Hesarin uusin juttu Halla-ahosta ja sen kuvituskuva - ei voi olla sattumaa että on tuollainen.
Jussi tuijottaa kieroon ja näyttää ihan dilleltä. Toimittaja vähän hassutellut. Naurattaahan se. Juttukin on ihan asiaa.
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010074721.html
Kommentit (170)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se aika nolo tapaus kyllä tuo Jussi.
Nolo tapaus olet Sinä. Olet myös vammainen mieleltäsi.
Olisitpa jättänyt jälkimmäisen virkkeen kirjoittamatta, niin voisin yläpeukuttaa kommenttiasi. Valitettavasti näyttää nyt siltä, että SINÄ olet vielä nolompi kuin tuo noloksi haukkumasi kommentoija.
Kun ei parempaan pystytä, niin käydään henkilökohtaisuuksiin. Keskenkasvuisen ainoa tapa reagoida ikäviin asioihin
Tämä on yhtä vähän "sattumaa" kuin Aaltolan medianäkyvyyden hiipuminen siitä hetkestä lähtien kun ilmoittautui mukaan pressakisaan.
Ilmiselvästi media haluaa joko Stubbin tai Haaviston pressaksi. Tästä ei kahta puhetta.
Virhe on siinä, että tuen tuolle kaksikolle ei saisi olla noin selvää. Tulisi olla ovelampi.
Jussiko se siellä nillittää ja vainoharhailee aloituksessa?
Vierailija kirjoitti:
En lukeudu Halla-ahon kannattajiin, mutta minusta siinä ei ole mitään väärää, että muuttaa mieltänsä. Artikkelissa siis sanotaan, että neljä vuotta sitten Halla-aho sanoi, ettei nostaisi rikossyytettä fasistiksi haukkumisesta, mutta nyt sitten on tehnyt rikosilmoituksen kunnianloukkauksesta, kun on haukuttu fasistiksi. Mitä sitten? Kyllä mieltään saa muuttaa. Minusta tuo aiempi lausunto on kummallisempi; ettei tekisi rikosilmoitusta kunnianloukkauksesta. En minä ainakaan haluaisi, että minua voisi vapaasti ja ilman seurauksia solvata pitkin kyliä perättömillä väitteillä (tai väitteillä, jotka itse kokee perättömiksi...).
Tuskin vieläkään on muuttanut mieltään noin yleisellä tasolla, vaan vain mikäli pilkkakirves osuu häneen itseensä. Persut ovat kunnostautuneet tuossa asiattomassa kielenkäytössä läpi olemassolonsa, eikä se ole Halla-ahoa yhtään haitannut. Päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Säälilläkö tuo kuihtunut pelle hermanni luulee ääniä saavansa. Loukattu reppana ei saa muuten palstatilaa kuin rikosilmoituksilla.
Onko Teillä päässä hieman vikaa?
Fasistinen media harrastaa tätä gaslightningia.
Sosialismista se fasismi kumpuaa. Mussolini luonnehti fasismia että se on täydellistä yritysten ja valtion yhteistoiminta.
Tätähän se oli etenkin viime sanna marinin demarihallinnossa, jos muistatte yritysten miljarditukemisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä meni Halla-ahon mahdollisuudet pressanvaalissa. Tavikset ei tykkää tuollaisesta miehestä.
HS on pienelle kuplalle suunnattu ja se tekee pienelle kuplalle suunnattuja juttuja. Kuvasto sillä valikoituu miellyttämään pienen kuplan kuplalaisia. Tästä pienestä kuplasta tuskin löytyy äänestäjiä hänelle. Huoli epäedustavasta valokuvasta on vähintäänkin ylimitoitettu. 99% suomalaisista ei tule hesarin kuvaa näkemään koskaan eikä se vaikuta heidän äänestykäyttäytymiseensä.
Pienelle kuplalle? Suomen suurin ja luetuin lehti.
Levikkiin vetoaminen ei auta. Näkisitpä ne lukemattomat hesarivuoret joita tilataan vanhainkoteihin ja julkislaitoksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se aika nolo tapaus kyllä tuo Jussi.
Nolo tapaus olet Sinä. Olet myös vammainen mieleltäsi.
Olisitpa jättänyt jälkimmäisen virkkeen kirjoittamatta, niin voisin yläpeukuttaa kommenttiasi. Valitettavasti näyttää nyt siltä, että SINÄ olet vielä nolompi kuin tuo noloksi haukkumasi kommentoija.
