Eräänä päivänä tapahtui iso pamaus ja maailma vain syntyi tyhjästä ja kaikki loksahti paikoilleen
Kommentit (102)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljo kello oli silloi?
Vähän vaille klocka
Viis vaille kuus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskottavampaa uskoa, että harmaahapsinen partaäijä teki saman vain seitsemässä päivässä. Ripotteli vielä fossiilijäämistöjäkin sinne tänne harhaanjohtamaan besserwissereitä.
Ateistin käsitys Jumalasta 😆
Ei, vaan kristityn.
No ei muuten ole :D Raamatussa ei sanota, että Jumalalla olisi harmaa parta tai, että hän olisi edes mies. Tuo sun käsitys on suoraan jostain Simpsoneista ja muusta (((Hollywood))) p*skasta, mutta sitä ne juutalaiset haluaakin. Itse uskon, että Jumala on jotain sellaista mitä ihminen ei kykene näkemään tai ymmärtämään.
Kaikille ei sarkasmi uppoa tajuntaan, vaikka yrittäisi tavaamalla opettaa.
"S-se oli vaa sarkasmia hei"
Oot nöyryyttäny ittes 😏
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku totesi tässä ketjussa, ilmeisesti tosissaan, että "Aika myötähäpeää herättävää uskoa tieteeseen vielä vuonna 2023" AHAHAHAHAAHAHAHAAA! 😃😆😂🤣
Ohohoh.... Ei hitto... Paras ja huvittavin lause mitä olen kuullut pitkään aikaan! 😃😃😃
No ootkos sä jo pahoitellut tänään valkoihoisuuttasi? Kerroit myös lapsillesi, että nee keri ja valkoinen ovat samaa rotua? Mies voi synnyttää ja sukupuolia on miljoonia? Tieteeseen uskominen on myötähävettävin asia mitä on olemassa.
Ps. Hienot passiivis-agressiiviset hymiöt 😏
No mene nyt lukemaan sitä Hämähäkkimiestä vai oliko se raamattua. Tai eihän sillä ole väliä, koska ovat faktoiltaan ja uskottavuudeltaan samanarvoisia. 😄
"Aika myötähäpeää herättävää uskoa tieteeseen vielä vuonna 2023" AHAHAHAAAAAAAA!!!! 😂😂😂😂😂😂 Ei hitto, ei vaan saa naurusta loppua... AIVAN LEGENDA LAUSE!!!!! KIITOS!!! 😂😂😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku totesi tässä ketjussa, ilmeisesti tosissaan, että "Aika myötähäpeää herättävää uskoa tieteeseen vielä vuonna 2023" AHAHAHAHAAHAHAHAAA! 😃😆😂🤣
Ohohoh.... Ei hitto... Paras ja huvittavin lause mitä olen kuullut pitkään aikaan! 😃😃😃
No ootkos sä jo pahoitellut tänään valkoihoisuuttasi? Kerroit myös lapsillesi, että nee keri ja valkoinen ovat samaa rotua? Mies voi synnyttää ja sukupuolia on miljoonia? Tieteeseen uskominen on myötähävettävin asia mitä on olemassa.
No mene nyt lukemaan sitä Hämähäkkimiestä vai oliko se raamattua. Tai eihän sillä ole väliä, koska ovat faktoiltaan ja uskottavuudeltaan samanarvoisia. 😄
"Aika myötähäpeää herättävää uskoa tieteeseen vie
Vieläkin se trans*pedof*ili nee kerin k*rvän lutkuttaja kom marihua ra jaksaa ulista. Ymmärrän kyllä, että olet niin ahdasmielinen ja syntinen, että uskovaiset menee sulla tunteisiin.
Oon aikaisemmin ollut sitä mieltä, että ns big bang theory, jos mikä vaatii uskoa ihmiseltä. En itse tosiaankaan usko hetkeäkään maailman ja elämän satunnanvaraisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Aika
Vieläkin se trans*pedof*ili nee kerin k*rvän lutkuttaja kom marihua ra jaksaa ulista. Ymmärrän kyllä, että olet niin ahdasmielinen ja syntinen, että uskovaiset menee sulla tunteisiin.
