Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi idioottii kävelette hiihtoladuilla?

Vierailija
20.12.2023 |

Hiihtoladut on hiihtämistä varten mutta silti jotkut kävelee hiihtoladuilla ja pilaa ne. Tämmönen on todellinen junttiuden merkki ihmisessä. Kävelijät ei kuulu hiihtoladuille

Kommentit (144)

Vierailija
101/144 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä naisilla on heikko huomiokyky ympäristön suhteen. Niitä saa väistellä joka paikassa. Ladullakin ne menevät silmät ummessa. Naisilta puuttuu avaruudellinen nopeuksien ja liikeratojen hahmottaminen. Jos miehet ei väistäisi monta onnettomuutta sattuisi.

Vierailija
102/144 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi idiootit tekee latuja kuntopoluille? Tämä on totaalisen junttiuden merkki. Kuntopolut ovat kävelyä ja juoksua varten. Hiihtäjät eivät kuulu kuntopoluille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/144 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Silloin joudut teettämään proteesit omalla kustannuksellasi. Tämmöistä on sattunut."

Ei ole. Jos sattuisi niin hakkaisin kaikki hampaat hiihtäjän kurkkuun ja pöllisin sinulta kaiken. Vaatteetkin.

Vierailija
104/144 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi idiootit tekee latuja kuntopoluille? Tämä on totaalisen junttiuden merkki. Kuntopolut ovat kävelyä ja juoksua varten. Hiihtäjät eivät kuulu kuntopoluille.

Kysy kunnanvirastosta. Se ajaa kuntopolulle ladut talvella ja merkkaa ne kuntoladuiksi. Suomessa on ainakin 2-vuodenaikaa.

Vierailija
105/144 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysy kunnanvirastosta. Se ajaa kuntopolulle ladut talvella ja merkkaa ne kuntoladuiksi. Suomessa on ainakin 2-vuodenaikaa.

En kysy. Käyn vaan paskattamassa koirani laduille. Se on hauskaa.

Vierailija
106/144 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Silloin joudut teettämään proteesit omalla kustannuksellasi. Tämmöistä on sattunut."

Ei ole. Jos sattuisi niin hakkaisin kaikki hampaat hiihtäjän kurkkuun ja pöllisin sinulta kaiken. Vaatteetkin.

En usko että edes kävelet vähään aikaan tai enää koskaan jos lasken suksilla sinua päin 20-50 kmh nopeudella 110 kg 191 cm.

Vierailija
107/144 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lataan ladulla aina täysillä. Mennä vuonna iskin kunnolla vauhtia mäen päältä ja mutkan takana 3 kävelijää ladulla. Huusin varoitushuudon, mutta sekä yksi kävelijä että minä väistimme molemmat samaan suuntaan. Osuin suoraan 193 senttisellä ja100kg varrella kävelijään kiinni. Vauhtia reilut 50 km/h. 

Katsoin onko sauvat ja sukset ehjät, nousin ylös ja jatkoin matkaa ja kävelijä jäi hankeen makaamaan. Ei ollut juttua myöhemmin lehdessä, eli kai se henkiin jäi. Mutta oma oli vikansa. 

Vierailija
108/144 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oman elämänsä Teräsmies näppislennätti itsensä palstalle. Oletko koskaan ollut onnettomuudessa. Onko sinulta koskaan edes murtunut yksikään luu. Ymmärrätkö itse ollenkaan mistä puhut.

Vierailija
109/144 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko että edes kävelet vähään aikaan tai enää koskaan jos lasken suksilla sinua päin 20-50 kmh nopeudella 110 kg 191 cm.

Kovat on puheet pikkutytöllä 🤣.

Menenkin tästä taas hiekoittamaan paskalatujasi.

Vierailija
110/144 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oman elämänsä Teräsmies näppislennätti itsensä palstalle. Oletko koskaan ollut onnettomuudessa. Onko sinulta koskaan edes murtunut yksikään luu. Ymmärrätkö itse ollenkaan mistä puhut.

Kyllä sinäkin kuolemantuottamuksesta vankilaan pääset. Olet sairas paska.

Vierailija
111/144 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käynkin tässä jouluaaton yönä paskantamassa näiden latujen alamäkiin ja runkkaamassa spermat pariin tiukkaan kohtaan. Siinäpä hiihtohomot vedelkööt pitkin eritteisiä pintoja.

Nyt kun vai  löytäisi vielä se mönkijän jostain niin ei tekeminen loppuis kesken.

Vierailija
112/144 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä lataan ladulla aina täysillä. Mennä vuonna iskin kunnolla vauhtia mäen päältä ja mutkan takana 3 kävelijää ladulla. Huusin varoitushuudon, mutta sekä yksi kävelijä että minä väistimme molemmat samaan suuntaan. Osuin suoraan 193 senttisellä ja100kg varrella kävelijään kiinni. Vauhtia reilut 50 km/h. 

Katsoin onko sauvat ja sukset ehjät, nousin ylös ja jatkoin matkaa ja kävelijä jäi hankeen makaamaan. Ei ollut juttua myöhemmin lehdessä, eli kai se henkiin jäi. Mutta oma oli vikansa. 

Hienot fantasiat läskihermanni

Vierailija
113/144 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla EA 1 ja 2 suoritettu ja olen lisäksi kurssit käynyt rinnepäivystäjä hiihtokeskuksessa. Jos jäät minun alleni ladulla olet osaavien ystävien seurassa kunnes moottorikelkka hakee sinut pois.

Vierailija
114/144 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bra tråd! Undrar någon ännu varför de som flyttar utomlands tackar det andliga klimatet vart än de flyttar? Det skulle säkert vara psykiskt mindre stressande att bo i Kabul än vid något finskt skidspår eller vid 15-tiden på utfartsvägarna från H:fors. Skidspår och motorvägar har funnits sedan 60-talet. Fortfarande är de helt omöjliga för finnar.

Vierailija
115/144 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kovat on puheet pikkutytöllä 🤣.

Menenkin tästä taas hiekoittamaan paskalatujasi.

Varo ettet liukastu.

Vierailija
116/144 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistkaa aina hiekottaa ladut jos mahdollista. Paras torjuntakeino näitä Kyöstejä ja Vienoja vastaan

Vierailija
117/144 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla EA 1 ja 2 suoritettu ja olen lisäksi kurssit käynyt rinnepäivystäjä hiihtokeskuksessa. Jos jäät minun alleni ladulla olet osaavien ystävien seurassa kunnes moottorikelkka hakee sinut pois.

Tein rikosilmoituksen uhkailusta

Vierailija
118/144 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bra tråd! Undrar någon ännu varför de som flyttar utomlands tackar det andliga klimatet vart än de flyttar? Det skulle säkert vara psykiskt mindre stressande att bo i Kabul än vid något finskt skidspår eller vid 15-tiden på utfartsvägarna från H:fors. Skidspår och motorvägar har funnits sedan 60-talet. Fortfarande är de helt omöjliga för finnar.

Painu fittuun hiihtämään släbäreilläs bagdadinhiekkaneekeri.

Vierailija
119/144 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienot fantasiat läskihermanni

Olen taustaltani kilpahiihtäjä ja saman ikäinen Myllylän Mikan kanssa. Parhaimmillaan Mika jäi kisoissa myös taakse. Mm. Kristiinankaupungin nuorten SM hiihdoissa 1987. Vieläkin hiihto kulkee. Ja siis tuo kuvaamani tapaus on täysin totta ja tapahtui Pallaksella reilut 10 vuotta sitten.

Vierailija
120/144 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tein rikosilmoituksen uhkailusta

Onko hoidolla uhkailu laitonta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme