Teinipojilla on nyt uusi, hieman yllättävä, lahjatoive!
https://www.hs.fi/kaupunki/helsinki/art-2000010065948.html
"Lehtiniemellä, 15 v, on kotona seitsemän eri hajuvesipulloa, joihin on mennyt yhteensä muutama sata euroa."
"Tikkinen, 18 v, kertoo itse omistavansa yhdeksän eri hajuvettä ja käyttäneensä niihin tähän mennessä noin 600 euroa."
Kommentit (67)
Mun nuoruudessa pojat haisi mopobensalta.
Nyt ne haisee Diorilta ja Chanelilta.
Homoseksuaalisuus on lisääntymään päin nuorten poikien keskuudessa, kun media sitä tuputtaa. Valitettava trendi kaiken kaikkiaan.
Vierailija kirjoitti:
Homoseksuaalisuus on lisääntymään päin nuorten poikien keskuudessa, kun media sitä tuputtaa. Valitettava trendi kaiken kaikkiaan.
Kuule, kun tosiasiassa monet näistä kaikkien miehekkäimmistä ja menestyneimmistä miehistä on homoja, he ei vaan mainosta sitä kovaan ääneen. Itse en esimerkiksi tunne (itseni pois lukien) yhtään homoa, joka ei olisi käynyt armeijaa, mutta monia heteroita tiedän, jotka ei ole käyneet edes sivaria.
Vierailija kirjoitti:
Aivan, melkein pääsi unohtumaan, että tosimies haisee vain pesemättömälle perseelle, sissijuustolle ja kaljalle.
Tunnenkin muutaman sellaisen. Ovat viimeksi päässeet naista koskemaan joskus 90-luvun alussa.
Vieläkö ne valkoiset helminauhat ovat muotia teinipoikien keskuudessa?
Kyllä nuoret poijjaat ovat tuoksuneet kautta aikain. Omassa nuoruudessa 90-luvulla muistan kun koko luokka lemusi Axelle ja CK Onelle. Itse 15 vuotiaana suihkin kaksin käsin Amarigea tai Edenea kouluun lähtiessä. Opettaja sitten tyrmäsi vielä oppilaat Samsaralla. Ei puhuttu mistään hajusteyliherkkyyksistä silloin.
Kiva se on että pojat tuoksuu nykyään hyvälle. Tosin ei siihen nyt satasia tarvitsisi. Suihku ja dödö riittää.
Voi luoja, kohta suomipojat alkaa haisemaan kuten mu tiaiset. Niistä saa päänsärkyä! Hei, nuoret miehenalut, pysykää suomalaisina, kiitos.
Nuoret pojat ovat katselleet "what women really want from men" -videoita.
Vierailija kirjoitti:
Mun nuoruudessa pojat haisi mopobensalta.
Nyt ne haisee Diorilta ja Chanelilta.
Mitä luulet, kumpi toimii paremmin nykypäivän täydellisyyttä vaativiin nuoriin tyttöihin/naisiin? Mopobensa vai Dior?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nuoret poijjaat ovat tuoksuneet kautta aikain. Omassa nuoruudessa 90-luvulla muistan kun koko luokka lemusi Axelle ja CK Onelle. Itse 15 vuotiaana suihkin kaksin käsin Amarigea tai Edenea kouluun lähtiessä. Opettaja sitten tyrmäsi vielä oppilaat Samsaralla. Ei puhuttu mistään hajusteyliherkkyyksistä silloin.
Itse käytin sekaisin Axe Africaa / Axe Incaa ja viimeistelin tuoksuni vielä mustalla Harley Davidsonilla.
Kannattaa vanhempien pitää mielessä, että osa pojista saattaa peittää vapen hajua kylpemällä kalliissa hajuvedessä. Eivät toki kaikki, mutta aika moni.
Homottelu on lapsellista. Kyllähän mies saa tuoksua hyvältä. Ja jotkut naiset tykkää siitä,joten voi olla kannattavaakin. 50e hajuvesi pulloon ei oo paljon vaan melko keskihinta. Huom hajuvedellä en tarkoita markettien axe hajustetta.
Vierailija kirjoitti: Vuohien kysyntä alkaa lisääntyä
Voi luoja, kohta suomipojat alkaa haisemaan kuten mu tiaiset. Niistä saa päänsärkyä! Hei, nuoret miehenalut, pysykää suomalaisina, kiitos.
Ho-ho-ho.