Ilmajoella erityislasten kauhea kohtelu pienluokalla
Miksi pitkä ketju poistettu? Miksi?
Tapahtui 2021 ja silloin aiheesta aloitettu keskustelu. Todella pitkä ketju.
Nyt oli nostettu uudelleen aiheeksi ja sai paljon kommentteja. Nyt pitkä ketju poistettu. Eli edelleen painetaan villaisella koko asia. Joku kiusaaja työntekijöistä poistanut.
No Ilmajokelaiset tietävät kyllä keitä nämä kiusaajat ovat. Sitä ette pysty poistattamaan muistista.
Kommentit (48)
Nähtävästi näitä nostoja on aina välillä ja ehkä ihan hyvä niin....
Tuossa keississä oli hulluinta mielestäni se, että itse kiusaajat tekivät lasun tuosta kiusaamastaan lapsesta. Oli kyllä ovelaa laittaa puhelin nauhoittamaan päiväksi lapsen reppuun. Neuvokas äiti.
Mä taas sillon mietin,että kauankahan tuota olis jatkunu jos ei olis jääny kiinni?Varmaan jatkus vieläki.Hyi saat.na.
Mulla mennyt tällainen kokonaan ohi😳 voisiko joku ystävällisesti avata vähän? Itsellä erityislapsi niin kovasti kiinnostaisi.
Ilmajokelaaset on kiusaajia! Selladsia nälvijöitä, selän takana pskan puhujia ja ilveilijöitä!
Kirjoitin pitkän jutun miten tuo meni. Ihan asiallisesti. Mode ei päästänyt läpi. Perin outoa.
Lyhyesti. Henkilökunta teki lasun lapsesta jota itse kiusasivat ra.. si.. s.. ti.. se.. sti ja muutenkin, kun lapsi ei halunnut mennä kouluun kun pelkäsi niin kauheasti. Lapsi ei pystynyt puhumaan ( erityislapsi) äiti ihmetteli lapsen käytöstä ja oireita. Henkilökunta ei halunnut tehdä vanhempien kanssa yhteistyötä.
Äiti piilotti lapsen reppuun puhelimen koulupäivän ajaksi.
Syy lapsen pelkoon ja oireiluun selvisi puhelintallenteelta. Järkyttävää mitä tämä lapsi joutui kuuntelemaan päivän aikana ja kaunko tuota lie jatkunutkaan.
Eihän noille kiusaajille mitään seuraamuksia tullut. Säälittiin vain kun opettajan ja ohjaajien kesäloma meni pilalle.
Oli kyllä uskomaton juttu. Ja järkyttävä.
Vierailija kirjoitti:
Ilmajokelaaset on kiusaajia! Selladsia nälvijöitä, selän takana pskan puhujia ja ilveilijöitä!
Siellä yksi kiusaaja ilmoittautui
Aika v. i. t ..un nössöjä vanhempia tuolla lapsella. Jos mun lasta olis kohdeltu noin....parempi että en kerro.
Olihan tuo sillon aika puheen aihe. Tuli muistaakseni uutisissakin. Ainakin alue uutisissa. Poika siirryi muualle. Kiusaajat sai jäädä. Näin aina.
Vierailija kirjoitti:
No teillä kurikkalaasilla on onneksi asiat niin hyvin hoiros.
Kiusaaminen jatkuu edelleen. Tällä kertaa eri lapsi. Niin väärällä alalla ovat.
No ei kai TAAS!!!! TEHKÄÄ ASIALLE JOTAKIN !!!!! EI AUTA TÄÄLLÄ VALITTAA.
Mitä voi tehdä? Edellisessä tapauksessa tehtiin valitus toisensa perään. Mitään asialle ei tehty.
Oli valtakunnan uutinen. Ilmajoella vain hys hys hyssyteltiin ja pahoiteltiin kun meni henkilökunnan kesäloma pilalle.
Ja yhden opiskelijan syyksi laitettiin koko juttu, vaikka siellä kiusasivat muutkin.
Olen kuullut, että sama jatkuu edelleen. Arvostelua ym...
Juuri eilen ihmettelin jonkin ketjun poistumista. Joku kysyi jotain teknistä vinkkiä kodinhoitoon tms, ja sai sen. Ja puh, ketju katosi. En ymmärrä mitään muuta selitystä, kuin että joku haluaa järjestää lisää näkyvyyttä omalle agendalleen ja poistattaa kaiken, mikä vie siltä näkyvyyttä ja tekee tänne inhimillistä ilmapiiriä. Pari huvikseen kiusaavaa trollia ei siihen riitä.
Sama jatkuu tuolla kauhukoulussa. Lapsi eri tälläkertaa.
T.Sivusta läheltä seurannut
Luin otsikon ja luulin että TAASKO!!! No onhan tuosta jo vähän aikaa, mutta ei toki noin kamala juttu unohdu koskaan. Tuttu kys paikkakunnalta kerran kertoi enemmän tapauksesta. On niin kuppikuntainen paikka, että eihän siellä mitään seuraamuksia tuosta tullut. Toki kaikki siellä nämä kiusaajat tietävät, että siksi luulisi heillä olevan vähän tukalaa. Siinä kuitenkin kaikki.