Teinipojilla on nyt uusi, hieman yllättävä, lahjatoive!
https://www.hs.fi/kaupunki/helsinki/art-2000010065948.html
"Lehtiniemellä, 15 v, on kotona seitsemän eri hajuvesipulloa, joihin on mennyt yhteensä muutama sata euroa."
"Tikkinen, 18 v, kertoo itse omistavansa yhdeksän eri hajuvettä ja käyttäneensä niihin tähän mennessä noin 600 euroa."
Kommentit (67)
Näitäkö ne "köyhien" perheiden lapset toivoo joululahjoiksi? En ihmettele enää että koko maa on menossa konkurssiin. Tuhlaaminen on edennyt absurdille tasolle. Opiskelijatkin valittaa kun ei voi opiskelijana asua kaksiossa Helsingin ydinkeskustassa. Kyllä Keskisarjalla oli pointti kritiikissään.
Vierailija kirjoitti:
Mun nuoruudessa pojat haisi mopobensalta.
Nyt ne haisee Diorilta ja Chanelilta.
Ne pojat jotka sai pesää tuoksu hugo bossilta ja hilfigeriltä.
Nuoret miehet kun menee kadullakin ohi niin aika voimakkaasti parfyymi tuoksahtaa. Ei siinä miytään, hyviä tuoksuja käyttävät, mutta ehkä lotrataan liikaa. Hajusteherkän painajainen.
Tämähän on kiva trendi. Saavat miehet ja pojatkin huolehtia itsestään. Onhan se mukavaa myös meille muille.
Ainoastaan toivon määriin kohtuutta julkisissa tiloissa. Mieluummin hyvä, laadukas tuoksutuote, jota riittää kerralla ja koko päiväksi pieni määrä.
Eikä joka päivä, joka paikassa tarvi olla tuoksua. Muuten se kokee inflaation, mutta vain omaan nenään.
Kannattaa huolehtia sitten tuoksuttomat pyykkiaineet ja muu kosmetiikka hyvän tuoksun pariksi. Toki esim dödö ja suihkugeeli voi ollavsamaa tuoksun kanssa, jotta ei tule sitä hajusotkua.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa vanhempien pitää mielessä, että osa pojista saattaa peittää vapen hajua kylpemällä kalliissa hajuvedessä. Eivät toki kaikki, mutta aika moni.
Vape ei haise tupakalle
Ihan turha naureskella ja vähätellä. Se on toisaalta muotia ja halutaan tuoksua hyvälle muidenkin takia, mutta myös valitettavasti joskus polttamisten peittelyä.
En löytänyt kaupasta tuota 264e hintaista Vanilla diodramaa. Olisin käynyt haistamassa että onko hintansa arvoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa vanhempien pitää mielessä, että osa pojista saattaa peittää vapen hajua kylpemällä kalliissa hajuvedessä. Eivät toki kaikki, mutta aika moni.
Vape ei haise tupakalle
Ei se tupakalle haisekaan vaan juurikin niille vapetuotteille ja se haju pitää yhtä lailla yrittää peittää. Ja jotkut peittelevät jopa kannabiksen tuoksua ym.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vape ei haise tupakalle
Kyllähän ne makeat höyryt ja sauhut jää kamppeisiin väkisinkin haisemaan.
Olen vuosikymmeniä ostanut 55v miehelleni hajuvesiä lahjaksi. Hänkin käyttää niitä mielellään kun kainaloihin käyttää hajutonta antiperspiranttia. Mieluummin kaulukselle hiukan tuoksua kun kainaloihin kirveltämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Homoseksuaalisuus on lisääntymään päin nuorten poikien keskuudessa, kun media sitä tuputtaa. Valitettava trendi kaiken kaikkiaan.
Ei oikea hetero muunnu homoksi sillä että näkee sitä mediassa.
Osuutensa on näiden nykyisten poikien saamilla kemikaali- ja mikromuovien altistuksella. Ne vaikuttavat heikentävästi hormonitoimintaan ja saattavat aiheuttaa juuri tällaisia kaikkia "lieve-ilmiöitä".
Olen vähän ihmetellyt sitä kun jälkitarkastuksessa äideille tyrkytetään e-pillereitä vaikka he imettävät.
Vierailija kirjoitti:
Homoseksuaalisuus on lisääntymään päin nuorten poikien keskuudessa, kun media sitä tuputtaa. Valitettava trendi kaiken kaikkiaan.
Valitettava kenelle? Voisi täältä kaapistakin innostua, jos feminiinejä hyväntuoksuisia 18v poitsuja tulisi vastaan joka kulmalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettava kenelle? Voisi täältä kaapistakin innostua, jos feminiinejä hyväntuoksuisia 18v poitsuja tulisi vastaan joka kulmalla.
Hrmpf! Ei haita.... parempi jopa!
Mun lapsen yläkoulu on tuoksuton koulu. Siellä on kaikki hajusteet kielletty niin oppilailta kuin hlökunnalta.
Ja mun oma vape on muuten täysin hajuton.
Vierailija kirjoitti:
Tässä näemme alhaisten testosteronitasojen tuloksen.
Onko silloin alhaiset testot, jos tekee juttuja, jotta pääsisi panemaan bilua?
Uskomatonta, että vielä nykypäivänä on näin junttia porukkaa, joka ajattelee, että tuoksut on vain homoille. Koomista. Olisipa kiva tietää, miltä te itse tuoksutte.
Minulla on Avonin hajuvesiä muutama pullo. Siellä on useita tosi hyviä miesten tuoksuja, reilu 20€. Miksi nuorille pitää aina olla niin huippukallista että kelpaa?