Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teinipojilla on nyt uusi, hieman yllättävä, lahjatoive!

Vierailija
21.12.2023 |

https://www.hs.fi/kaupunki/helsinki/art-2000010065948.html

"Lehtiniemellä, 15 v, on kotona seitsemän eri hajuvesipulloa, joihin on mennyt yhteensä muutama sata euroa."

"Tikkinen, 18 v, kertoo itse omistavansa yhdeksän eri hajuvettä ja käyttäneensä niihin tähän mennessä noin 600 euroa." 

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ho-ho-ho.

Vierailija
2/67 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun nuoruudessa pojat haisi mopobensalta.

Nyt ne haisee Diorilta ja Chanelilta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homoseksuaalisuus on lisääntymään päin nuorten poikien keskuudessa, kun media sitä tuputtaa. Valitettava trendi kaiken kaikkiaan.

Vierailija
4/67 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs kynsilakat, ovatko julkisesti homoja?

Vierailija
5/67 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Homoseksuaalisuus on lisääntymään päin nuorten poikien keskuudessa, kun media sitä tuputtaa. Valitettava trendi kaiken kaikkiaan.

Kuule, kun tosiasiassa monet näistä kaikkien miehekkäimmistä ja menestyneimmistä miehistä on homoja, he ei vaan mainosta sitä kovaan ääneen. Itse en esimerkiksi tunne (itseni pois lukien) yhtään homoa, joka ei olisi käynyt armeijaa, mutta monia heteroita tiedän, jotka ei ole käyneet edes sivaria.

Vierailija
6/67 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun nuoruudessani pojat haisivat tupakalle, viinalle ja paskalle.

Vierailija
7/67 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan, melkein pääsi unohtumaan, että tosimies haisee vain pesemättömälle perseelle, sissijuustolle ja kaljalle.

Tunnenkin muutaman sellaisen. Ovat viimeksi päässeet naista koskemaan joskus 90-luvun alussa.

Vierailija
8/67 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö ne valkoiset helminauhat ovat muotia teinipoikien keskuudessa?

Vierailija
9/67 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nuoret poijjaat ovat tuoksuneet kautta aikain. Omassa nuoruudessa 90-luvulla muistan kun koko luokka lemusi Axelle ja CK Onelle. Itse 15 vuotiaana suihkin kaksin käsin Amarigea tai Edenea kouluun lähtiessä. Opettaja sitten tyrmäsi vielä oppilaat Samsaralla. Ei puhuttu mistään hajusteyliherkkyyksistä silloin. 

Vierailija
10/67 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä päätellen poikasi on paskalta ja kuselta haiseva nisti

Vierailija
11/67 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva se on että pojat tuoksuu nykyään hyvälle. Tosin ei siihen nyt satasia tarvitsisi. Suihku ja dödö riittää. 

Vierailija
12/67 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaa olla luokassa hajujen kakofonia. 

Vierailija
13/67 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja, kohta suomipojat alkaa haisemaan kuten mu tiaiset. Niistä saa päänsärkyä! Hei, nuoret miehenalut, pysykää suomalaisina, kiitos.

Vierailija
14/67 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret pojat ovat katselleet "what women really want from men" -videoita.

Vierailija
15/67 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun nuoruudessa pojat haisi mopobensalta.

Nyt ne haisee Diorilta ja Chanelilta. 

Mitä luulet, kumpi toimii paremmin nykypäivän täydellisyyttä vaativiin nuoriin tyttöihin/naisiin? Mopobensa vai Dior?

Vierailija
16/67 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nuoret poijjaat ovat tuoksuneet kautta aikain. Omassa nuoruudessa 90-luvulla muistan kun koko luokka lemusi Axelle ja CK Onelle. Itse 15 vuotiaana suihkin kaksin käsin Amarigea tai Edenea kouluun lähtiessä. Opettaja sitten tyrmäsi vielä oppilaat Samsaralla. Ei puhuttu mistään hajusteyliherkkyyksistä silloin. 

Itse käytin sekaisin Axe Africaa / Axe Incaa ja viimeistelin tuoksuni vielä mustalla Harley Davidsonilla. 

Vierailija
17/67 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa vanhempien pitää mielessä, että osa pojista saattaa peittää vapen hajua kylpemällä kalliissa hajuvedessä. Eivät toki kaikki, mutta aika moni. 

Vierailija
18/67 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homottelu on lapsellista. Kyllähän mies saa tuoksua hyvältä. Ja jotkut naiset tykkää siitä,joten voi olla kannattavaakin. 50e hajuvesi pulloon ei oo paljon vaan melko keskihinta. Huom hajuvedellä en tarkoita markettien axe hajustetta.

Vierailija
19/67 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä näemme alhaisten testosteronitasojen tuloksen.

Vierailija
20/67 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Vuohien kysyntä alkaa lisääntyä

Voi luoja, kohta suomipojat alkaa haisemaan kuten mu tiaiset. Niistä saa päänsärkyä! Hei, nuoret miehenalut, pysykää suomalaisina, kiitos.