Jussin 4D-shakki syvenee
Minä elän sen kanssa, että minua kutsutaan natsiksi, rasistiksi ja fasistiksi. En minä ole niistä tekemässä rikosilmoituksia, vaikka ne ovat täysin asiattomia luonnehdintoja https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010074721.html
Olen aivan varma että tässä on jokin nerokas suunnitelma, jota vastustaja ei huomaa ennen kuin on liian myöhäistä!
Kommentit (184)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukrainaan oli kutsuttu Ohisalo, mutta Marin änkesi mukaan kun halusi päästä poseeraamaan Zelenskeyn kanssa ennen eduskuntavaaleja.
Varma tieto.
Kun Putin ja Trump vierailivat Helsingissä, Halla-aho yritti ennakkoon kovasti tehdä itseään tykö Trumpin esikunnalle. Huolimatta innokkaan fanipojan posteista tapaamista ja yhteiskuvaa ei kuitenkaan järjestynyt. Vierailun turvallisuudesta vastanneet olivat tehneet fanipojasta taustaselvityksen ja katsoneet parhaaksi ettei tapaamista järjestetä tai yhteiskuvaa oteta.
Varma tieto.
Ehkä hyvä niin. Prinsessa-Jussi ja persukööri olisi taas itkeneet viikon, miten Jussilla saattoikin olla niin Trump-kiimasta punertavat posket kuvassa.
*HS: Halla-aho itse on perustellut Ylelle rikosilmoitustaan halullaan selvittää rajanvetoa siitä, voiko tällaisia ilmeisen leimaavia ja valheellisia väittämiä todella esittää.
On hyvä saada poliisin, syyttäjän tai tuomioistuimen linjaus siitä, onko soveliasta kutsua laillisesti politiikassa toimivaa henkilöä fasistiksi, Halla-aho puolestaan kommentoi asiaa HS:lle.*
Hmm, vai onko kenties kyseessä persumainen pyrkimys rajoittaa KAIKKIEN MUIDEN KUIN persujen sanojen käyttöä. Persujen toiminnassa kun on kuitenkin tuohon f-juttuun viittaavaa paljon. Sehän olisikin kiva homma persuille, että f-sanan käyttö kiellettäisiin. Ehkä he sitten omasta mielestään saisivat olla f, ihan luvan kanssa.
Eihän basisti voi olla basisti.
Tuskin noista mitään tuomioita tulee, jonka jälkeen halla-aho voikin sitten taas uhriutua täysillä. Pressanvaalitkin meni metsään tämän takia jussin mielestä sitten jälkeenpäin.