Kun ei parempaan pystytä, niin käydään henkilökohtaisuuksiin. Keskenkasvuisen ainoa tapa reagoida ikäviin asioihin
Älkää nyt houkutelko Sebastiania osallistumaan keskusteluun :/
-winner-
Vierailija kirjoitti:
"En lukeudu Halla-ahon kannattajiin, mutta minusta siinä ei ole mitään väärää, että muuttaa mieltänsä. Artikkelissa siis sanotaan, että neljä vuotta sitten Halla-aho sanoi, ettei nostaisi rikossyytettä fasistiksi haukkumisesta, mutta nyt sitten on tehnyt rikosilmoituksen kunnianloukkauksesta, kun on haukuttu fasistiksi. Mitä sitten? Kyllä mieltään saa muuttaa. Minusta tuo aiempi lausunto on kummallisempi; ettei tekisi rikosilmoitusta kunnianloukkauksesta. En minä ainakaan haluaisi, että minua voisi vapaasti ja ilman seurauksia solvata pitkin kyliä perättömillä väitteillä (tai väitteillä, jotka itse kokee perättömiksi...)."
Aivan, esimerkiksi joku voi sanoa että moniavioisuus on huono juttu, mutta sitten muuttaa mieltänsä ja toteuttaa itse sitä käytännössä.
Korkeimman oikeuden mukaan oululaista kunnallispoliitikkoa sai kutsua nat si p e l le ksi. Tältä osin siis Kivellä juridinen selkänoja tukenaan.
Muuten hyvä kuva mutta huuliviikset puuttuvat ja kyllä se koppalakki merkillä. Sopivan tummanpuhuva sinumusta kuva.
Klassista propagandaa. HS:n kanta Jussiin vaihtelee jotenkin kaksijakoisesti. En haluaisi olla tuossa toimituksessa töissä.
Klonkusta on vaikeaa saada edustavaa kuvaa.
Sebastian T. voisikin pistää halvalla Kiveä nyt. Sen hänkin osaa luonnostaan, kuten Kivikin. Törkyily onnistuu molemmilta.
Vierailija kirjoitti:
Joo valituista kuvista näkee kyllä aina toimittajan kannan. Marin laitettiin näyttämään madonnalta hesarissa. Kauppalehdessä oli vähemmän imartelevia kuvia.
Saman huomasin. YLE taas puolestaan laittoi keväällä ja kesällä Purrasta aina mahdollisimman epäesteettisiä kuvia. Kontrasti Purran ja Marinin kuvien välillä oli aivan naurettava kyseisessä mediassa. Kauniita naisia kummatkin, toisella vain oli Ylen mielestä vääriä ajatuksia ja puheita.
Vierailija kirjoitti:
Korkeimman oikeuden mukaan oululaista kunnallispoliitikkoa sai kutsua nat si p e l le ksi. Tältä osin siis Kivellä juridinen selkänoja tukenaan.
Mutta Halla-ahoa ei saa kuvata oikealla termillä tämän palstan "moderoinnin" mielestä.
Viesti menee automaattisesti poistoon, jos erehtyy sen tekemään
Kuinka ollakaan, jopa vauvapalstan modeilla on "poliittinen agenda"
Vierailija kirjoitti:
Tämä on yhtä vähän "sattumaa" kuin Aaltolan medianäkyvyyden hiipuminen siitä hetkestä lähtien kun ilmoittautui mukaan pressakisaan.
Ilmiselvästi media haluaa joko Stubbin tai Haaviston pressaksi. Tästä ei kahta puhetta.
Virhe on siinä, että tuen tuolle kaksikolle ei saisi olla noin selvää. Tulisi olla ovelampi.
Koskahan Haaviston työpaikkakiusaaminen ja ISIS-mammojen maahantuonti kyseenalaisin keinoin nostetaan tikunnokkaan Hesarissa...
Stubbin kiusaamistaustaa onkin jo käsitelty ainakin muissa medioissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo valituista kuvista näkee kyllä aina toimittajan kannan. Marin laitettiin näyttämään madonnalta hesarissa. Kauppalehdessä oli vähemmän imartelevia kuvia.
Saman huomasin. YLE taas puolestaan laittoi keväällä ja kesällä Purrasta aina mahdollisimman epäesteettisiä kuvia. Kontrasti Purran ja Marinin kuvien välillä oli aivan naurettava kyseisessä mediassa. Kauniita naisia kummatkin, toisella vain oli Ylen mielestä vääriä ajatuksia ja puheita.
Sanna on poikkeuksellisen valokuvauksellinen, ei ole reilua verrata riikkoja ja mareja häneen. .
En lukeudu Halla-ahon kannattajiin, mutta minusta siinä ei ole mitään väärää, että muuttaa mieltänsä. Artikkelissa siis sanotaan, että neljä vuotta sitten Halla-aho sanoi, ettei nostaisi rikossyytettä fasistiksi haukkumisesta, mutta nyt sitten on tehnyt rikosilmoituksen kunnianloukkauksesta, kun on haukuttu fasistiksi. Mitä sitten? Kyllä mieltään saa muuttaa. Minusta tuo aiempi lausunto on kummallisempi; ettei tekisi rikosilmoitusta kunnianloukkauksesta. En minä ainakaan haluaisi, että minua voisi vapaasti ja ilman seurauksia solvata pitkin kyliä perättömillä väitteillä (tai väitteillä, jotka itse kokee perättömiksi...).