin, toisella vain oli Ylen mielestä vääriä ajatuksia ja puheita.
Sanna on poikkeuksellisen valokuvauksellinen, ei ole reilua verrata riikkoja ja mareja häneen. .
Luuperse oli jotain aivan karmeaa IMHO
Kauniimpi kuitenkin kuin Riikan laatikkopärstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko sanoa,että Sannakin olisi voinut haastaa aika monta tyyppiä oikeuteen. Ei haastanut.
Ja nimenomaan ulkomaisilla sivustoilla kävivät häntä haukkumassa. Ja perättömiä väitteitä.
Mariniin on kohdistettu vieläpä sukupuoleen liittyvää ja seksuaalissävytteistä halventamista mikä varmasti toisi rangaistuksen aika monelle. Mutta Marinilla on kova nahka ja hän on itsevarma.
Samaa mieltä Mariniin kohdistuvasta arvostelusta, mutta silti argumentti on huono.
Halla-Aholla oli perusteet rikosilmoituksen tekemiselle. Aivan kuten Marinillakin on mielestäni ollut moneen otteeseen. Nämä asiat eivät ole toisiaan poissulkevia.
Jussi hakee huomiota tavalla, jonka hän kokee itselleen luontaisimpana eli uhriutumalla.
Mutta eihän Kivi tarkoittanut fasistia sen perinteisessä merkityksessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo valituista kuvista näkee kyllä aina toimittajan kannan. Marin laitettiin näyttämään madonnalta hesarissa. Kauppalehdessä oli vähemmän imartelevia kuvia.
Saman huomasin. YLE taas puolestaan laittoi keväällä ja kesällä Purrasta aina mahdollisimman epäesteettisiä kuvia. Kontrasti Purran ja Marinin kuvien välillä oli aivan naurettava kyseisessä mediassa. Kauniita naisia kummatkin, toisella vain oli Ylen mielestä vääriä ajatuksia ja puheita.
Sanna on poikkeuksellisen valokuvauksellinen, ei ole reilua verrata riikkoja ja mareja häneen. .
Makuasia josta ei voi kiistellä. Minä pidän Purraan paremman näköisenä.
Tosin minua itseäni on usein sanottu Marinin näköiseksi, joten saattaa olla, että olen hieman bias, koska en pidä itseäni mitenkään ihmeellisen näköisenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En lukeudu Halla-ahon kannattajiin, mutta minusta siinä ei ole mitään väärää, että muuttaa mieltänsä. Artikkelissa siis sanotaan, että neljä vuotta sitten Halla-aho sanoi, ettei nostaisi rikossyytettä fasistiksi haukkumisesta, mutta nyt sitten on tehnyt rikosilmoituksen kunnianloukkauksesta, kun on haukuttu fasistiksi. Mitä sitten? Kyllä mieltään saa muuttaa. Minusta tuo aiempi lausunto on kummallisempi; ettei tekisi rikosilmoitusta kunnianloukkauksesta. En minä ainakaan haluaisi, että minua voisi vapaasti ja ilman seurauksia solvata pitkin kyliä perättömillä väitteillä (tai väitteillä, jotka itse kokee perättömiksi...).
Halla-aho on itse solvannut ihmisiä munattomiksi nillittäjiksi ja käyttänyt paljon pahempaa kieltä. Sinänsä hienoa että hän vihdoin tajuaa itsekin että kieli voi loukata, hän kun on vuosikaudet toitottanut ettei vihapuhetta ole olemassakaan eikä puhe
Ei se mitään opi. Kokee olevansa etuoikeutettu muihin nähden, uhriutuu ja syyttelee muita silleen jänskästi vihjailemalla. Pelkää kai saavansa kunnianloukkaussyytteen. Surkimus koko ukko. Mutta onhan sitä julkisuutta nyt haettava jolloin konstilla. Tällä kertaa näin.
Vierailija kirjoitti:
En paljoa laittaisi painoa Marinin käytökseen, mikä tulee hänen "haukkumiseen". Itsehän sitä peliä on pelannut on jo aiemminkin saadakseen suosiota.
-Sanna Marin vahvistaa: Pyysi Mikael Jungneria arvostelemaan itseään vuosia sitten - "Mielelläni autoin, toimi"
SDP:n ex-puoluesihteeri Mikael Jungner huomauttaa, ettei arvostelu välttämättä heikennä sen kohdetta, vaan voi käydä päinvastoin. IL
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kielii turhautumisesta ja epätoivosta. Painappa sitä poistatusnappia jo.
Vierailija kirjoitti:
Jussi hakee huomiota tavalla, jonka hän kokee itselleen luontaisimpana eli uhriutumalla.
Ihan kuin idolinsa Trump, jonka Halla-aho ilmoitti olevan parasta mitä Yhdysvalloille on tapahtunut. :D
Vierailija kirjoitti:
Tämäkin julkisuus on pois punavihreiden ehdokkaiden promoamiselta. Ehkä punavihreillä ehdokkailla on niin vähän annettavaa että paniikissa keskitytään vastapuolen ehdokkaiden huonoiksi koettuihin puoliin. Ehkä punavihreä media on johdateltu media ansaan itse?
No keitä minä olen haukkumaan. HS mainostaa Jussi Halla-ahoa aivan itse ja vielä ilmaiseksi.
On se Halla-aho taitava pelimies ja strategi kun noin pyörittää mediaa, tirsk...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En lukeudu Halla-ahon kannattajiin, mutta minusta siinä ei ole mitään väärää, että muuttaa mieltänsä. Artikkelissa siis sanotaan, että neljä vuotta sitten Halla-aho sanoi, ettei nostaisi rikossyytettä fasistiksi haukkumisesta, mutta nyt sitten on tehnyt rikosilmoituksen kunnianloukkauksesta, kun on haukuttu fasistiksi. Mitä sitten? Kyllä mieltään saa muuttaa. Minusta tuo aiempi lausunto on kummallisempi; ettei tekisi rikosilmoitusta kunnianloukkauksesta. En minä ainakaan haluaisi, että minua voisi vapaasti ja ilman seurauksia solvata pitkin kyliä perättömillä väitteillä (tai väitteillä, jotka itse kokee perättömiksi...).
Halla-aho on itse solvannut ihmisiä munattomiksi nillittäjiksi ja käyttänyt paljon pahempaa kieltä. Sinänsä hienoa että hän vihdoin tajuaa itsekin että kieli voi loukata, hän kun on vuosikaudet toitottanut ettei vihapuhetta ole olemassakaan eikä puhe
Ano Turtiainen käytti tuota nimitystä, ei Halla-aho.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan kuin idolinsa Trump, jonka Halla-aho ilmoitti olevan parasta mitä Yhdysvalloille on tapahtunut. :D
Huhtasaarihan ehdotti Trumppia Nobel palkinnon saajaksi... Mitä naisen päässä liikkuu... Tämmönen ihmisten asioita hoitamassa.. Huoohhh näitä. 🙈
Iltasanomatkin uutisoivat Jussin takinkäännöstä. Porvarimedia on hylännyt persut.
Vierailija kirjoitti:
Iltasanomatkin uutisoivat Jussin takinkäännöstä. Porvarimedia on hylännyt persut.
Ja koskahan sekin media on ollut persujen puolella?
Silloin ei vielä ollut vallantunne niin vahva, nyt on nuija kädessä. Valmiina heittämään ensimmäisen Kiven.
-winner-