1 asia, jonka toivot vuonna 2007 tapahtuvan?
Itse toivon saavani työpaikan, mieluiten vakituisen sellaisen. Kotiäitinä olen ollut 4v ja välillä voisi kokeilla jotain muutakin.
Kommentit (19)
Mä toivon ja rukoilen että onnistais työpaikan saannissa ja lastenhoidon järjestelyissä.
Olen ollut kohta 7 vuotta kotona.
Haluaisin saada viran (eli vakipaikan). Toinen asia jota toivon on onnellisempi avioliitto ja ihan tämän nykyisen mieheni kanssa. On pari-kolme vuotta ollut välillä aikamoista kriisiä.
suurin toive olisi se että tulisin raskaaksi!!
En onnistunut 2005, eikä 2006, sanoisko kolmas kerta (lue vuosi) toden...
muuttakaa toiselle paikkakunnalle. Ei kukaan tollasen asian takia pelkästään eroais.
Vierailija:
Että mies löytäisi vihdoin töitä, mitätahansa. Työttömänä ollut kohta 2 v.
Jos töitä ei saa, ero edessä taloudellisen tilanteen takia.
Ja jospa olisi vielä rauhallinen ja tyytyväinen vauva niin olisin onnesta sykkyrällä :)
Pysytäs suhteellisen terveinä,ja löytäisin töitä!
Ja tietysti niin että hintakaan ei olis kovin paha.
Että mies löytäisi vihdoin töitä, mitätahansa. Työttömänä ollut kohta 2 v.
Jos töitä ei saa, ero edessä taloudellisen tilanteen takia.
Ja ettei koko suku laittaisi välejä poikki.
Toivon, että saadaan kiva yhteinen asunto koko perheelle:)
Terveyttä, rahaa ja rakkautta.
Siinäpä ne tärkeimmät.
lapsemme ADD:n hoidossa aloitettava Concerta-lääkitys auttaa ja hän saa vihdoin kouluasiansa kuntoon. (Eli pystyy vihdoin keskittymään koulutyöhön.) Muuten en tiedä miten koulun kanssa käy... :/
Viimeinen oljenkorsi.
Sitten haluan jonkinlaisen päätöksen koulunkäyntiini, ja uuden työpaikan, ja, ja, ja... Terveen, uuden sukulaisen (joka onkin jo luvassa), ja jotain seesteisyyttä ja rauhaa ja uskoa ja kaikkea mitä ei voi saada, esim. onnellisuutta. :)
mutta kun lukaisin nuo muut, en osaakaan enää valita yhtä, kyllähän tässä ihan realistisesti ajatellen monenlaisella olisi jo kiire.
No, ensin ajattelin että kuopus saisi saada kasvunsa alkuun niin että syntyisi vasta seuraavan vuoden puolella. Ja koska tämä oli ensimmäinen ajatukseni niin kerron sitten vaan sen.
ja juhlitaan mun 30v ja tytön 5v synttäreitä.
Toivon myös että töihin paluu sujuu syksyllä hyvin ja että saan lapset haluamaani päiväkotiin (paikkaa ollaan jonotettu 1,5v)
etenkin jenkit. Me kuollaan kohta kaikki roskaan ja pienhiukkasiin
Paras ystäväni sais tulla raskaaksi.
t. se joka aloitti ketjun parasta vuonna 2006