Nettideittailusta jääneet kirjekaverit
Onko teillä nettideittailusta jäänyt kirjekavereita?
Itselläni on useita, joiden kanssa viestitellään säännölisen epäsäännöllisesti, vaikka ei olla koskaan tavattu. Juttu on luistanut, mutta jonkin syyn takia ei olla yhteensopivia parisuhteeseen tai mihinkään muuhunkaan. Kiva silti viestitellä sellaisen kanssa, jonka kanssa huumori sopii yksiin.
Noh ongelma sitten on jos/kun löytyy se parisuhde. Onko teidän mielestä tällaiset kirjekaverit ok? Mitä mieltä olet siitä, jos seurustelumppanisi kirjoittelee vastakkaista sukupuolta olevan kanssa, ilman kuitenkaan mitään fyysistä tapaamista? Kirjoitteletko itse, vai lopetat sen?
Kommentit (6)
Kyllä mulle löytyi aikoinaan nettideottailun kautta pysyviä ystäviä, vastakkaista sukupuolta siis. Mitään seksuaalista vibaaei meidän välillä ole. Vanhin ystävä on lähes 20v takaa.
Jos olen parisuhteessa, nuo ystävät pysyvät ystävinä. Jos kumppani ei heitä hyväksy, hän saa itse väistyä, koska se olisi sairaalloista mustasukkaisuutta/ epäluuloisuutta.
Löytyi aikoinaan paljonkin kavereita. Se hiipui, jos jompi kumpi alkoi seurustella. Muutaman kanssa soittelen kuulumiset pari kertaa vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Itsehän tiedät, ovatko ihan vaan kavereita. Jos ei mitään flirttejä seksiviestejä laitella eikä sellaista jännitettä ole koskaan ollutkaan, niin nehän on vain nettikavereita.
Eli sinulle on ok, jos kumppanillasi on vastaavia nettikavereita?
Itselläni on yksi tällainen. Olen nyt parisuhteessa, vieläpä elämäni suurimmassa rakkaussuhteessa. Olen tehnyt niin että en ole laittanut oma-aloitteisesti mitään mutta olen vastannut asiallisesti kun kirjekaveri on kirjoitellut. Hän tietää suhteestani ja kaikki viestit voisin näyttää puolisolleni. Mä luulen että tää mun kirjekaveri on aika yksinäinen, siksikään en halua lopettaa vastaamista. Toki jos mun puoliso haluaisi että lopetan niin lopettaisin. En tekisi mitään sellaista joka riskeeraisi suhteeni.
Ei ole jäänyt, en tee tuollaisilla kavereilla yhtään mitään. Koskaan ei ole ollut mitään vaikeutta lopettaa yhteydenpitoa. En myöskään katsoisi hyvällä, jos kumppanilla olisi tuollaisia viestittely-ystäviä.
Itsehän tiedät, ovatko ihan vaan kavereita. Jos ei mitään flirttejä seksiviestejä laitella eikä sellaista jännitettä ole koskaan ollutkaan, niin nehän on vain nettikavereita.