Miten jotkut pystyy syömään samaa ruokaa monta päivää peräkkäin?
Miten jotkut pystyy syömään samaa ruokaa monta päivää peräkkäin?
itse teen kerran päivässä ruokaa ja syön sitä korkeintaan yhden päivän, jos jää yli niin heitän roskiin tai annan koiralle.
Kommentit (65)
Minä pystyn syömään. Teen kanakastiketta/risottoa viikottain ja syön siitä useamman päivän.
Kun tulis Suomeenkin nälänhätä niin kyllä maistuis sullekin sama ruoka vaikka joka päivä.
Kyllä syön ja ruokaa menee meillä roskiin ainoastaan siitä syystä, jos on päässyt vanhenemaan, ei koskaan muuten. Jos jotain ruokaa tulisi tehtyä liikaa, laittaisin pakkaseen.
Suurin osa ruokasta maistuu ihan hirveälle jos ne laittaa vuorokaudeksi jääkaappiin...
ap
Syön elääkseni, en elä syödäkseni.
Oletpas tuhluri jos menee ruokaa haaskuun. Eikö oo jo oppinut tekemään annokset yhden ihmisen tarpeisiin? Lapset tekee niin, ettei jaksakaan syödä kaikkea. Provo. 0/5.
Helppoa. Sen kun lappaa lusikalla tai haarukalla suuhun, puree ja nielee. Tänään tein makaroonilaatikkoa ja syön sitä ainakin huomenna ja ylihuomenna. Tekee vaan niin hyvää ruokaa, ettei se haittaa, vaikka se on samaa useampana päivänä peräkkäin.
Victoria Beckham syö vuodesta toiseen samaa ruokaa.
Huono provo 0/5
Tuskin AP:lla on edes ruokaa; liian pienet tukiaiset ?
Se on just parasta kun ei tarvii joka päivä kokata. Jää aikaa muuhunkin kuin palstaprovoiluun. Kannataa sinunkin kokeilla!
Vierailija kirjoitti:
Muistan kans joskus lukeneeni saman uutisen. Helppo käydä kaupassa kun tietää aina mitä ottaa :P
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli tää sama mieleen.
Helppoa jos tykkää siitä mitä on tehvyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli tää sama mieleen.
Rva Beckham syö ainoastaan kalaa ja kasviksia. Daavitti sanoi rvan syöneen yhden kerran! muutakin odottaessaan viimeista lastaan.Drinkkejä voi ottaa sitäkin enemmän
Vierailija kirjoitti:
Kokki kerää helpot rahat pois, kun joka aterialla atrian roiskeläppää salaattipedillä 🤌
Vierailija kirjoitti:
Se on just parasta kun ei tarvii joka päivä kokata. Jää aikaa muuhunkin kuin palstaprovoiluun. Kannataa sinunkin kokeilla!
Kokkauksessa menee ehkä 10-15 min päivässä, aika laiska saa olla jossei tee joka päivä ruokaa
ap
Ei mitään ongelmaa: Meillä ei ruokaa Roskiin heitetä!