Jussin 4D-shakki syvenee
Minä elän sen kanssa, että minua kutsutaan natsiksi, rasistiksi ja fasistiksi. En minä ole niistä tekemässä rikosilmoituksia, vaikka ne ovat täysin asiattomia luonnehdintoja https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010074721.html
Olen aivan varma että tässä on jokin nerokas suunnitelma, jota vastustaja ei huomaa ennen kuin on liian myöhäistä!
Kommentit (184)
Vierailija kirjoitti:
Jos Halla-ahosta piirtää pilakuvan, joutuu pelkäämään persuterroristien hyökkäystä.
Persut, nuo Suomen Taliban.
Surullista nähdä kerta toisensa jälkeen kuinka paljon häiriöisiä ihmisiä persuissa on. Se on kuin jokin outo tunkio. Koko ajan nousee jotain sontaa pintaan. Siitä mitä itse tehdään, syytetään muita. Uhriudutaan milloin mistäkin. Siinä on paljon samaa kuin trumpin käyttäytymisessä.
Jos kansa olisi saanut valita ei Halla-aho olisi nykyisessä tehtävässään, tietenkään.
Jussi pelaa 5D shakkia siellä persujen vaihtoehtoisessa todellisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Jos Halla-ahosta piirtää pilakuvan, joutuu pelkäämään persuterroristien hyökkäystä.
Ei tarvi edes piirtää pilakuvaa. Riittää kun ottaa lehtikuvan, joissa Jusdin posket punottaa.
Vierailija kirjoitti:
Jussiprinsessa suuttui kun joku kertoi totuuden hänestä ukrainalaisille.
Miksi ukrainalaisten pitäisi kiinnostua Suomen sisäpolitiikasta? Siellä on nyt sota! Sama juttu myös silloin kun oikeistolaiset haukkuivat Marinia ukrainalaisille. Niillä on vähän tärkeämpääkin mietittävää kun jotkut halvatun suomalaispoliitikot!
Sellaista se on kun Putinin viidennen kolonnan myyrä uitettiin puhemieheksi.
Minä poltin 4 vuotta sitten tupakkaa, mutta en tee sitä enää. Vau, ihmisten mielipiteet elää ja muuttuu. Uskomatonta, äkkiä lehteen isot lööpit.
Kuka varasti Holohöpinä-Jussin kannatuksen?
Jussi on kohta niin shakissa että tietääkö enää itsekään missä menee
Ihan hauska kuviohan tuo on.
Vihervassarit saavat nyt maistaa omaa lääkettään - mitäs sorvasivat noin tyhmän lain?
Onko fas*stiksi haukkuminen sitä "parempaa" haukkumista vai kuin?
Miksi vasureilla olisi oikeus olla vihapuhelain yläpuolella ja nimitellä oikeistoa?
Vierailija kirjoitti:
Surullista nähdä kerta toisensa jälkeen kuinka paljon häiriöisiä ihmisiä persuissa on. Se on kuin jokin outo tunkio. Koko ajan nousee jotain sontaa pintaan. Siitä mitä itse tehdään, syytetään muita. Uhriudutaan milloin mistäkin. Siinä on paljon samaa kuin trumpin käyttäytymisessä.
Jos kansa olisi saanut valita ei Halla-aho olisi nykyisessä tehtävässään, tietenkään.
Niinpä niin, minusta kuvailit täysin persuja vihaavien käytöstä tässä nyt. Persuja syytetään asioista joota he itse tekevät kokoajan, mutta vain persun tekeminä asiasta nousee mielipaha-kohuja.
Oletetaan että persut ovat sitä sun tätä, ja heitä on lupa potkia vapaasti, mutta annas olla kun osapuolet olisi toisinpäin, olisikin helvetti irti.
Nytkin siis te omasta mielestänne "hyvät ihmiset" kauhistutte kun omasta mielestänne "hyvis" Iikka Kivi joutuu asiattomista solvauksistaan vastuuseen, koska olette niin oman sokean vihanne uittamia että teillä itsellänne on yhtä harhainen mielenmaisemakuin Iikka Kivellä, jonka kannattaisi mennä koulun penkille sivistämään itseään mitä tuollaiset termit edes OIKEASTI rarkoittavat, joira kehtaa muista viljellä.
(En ole persu.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä niin, minusta kuvailit täysin persuja vihaavien käytöstä tässä nyt. Persuja syytetään asioista joota he itse tekevät kokoajan, mutta vain persun tekeminä asiasta nousee mielipaha-kohuja.
Oletetaan että persut ovat sitä sun tätä, ja heitä on lupa potkia vapaasti, mutta annas olla kun osapuolet olisi toisinpäin, olisikin helvetti irti.
Nytkin siis te omasta mielestänne "hyvät ihmiset" kauhistutte kun omasta mielestänne "hyvis" Ii
Persut onkin täysin sokeita omalle käytökselleen, Jussi hyvänä esimerkkinä siitä.
Nyt Jussi teki virheen kun nosti syyteet... Nyt alkaa hirveä persu en kyylääminen ja syytösten tekeminen. Kun ne moukat ei osaa pitää turpaansa kiinni.
Persut saa haukkua ja maalittaa muita ja lisätä vastakkainasettelua. Siitä loukkaantuvat on vain herkkähipiäinen.
Nyt sitten on eri asia, kun muut sanoo jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jussi on nyt isoherra, ja jokin on noussut miehen entisen hiusrajan tuntumaan. Jussia on nykyään teititeltävä..
Luulin että Jussi on vain pask*pää, mutta nythän sinne on noussut kusikin!
Buahaha, osui ja upposi!
Iikka (vai ilkka?) Kivin kehitys näkyy pysähtyneen 15 vuotiaan tasolla. Minkä ikäinen lienee, mutta ei ainakaan aikuinen ole henkisesti.
Seura tekee kaltaisekseen, kun pyörii hörhösakeissa, hörhöksihän siinä muuttuu, kuten tuo partajonnekin. Kaikki kuplan ulkopuolella olevat ihmiset muuttuu nasseiksi ja fasisteiksi "anarkistin" silmissä. Vai miksi nuo nuoret nyt itseään kutsuvatkin. Surullista.
Miehelle, joka toivottelee raisgauksia poliittisille vastustajilleen, ei tipu yhtään sympatiaa tai empatiaa tai sääliä tai ymmärrystä.
Jussi on uusi Junes Lokka! Tehtailee rikosilmoituksia aivan kiusallaan.
Hehän ovat kuin kaksi marjaa...