Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tehdä lapsi osittain siksi, ettei tarvitse mennä töihin/etsiä töitä... Kuka tunnustaa?

Vierailija
06.01.2007 |

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takana kohta vuosi töiden hakua. Ei tärppää, olen uupunut. Olen ainakin kaksi vuotta poissa kyselemästä, ehkä sitten olisi toinen aika.

Vierailija
2/11 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos en kohta saa uusia työtehtäviä tai löydä uutta paikkaa, niin voisi yrittää vauvaa, koska tämä nykyinen tilanne ei ole mieluinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tuli kolmas lapsi vähän sillä ' varjolla' että yritetään nyt kun ei ole töitäkään tiedossa. Ja tulihan se, ihanan aurinkoinen ja rakas kuopuksemme :)

JOS mulla olisi ollut hyvä työpaikka, en tiedä olisiko kolmas lapsi tullut juuri siihen saumaan (jossain vaiheessa sitten kuitenkin). Nyt on taas edessä se työn etsiminen ja huonolta näyttää tässä pikkukaupungissa :(

ap

Vierailija
4/11 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

edellinenkin tehtiin vähän sillä varjolla että pääsen välillä töistä pois. Eka tehtiin täysin siks kun haluttiin vauva... vaikka työ on ihan ok, on silti kiva olla vaihteeksi kotona lasten kanssa...

Vierailija
5/11 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun pitää palata, ja jos homma jatkuu samanlaisena, niin voi olla että työ taas " nopeuttaa" seuraavan lapsen hankintaa.

Vierailija
6/11 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisilla ku ei onnistu millään lapsen saattaminen elävänä maailmaan. Surulomaa tulee kyllä, että saahan sitä niinkin olla töistä pois, jos pitäisi sitä tärkeänä. Aikalailla rankka ja kuluttava keino kyllä

Vierailija
7/11 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

millähän niitä lapsia sitten elättäisi, kun ovat koululaisia tai teinejä, jos ei olisi ammattia, koulutusta tai työpaikkaa

Vierailija
8/11 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli töissäni ehkä luullaan näin mutta totuus on, että neljäs lapsi tuli vahingossa, olin aikonut mennä töihin. Ja kun en sitten aborttiakaan viitsinyt..

Vierailija
9/11 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua pois töistä, töissä on ihanaa kotona olemiseen verrattuna. Taidamme jäädä yhden lapsen onnellisiksi vanhemmiksi.

Vierailija
10/11 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi ois just se tarkotus. Paljolti. Osaks.

Vierailija
11/11 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen nyt kohta 10 kk ja toinen lapsi saa tulla, jos on tullakseen, aikaisintaan sitten kun tämä on väh. neljä vuotias.:) Siis jos Luoja suo. Jos ei toista lasta enää sitten tule, niin tämä ihanainen pojan vesseli jää ainoaksi.