Uskis pahoitti mielensä. Nyt jumalalta apua rukoilemaan! 😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Aika
Herranjestas. Kyllä Jeesus olisi varmasti ylpeä. 😂
"Uskis pahoitti mielensä. Nyt jumalalta apua rukoilemaan! 😂😂😂😂"
Jumalanpilkka on vakava rikos. Sun kannattaa rukoilla pelastusta vielä kun pystyt. Siellä helvetin liekeissä saattaa tulla vähän kuuma.
Vierailija kirjoitti:
Jumalanpilkka on vakava rikos. Sun kannattaa rukoilla pelastusta vielä kun pystyt. Siellä helvetin liekeissä saattaa tulla vähän kuuma.
Niin mitä jumalaa kannattaa rukoilla? Niitä kun dokumentoitu satoja tuhansia. Puhumattakaan dokumentoimattomista! 😂😂😂😂 Vai tarkoitatko tietysti Huitzilopochtlia? Vai oliko se Visnua? Vai olisko Ra paras?
Jepjep. Parasta olisi, että siirtyisit sieltä höpöhöpölandiasta todellisuuteen ja pistäisit satukirjat kiinni. Lapsuuden sadut on ohi ja on aika siirtyä aikuisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap hyvä, koskaan ei ole liian myöhäistä hankkia yleissivistystä suorittamalla esim. lukion oppimäärä.
T: mekkoon pukeutuva mies joka imee nee kerin k*rpää ja kertoo lapsilleen, että mies voi synnyttää ja sukupuolia on miljoonia
Taattua uskistollon laatuargumentaatiota. Sattuuko se kun on noin tyhmä kuin sinä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Pelle Reinikainen itse? Olen aina kuvitellut hänet Suomen tyhmimmäksi ihmiseksi, mutta sieltä mentiin vilkku päällä vasenta kaistaa ohi niin että heilahti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Aika
Huikeaa matskua. Ei kyllä yhtään pidempää tarvitse etsiä aineistoa sille faktalle että uskovaiset ovat keskimäärin selvästi tyhmempiä. Sinähän teet jo yksinäni suurimman osan siitä erosta.
Vierailija kirjoitti:
Oon aikaisemmin ollut sitä mieltä, että ns big bang theory, jos mikä vaatii uskoa ihmiseltä. En itse tosiaankaan usko hetkeäkään maailman ja elämän satunnanvaraisuuteen.
Mielipiteelläsi ei ole asiassa minkäänlaista merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Ei saata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielipiteelläsi ei ole asiassa minkäänlaista merkitystä.
Miksi ateistit eivät kykene keskustelemaan asiasta sivustyneesti?
Vierailija kirjoitti:
Fysiikka selittää alkuräjähdyksen aika hyvin jo nykyisin. Se että kaikki pohjaisi taikuuteen ei ole mitenkään korvaava selitys, jos alkuräjähdys teoriassa vielä löydetään parannettavaa.
Mutta mitä oli kun ei ensin ollut mitään? Tarkoitan, että miten oli elämää paljon ennen alkuräjähdystä. Mikä oli ensimmäinen asia, ja MITEN se on voinut syntyä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fysiikka selittää alkuräjähdyksen aika hyvin jo nykyisin. Se että kaikki pohjaisi taikuuteen ei ole mitenkään korvaava selitys, jos alkuräjähdys teoriassa vielä löydetään parannettavaa.
Mutta mitä oli kun ei ensin ollut mitään? Tarkoitan, että miten oli elämää paljon ennen alkuräjähdystä. Mikä oli ensimmäinen asia, ja MITEN se on voinut syntyä?
Oletat vähän liikaa. Ei ole välttämätöntä, että on ollut jokin "ensimmäinen asia". On myös täysin mahdollista, että universumimme käy loputonta sykliä, jossa se itsessään syntyy aina uudelleen (ks. Big Crunch, riippuu materiaalin määrästä) tai universumissa itsessään tapahtuu tapahtuma, joka syrjäyttää edellisen universumin ja joka mahdollistaa uuden (esim. Musta-aukko). Mahdollisuuksia voi olla myös loputtomasti lisää.
Ketju poistuu pian, kun ateistit joutuivat servatuksi.
Vierailija kirjoitti:
Ketju poistuu pian, kun ateistit joutuivat servatuksi.
Olen kyllä tiennyt uskistollot tyhmiksi, mutta että ette edes tiedä mitä "servattu" tarkoittaa on jo melkoinen rimanalitus.