Hesarin uusin juttu Halla-ahosta ja sen kuvituskuva - ei voi olla sattumaa että on tuollainen.
Jussi tuijottaa kieroon ja näyttää ihan dilleltä. Toimittaja vähän hassutellut. Naurattaahan se. Juttukin on ihan asiaa.
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010074721.html
Kommentit (170)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wahlroos kyllä näkee jopa ylivoimaisen älykkyyden persuissa. Vaikka sinä et huomaa.
Muitakin kuin hallista kehuu.
Wahlroos ei ole mikään auktorit
Arvattavissa oleva kommentti. ^
Mutta Wahlroos on sinua älykkäämpi.
Ehkä. Mutta se nyt on kuitenkin varmaa että minä olen sinua älykkäämpi.
Minä ainakin äänestä Halla-Ahoa, ihan sama mitä kuvia ja tyhmiä juttuja media keksii, kaataakseen ainoan hyvän ehdokkaamme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halla-aho on sillä tavalla aika klassinen kiusaaja, että hän kyllä itse sallii muiden pilkkaamisen ja suoranaisen vihan kylvämisen, mutta jos itse joutuu yhtään kohteeksi, alkaa itkeä.
En ymmärrä miksi osa ihmisistä ei näe tuota kuviota. Halla-aho on todella selkärangattoman oloinen. Nämä "mestarin viiltävä äly"-höpinät on ihan sitä itseään. Itsekeskeinen primadonna tuo on, ei ollenkaan luotettava. Juuri niitä miehiä, jotka jättää toisen hukkumaan kylmästi vaikka katsovat vierestä.
Sotatilanteessa tuollainen johtaja on todella arvaamaton. Joku selkäranka pitäisi olla. Halla-aholla ei ole.
Wahlroos kyllä näkee jopa ylivoimaisen älykkyyden persuissa. Vaikka sinä et huomaa.
Juu. Nalle tykkää aina,kun poeni tuloisia kuritetaan. Siinä ei ole mitään uutta
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin äänestä Halla-Ahoa, ihan sama mitä kuvia ja tyhmiä juttuja media keksii, kaataakseen ainoan hyvän ehdokkaamme.
Miten niin keksii? Halla-ahohan on ihan itse sanonut nuo asiat. Miksi et kestä totuutta?
Vierailija kirjoitti:
Kykenetkö kertomaan edes yhden asian, mitä Halla-aho on oikeasti tehnyt poliitikkona? Jonkin hänen aloitteensa, joka on mennyt läpi? Tai edes sellaisen, joka ei mennyt läpi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wahlroos ei ole mikään auktorit
Ehkä. Mutta se nyt on kuitenkin varmaa että minä olen sinua älykkäämpi.
Tietämättömyyden suomalla varmuudella ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Melkoinen lumihiutale ja itkuiikka tuo Hallalahkon Mestari.
Mitenkäs kun vuonna 2020 sanoi ettei hän alalla tekemään rikosilmoituksia jos häntä sanotaan fasistiksi, natsiksi, rasistiksi ym. Sanoi että julkista painetta on kestettävä... Aika ristiriitaista. Tämä päivän iltasanomassa. 👍👍👍👍👍👍
Vierailija kirjoitti:
Halla-aho on sillä tavalla aika klassinen kiusaaja, että hän kyllä itse sallii muiden pilkkaamisen ja suoranaisen vihan kylvämisen, mutta jos itse joutuu yhtään kohteeksi, alkaa itkeä.
En ymmärrä miksi osa ihmisistä ei näe tuota kuviota. Halla-aho on todella selkärangattoman oloinen. Nämä "mestarin viiltävä äly"-höpinät on ihan sitä itseään. Itsekeskeinen primadonna tuo on, ei ollenkaan luotettava. Juuri niitä miehiä, jotka jättää toisen hukkumaan kylmästi vaikka katsovat vierestä.
Sotatilanteessa tuollainen johtaja on todella arvaamaton. Joku selkäranka pitäisi olla. Halla-aholla ei ole.
Kiinnostava analyysi. Todella syvällinen. Ja että ihan itkeä alkaa tämäkin kiusaaja. Kun häntä ihan pikkuisen tönäistään.
Mestari nyt ei varsinaisesti ole kovin, no, fotogeeninen.
Wahlroos näkee persujen tarpeelisuuden, aivan oikein näkeekin. Senhän näkee juuri siitä miten hirvittävää sameaa raivoa ja spastisisia itkupotkuraivareita nämä herättävät. Sokea Reettakin tajuaa että tässä on nyt jotain..
Mistä asti fotogeenisyydestä tuli presidenttiyden keskeisimpiä kriteerejä?
Saako arvata?
Vierailija kirjoitti:
Wahlroos näkee persujen tarpeelisuuden, aivan oikein näkeekin. Senhän näkee juuri siitä miten hirvittävää sameaa raivoa ja spastisisia itkupotkuraivareita nämä herättävät. Sokea Reettakin tajuaa että tässä on nyt jotain..
Kai se näkee kun persut mahdollistaa hänen unelmansa yövartija-valtiosta. Kai se raiskarikin näkee kohteensa tarpeellisuuden omien kivestensä kannalta.
Mikä ihme tämä juttu on?
Itselleni on aivan sama miltä joku Halla-aho näyttää.
En vain tykkää sen politiikasta ja koko tyyppi muutenkin arvoitus. En saa mitään otetta ja oli niin jäykkis siinä ehdokkaat vs Google-jutussakin. Eikä ole irtisanoutunut unkarin ihailusta.
Ulkonäöllä mitään merkitystä/tekemistä sen kanssa miten häntä arvioin.
Punaisena se tulee hehkumaan varmaan tänäänkin tentissä. (Ellei yle vedä kunnon pakkelit naamaan). Ja so what?
En todellakaan tule Halla-ahoa äänestämään. (En äänestäisi jo silläkään perusteella,että on olemassa "salainen kirjekuori,jonka saa avata vasta x -vuoden päästä"..?? Ei kiitos mitään tuollaisia ehdokkailta).
Mutta ulkonäöllä ei ole.tämän asian kanssa mitään tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Mutta eihän Kivi tarkoittanut fasistia sen perinteisessä merkityksessä.
Ulkomaiselle yleisölle kohdistettu viesti on eri viesti kuin sinä suomalaisena sen ymmärtäisit.
Vierailija kirjoitti:
Joo. Klassinen että muuten ammattitaitoiset kuvaajat menettävät ammattitaitonsa juuri eräiden ehdokkaiden kohdalla. Toistakymmentä vuotta todistanut tätä tietyissä medioissa.
Sipilästäkään ei saatu ilmeisesti yhtään kuvaa, jossa ei ollut jotain vikaa, naama vinossa aina. Marin ja Ohisalo aina vastavalossa😂😂
Nolon tökerö mielikuvavaikuttaminen kielii tuskasta sanomatalossa. Jollain on jotain hampaankolossa.
Halla-aho ei kestä että häntä arvostellaan julkisesti yhtä kärkevästi kuin miten hän arvostelee muita.
Päähänpotkitun luuserin luonne. Ei sopiva presidentiksi.