Huvittaa kun putkenavausaineen ohjeissa neuvotaan
Kaatamaan heti puolet putelista viemäriin. Mitä järkeä siinäkin on kun vain pieni osa jää sinne itse tukokseen ja putken pinnoille vaikuttamaan. Itse kaadan vain ihan vähän ja sekin on riittänyt hyvin. Ehkäpä ohje pyrkii maksimoimaan aineen myyntimäärän?
Kommentit (45)
Lvi tuttavani sanoi joskus että työt lisääntyi roimasti kun putkimies tuli markkinoille. Ja ohjeisti käyttämään raetta ja ainoastaan raetta. Kerran viikossa kannattaa myös laittaa fairyä keittiön altaisiin ja vaikuttaa yön yli, kuumalla vedellä huuhtoa. Se liottaa rasvan tehokkaasti ja vie hajutkin.
Vierailija kirjoitti:
Tiedoksi.
Elkää koskaan kaatako lavuaariin, wc pyttyyn, eli viemäriin mitään ylimääräisstä ainetta, etenkään mitään syövyttäviä "viemärin putkimies" aineita, pahimmillaan saatte aikaan vain pahemman tukoksen, päälle mahdollisen putkistovaurion.
Viemärit avataan ammattilaisen toimesta MEKAANISESTI!
t. Ammattilainen.
Niissä on pakkauksessa ohjeita mm. ettei posliinisiin lavuaareihin ja WC-pyttyyn saa kaataa niitä syövyttäviä aineita.
Karhupumppu on kyllä melko hyvä, vaikkei sekään ihmeitä tee.
Se on hyvä että ihminen ajattelee. Siis se on oikein hyvä lähtökohta,,että ihminen ajattelee. Välillä sitä vaan hämmästyy lukiessaan niitä aivojen tuotoksia ja sitä miten joku asia fokusoituu sen ajattelun ytimeen, miten putkenavausaine alkaa elää jonkun päässä ja lähtee kuljettamaan mieltä ja tavoittaa tunteen, tässä tapauksessa huvittuneisuuden. Miten kaikista maailman asioista putkenavausaine voi siivittää mielen laajamittaisille pohdinnoille. Se on oikeasti vain putkenavausainetta. Se kaadetaan viemäriin, se hoitaa hommansa ja that's it. Näin. Nyt vapautui kiintolevyltä monta Gigaa tilaa prioriteeteissa tärkeämpien ja oikeasti vaikuttavien asioiden pohdinnalle.
Vierailija kirjoitti:
Se on hyvä että ihminen ajattelee. Siis se on oikein hyvä lähtökohta,,että ihminen ajattelee. Välillä sitä vaan hämmästyy lukiessaan niitä aivojen tuotoksia ja sitä miten joku asia fokusoituu sen ajattelun ytimeen, miten putkenavausaine alkaa elää jonkun päässä ja lähtee kuljettamaan mieltä ja tavoittaa tunteen, tässä tapauksessa huvittuneisuuden. Miten kaikista maailman asioista putkenavausaine voi siivittää mielen laajamittaisille pohdinnoille. Se on oikeasti vain putkenavausainetta. Se kaadetaan viemäriin, se hoitaa hommansa ja that's it. Näin. Nyt vapautui kiintolevyltä monta Gigaa tilaa prioriteeteissa tärkeämpien ja oikeasti vaikuttavien asioiden pohdinnalle.
Säästele sinä muistejasi. Minä tulen kyllä vaihtamaan viemärisi kun sinun putkenavausaineesi ei toiminutkaan kuten trömssöössä, kaiken kukkuraksi rikkoi ikävästi lattiavalun alta. Rahalla ja ammattilaisen taidolla tuo kuntoon tulee, tätsit.
"Mitä hiton saissea. Ei mulla todellakaan kulu lämmintä vettä 35 litraa kun tiskaan käsin ison kasan astioita :D"
Kyllä siinä äkkiä vaan menee paljon enemmänkin ellei halua tiskata astioitaan ruoanjämiä lilluvassa rasvavedessä.
Yksi tiskialtaallinen vettäkin on jo 15 litraa ja kaipa ne pitää huuhdellakin.