Teinipojilla on nyt uusi, hieman yllättävä, lahjatoive!
https://www.hs.fi/kaupunki/helsinki/art-2000010065948.html
"Lehtiniemellä, 15 v, on kotona seitsemän eri hajuvesipulloa, joihin on mennyt yhteensä muutama sata euroa."
"Tikkinen, 18 v, kertoo itse omistavansa yhdeksän eri hajuvettä ja käyttäneensä niihin tähän mennessä noin 600 euroa."
Kommentit (67)
Hajuvesiin turtuu eivätkä itse enää haista mitään. Puolipulloa laitetaan kerralla ja haisee 10m päähän.
Ei ole kyllä mitään uutta. Itse olen 25v ostanut teinistä asti vain kalleimpia hajuvesiä. Toki kuulun sivistyneistöön enkä noihin massoihin jotka tarvitsevat jonkun massailmiön tiktokissa tietääkseen mitä haluavat.
Luultavasti vanhat sedät ostaa pojille noita hajuvesiä ja sitten poraavat peppuun.
Vierailija kirjoitti:
Peittääkö laadukas tuoksu pierut?
Peittääkö laadukas pieru nuo neitimäiset tuoksut?
Vierailija kirjoitti:
Homottelu on lapsellista. Kyllähän mies saa tuoksua hyvältä. Ja jotkut naiset tykkää siitä,joten voi olla kannattavaakin. 50e hajuvesi pulloon ei oo paljon vaan melko keskihinta. Huom hajuvedellä en tarkoita markettien axe hajustetta.
Niin, homottelijat taitavat olla itse homoja, jos heille tulee mieleen tuoksusta " homous"
Kunpa vielä ymmärtäisivät aloittaa estrogeenin vielä kun ovat nuoria ja söpöjä, eikä sitten vasta 45-vuotiaana. Maailma kaipaa söpöliinejä eikä mitään toksisia toni-pettereitä.