Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiseksi arvioisit onnistumisen todennäköisyyden jos miehesi päättäisi ostaa sinulle joululahjaksi kosmetiikkatuotteita?

Vierailija
20.12.2023 |

Esim. jonkun lahjapakkauksen tai ryppyvoiteita.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bayesin kaavalla

Vierailija
2/15 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika lähelle nollaa. Mieheni on töissä toisessa suomalaisessa kauppaketjussa ja minä käytän toisessa ketjussa myytäviä tuotteita pääosin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä. Se tietää, että mä tykkään suihkugeeleistä, mutta en vartalovoiteista ja että ostan aina Lidlistä silmänympärysvoidetta ja että tykkään myös kaikesta, jossa on hyaluronihappoa. Mun mies käyttää kosmetiikkaa itsekin ja mm. hoitaa couperosa-ihoaa sopivilla tuotteilla ja peittää punoitusta meikkivoiteella. 

Vierailija
4/15 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan menisi melko pieleen. Mulla herkkä (akne lisäksi) iho ja kaikki hajustetut rasvat ei sovi ollenkaan. 

Hajuvesistä myös vaikea löytää minun nenää miellyttäviä tuoksuja.

Joku shampoo ei niin väliä mitä on.

Vierailija
5/15 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koko 11v kestäneen yhdessäolon aikana käyttänyt meikkiä niin olisihan se nyt vähän outoa :D

Vierailija
6/15 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittää kun hän ostaa vaseliinia. T. Antonio

Vierailija
7/15 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koko 11v kestäneen yhdessäolon aikana käyttänyt meikkiä niin olisihan se nyt vähän outoa :D

Meikit on kosmetiikka, mutta kaikki kosmetiikka ei ole meikkejä: 

Kosmetiikaksi luokitellaan kaikki ulkoiset tai suun limakalvolle käytettävät tuotteet, kuten hiusvärit, ihovoiteet, hammastahnat, haju- ja partavedet sekä meikit

Vierailija
8/15 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En meikkaa joten metsään menisi.

Mutta jos se olisi tyyliin jotain rasvoja, ihonhoitojuttuja jne niin olisi nappiosuma koska hän tietää mitä käytän ja ostaisi niitä.

Vierailija
9/15 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin varmasti osaisi. Nähnyt mitä tuotteita käytän ja mies pitää itsekin hyvin huolta ihostaan. On varmasti sen verran fiksu, että osaa tarvittaessa kysyä neuvoa myyjältä.

Vierailija
10/15 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieleen menisi 100%. Mulla on niin kallis maku, ettei mies edes tajua miten paljon käytän rahaa kosmetiikkaan. Ostaisi jotain halpaa roskaa, joka lentäisi roskikseen suoraan.

Vierailija
11/15 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolla.

Vierailija
12/15 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä voisi mennä pieleen?

Pelaa varman päälle ja ostaa purkin jossa on ainakin satasen hintalappu ja teelusikallinen voidetta. M43

Vierailija
13/15 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No koska me käytetään samoja pesuaineita ja käsirasvoja tai kosteusvoiteita, niin onnistuisi varmaan. Joskaan en uskoisi että ostaisi joululahjaksi, koska meillä on joululahja aina joku kirja, eikä muuta.

Vierailija
14/15 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos hän ostaisi uuden pullon lempparihajuvettäni niin se menisi tietenkin nappiin, mutta jos hän ostaisi jotain erilaista ja kenties vielä ajatuksella, että hän niin tykkää, niin pieleen menisi mitä suurimmalla todennäköisyydellä. Olen siis tosi nirso hajuvesien suhteen, koska saan tosi useimmista päänsäryn ja jopa pahoinvointiakin. Lisäksi monetkaan suositut hajuvedet ei edes miellyttäisi vaikka voisinkin niitä käyttää.

Muutenkin käytän melko vähänlaisesti kosmetiikkaa enkä kyllä osaisi edes kuvitella miestänikään ostamassa mulle vaikka kynsilakkaa tai jotain meikkejä. Nuo vakkari shampoot ja saippuat varmasti osaisi ostaa, mutta se sitten olisi aika sama kun antaisi lahjaksi vessapaperia.

Vierailija
15/15 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko suurella todennäköisyydellä menisi pieleen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän