Miten jotkut pystyy syömään samaa ruokaa monta päivää peräkkäin?
Miten jotkut pystyy syömään samaa ruokaa monta päivää peräkkäin?
itse teen kerran päivässä ruokaa ja syön sitä korkeintaan yhden päivän, jos jää yli niin heitän roskiin tai annan koiralle.
Kommentit (65)
Mä teen aina ruokaa neljälle ja meitä on 2. Ei tarvi kokata kuin joka toinen päivä.
No en todellakaan.
Samanlaista ruokaa toki voin syödä monena päivänä peräkkäin, mutta en sitä täsmälleen samaa, minkä edellisenä päivänä söin. Minulla on hidas suolentoiminta, joten sekin jo rajoittaa, mutta vaikka suolentoimintani sen teoriassa sallisikin, että söisin edellisenä päivänä syömäni ruoan uudestaan, niin ei pystisi, ei.
Voin syödä samaa ruokaa vaikka viikon. Tosin käytän sitten yleensä jotain keinoa muunnellakseni sitä sapuskaa. Kastikkeet ja lisukkeet tuovat vaihtelua. Tämä ei tietenkään sovellu esimerkiksi hernekeittoon, josta sitten osan pakastan.
Musta tuntuu pahalta heittää ruokaa haaskuun ja olen tarkka myös menoista.
Kai sitä sitten kannattaisi tehdä pienempiä ruokasatseja, jollei seuraavana päivänä kerran sama ruoka maistu eikä pakastaa voi?
Aika kova jätkä on, joka syö samaa huomenna kuin tänään. Mulla ainakin tämänpäiväinen tulee huomenna takapäästä ulos ja menee viemäriin.
Kokkaan sunnuntaisin koko viikon ruoat. Pakastan annoskokoisina. Saa aina vaihtelua jos tarvitsee.