Teinipojilla on nyt uusi, hieman yllättävä, lahjatoive!
https://www.hs.fi/kaupunki/helsinki/art-2000010065948.html
"Lehtiniemellä, 15 v, on kotona seitsemän eri hajuvesipulloa, joihin on mennyt yhteensä muutama sata euroa."
"Tikkinen, 18 v, kertoo itse omistavansa yhdeksän eri hajuvettä ja käyttäneensä niihin tähän mennessä noin 600 euroa."
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Tässä näemme alhaisten testosteronitasojen tuloksen.
Ei vaan päinvastoin. Nuoria poikia kiinnostaa, mitä naiset haluavat.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä homma. Mun teinipoika käyttää tuoksuja, kynsilakkaa, kajalia ja koruja. Hänellä on tyttöystävä, eikä hän siis ainakaan tietääkseni ole homo. Nuorilla vaan on nykyään niin monia eri tyylejä, eikä koulussa kiusata niin herkästi kuin omina nuoruusvuosinani ysärillä, vaikka pikkuisen ulkonäkö poikkeaisi valtavirrasta.
Kuulostaa lähinnä kasarilta.
Vierailija kirjoitti:
Homoseksuaalisuus on lisääntymään päin nuorten poikien keskuudessa, kun media sitä tuputtaa. Valitettava trendi kaiken kaikkiaan.
Meinaatko että kunnon hetero haisee hielle ja paskalle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä homma. Mun teinipoika käyttää tuoksuja, kynsilakkaa, kajalia ja koruja. Hänellä on tyttöystävä, eikä hän siis ainakaan tietääkseni ole homo. Nuorilla vaan on nykyään niin monia eri tyylejä, eikä koulussa kiusata niin herkästi kuin omina nuoruusvuosinani ysärillä, vaikka pikkuisen ulkonäkö poikkeaisi valtavirrasta.
Niin hänellä onkin sellainen kasarityyli, mutta häntä ei siitä huolimatta kiusata. Koulussa on eri tyylien kirjo ja kuulostaa, että siellä saa pukeutua aika lailla niin kuin lystää ja se hyväksytään.
Tätä luksustuotetta ei ainakaan voi varastaa kuten lenkkareita, hyvä !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä näemme alhaisten testosteronitasojen tuloksen.
Ei vaan päinvastoin. Nuoria poikia kiinnostaa, mitä naiset haluavat.
Nuoria poikia kiinnostaa mitä NAISET haluavat? Taitaa olla aika harvinaisia ne nuoret pojat joita kiinnostaa naiset eikä tytöt.
Ja hei pliis, tytöt ja naiset tykkää miellyttää poikia ja miehiä, mutta onhan se nyt akkamaista, jos miespuolinen miettii miten miellyttää naispuolisia. Tosimies rassaa autoja, ajaa moottoripyörällä, on kiinnostunut muistakin naisista kuin omasta vaimostaan, tekee työtä jonka toimiston seinällä roikkuu tissikalenteri ja vähät välittää, ärsyttääkö hänen toimintansa naisia vai ei.
Huoh...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Homoseksuaalisuus on lisääntymään päin nuorten poikien keskuudessa, kun media sitä tuputtaa. Valitettava trendi kaiken kaikkiaan.
Meinaatko että kunnon hetero haisee hielle ja paskalle?
Ja tuossa välillä ei ole yhtään mitään? Eihän? On vain kuvottava halvan hajuveden katku tai paskanhaju. Puhdas puhtaissa vaatteissa oleva mieskö ei ole yhtään mitään?
Mistä teitä saatanan persuääliöitä siunaantuu joka ketjuun? Menkää helvettiin.
Mukavaa että pojatkin voi kiinnostua hajuvesistä ilman homottelua ja muuta tyhmää. Tässä ketjussa on vielä muumioita jotka on kiinni hieltä haiseva tosimies-fantasiassaan (joka on nimenomaan miesten ideaalimies)
Vierailija kirjoitti:
Sun poikas onkin idiootti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis kumpi?
Kasarillahan pojat just käytti kajalia ja kynsilakkaa mm. Dingon poikia, Princeä jne matkien.
Ei miesten hajuvedet mikään uusi juttu ole. Miehet ovat käyttäneet niitä vuosikymmeniä.
Oli minunkin miehelläni hajuvesiä nuorena ja on vieläkin vaikka on +50 v.
Kyllä näitä käyttävät muutkin kuin nuoret miehet
https://www.sokos.fi/kategoria/kosmetiikka/miehet/tuoksut/miesten-hajuv…
Vierailija kirjoitti:
Ei oikea hetero muunnu homoksi sillä että näkee sitä mediassa.
Sen harrastuksen kyllä haistaa ulkonakin 100metrin päähän. Hyi vattu!
Vierailija kirjoitti:
Mun nuoruudessani pojat haisivat tupakalle, viinalle ja paskalle.
80-90 luvun vaihteen nuoret pojat (minun piireissäni) tuoksuivat partavesille (YSL, BOSS, Lacoste jne).
Ai että se tuoksu kunnan punttisalin pukuhuoneessa, kun siellä on treenien päätteeksi kokonainen juniorijääkiekkojoukkue kerralla suihkuttamassa axea ilman sakeaksi. Ei ole kyllä mikään uusi ilmiö tämä nuorten(kaan) miesten hajusteiden käyttö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli Dingo mieleen 😂
En ota kantaa juuri nimenomaiseen trendiin, mutta on syytä kiinnittää huomiota siihen, mitä kiinalainen Tiktok opettaa nuorillemme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oikea hetero muunnu homoksi sillä että näkee sitä mediassa.
Osuutensa on näiden nykyisten poikien saamilla kemikaali- ja mikromuovien altistuksella. Ne vaikuttavat heikentävästi hormonitoimintaan ja saattavat aiheuttaa juuri tällaisia kaikkia "lieve-ilmiöitä".
Näitä hajuhaittoja, jotka aiheuttava julkisissa tiloissa allergisen reaktion herkille, on aivan liikaa.