Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

raskaus ja navan muutokset

06.01.2007 |

Viikkoja on 15+4 ja mun napa on ollu jo pari viikkoa tosi turvonnu. On ihan selkeesti auennut ja turvonnut sieltä sisältä, välillä mun mielestä vähän sinertävä...? Onko muilla samanlaista? Ennakoikohan tää sitä, että napa kääntyis väärinpäin?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos napa on ihan sininen,sinertävä niin soita neuvolaan tai käy näyttämässä sitä siellä. Siitä en tiedä mitään.

Itselläni napa muuttui täysin ruskeaksi :) olin siis rv 12 lähtien kakka napa :D Hävisi synnytyksen jälkeen n 2-3kk päästä.

Vierailija
2/5 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kokoajan oo sinertävä, eikä kauheesti muutenkaan, mutta täytyy kysyä tiistaina neuvolasta, ettei siitä oo mitään haittaa tai merkki jostain vakavasta. Kummalliselta se kyllä näyttää! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan nyt neljättä, ja mulla kääntyi napa nurinpäin melkein heti plussaamisen jälkeen. En tiedä, liittyisikö se siihen, että mulla tulee maha näkyviin tosi aikaisin. Napa ei kyllä ole ikinä ollut sinertävä.

Vierailija
4/5 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että voiskohan tuo sinertävyys johtua ihan vaan veren virtauksesta, kun mulla on kaikki verisuonet nyt tosi hyvin näkösällä... En tiiä, kunhan mietiskelen.

Vierailija
5/5 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tässä toisessa raskaudessa navan seutu jonkin aikaa sinertävä, ehkä noin 23. raskausviikon tienoilla. Sitten väri taas muuttui normaaliksi. En edes kysellyt asiaa neuvolassa tai missään. Luulen, että kuuluu joihinkin raskauksiin.

Myy, 28+4