Anteeksi mutta miksi keski-ikäiset naiset yhtäkkiä kuvaa somessa pukeutumistaan?! :o
Olen seurannut yhtäkin normaalia ja fiksua perheenäitiä pitkään. Kaunista perhearkea on esitellyt. Nyt yhtäkkiä eetteriin on alkanut ilman mitään ennakkovaroitusta puskea videoita, joissa tämä melkein viisikymppinen nainen hyppää alusvaatteissa kameran eteen, pukee sukat, pukee housut, pukee paidan, keikuttaa pyllyä, kävelee kohti kameraa ja suipistaa lopuksi suuta kameralle ennen kuin video loppuu. Siis anteeksi mutta mitä? Ja ennen kaikkea, miksi?
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Missä te näette tuollaista sontaa?
Valitettavasti muutama tuttava tätä harrastaa. Olen kyllä yrittänyt, etten näe heidän julkaisujaan, etten pelästy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan jostain tiktokista opittu tapa. Nää someaddiktit seuraa trendejä ihan iästä riippumatta.
Tämä. TikTokissa on ihan tavallista tehdä tuollaisia pukeutumisvideoita, sekä "kotona kuvattuja rentoja rupatteluvideoita" pelkät urheilurintsikat päällä.
Kommenttisi kertoo enemmän sinusta ja rnkkuharrastuksestasi kuin ehkä toivotkaan.
En tajua, miten kukaan kehtaa tehdä tuollaista, oli sitten minkä ikäinen tahansa...
Keski-ikäisten videot ja kuvat on lähinnä naurettavia. Epätoivoinen yritys hakea huomiota
Mitä ihmettä se ap sinulle kuuluu?
Miksi ihmeessä puutut asioihin, jotka ei lainkaan sinulle kuulu? Hanki elämä, ei tarvitse roikkua muitten elämää tutkailemassa. Sinä ap olet ääliö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis... olet seurannut yhtä, joka on yhtäkkiä alkanut käyttäytyä noin, ja nyt oletat että kaikki on yhtäkkiä alkanut tehdä tuota?
Siis olen nähnyt tällaisia videoita satunnaisesti siellä täällä, usein nuoremmilla ja enemmänkin herutuslinjalla olevilla tyypeillä. Mutta myös yksi 60+ on osunut silmään. Siksi olikin aika sokki tämä viimeisin tapaus. Ajattelin kysyä onko tämä joku isompikin ilmiö ihan norminaisilla ja mitä sillä haetaan. Ap
Samaa ihmetellyt. En halua varoittamatta joutua katselemaan, kun ruttuista dekolteeta ja riippurintoja herutetaan.
Et saa anteeksi, olet niin tyhmä, että ällöttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti muutama tuttava tätä harrastaa. Olen kyllä yrittänyt, etten näe heidän julkaisujaan, etten pelästy.
Et yritä tarpeeksi, stalkkeri
Sinäkö määrätä mitä ihmiset someen julkaisevat?
Vierailija kirjoitti:
Miksi joku on niin ääliö, että puuttuu muitten tekemisiin?
Ap, vastaa sinä kun tiedät, kun ääliö olet.
Kato joku heruttajavanhus saapui paikalle.
Vierailija kirjoitti:
Seuraan keski-ikäisten pukeutumisvinkkejä, koska olen itsekin keski-ikäinen.en tee mitään tikun mallisten teinien vinkeillä kun ne ei omalle vartalolle käy. Onko vaikea käsittää?
tämä.
Vierailija kirjoitti:
Sinäkö määrätä mitä ihmiset someen julkaisevat?
Kyllä pitäisi ajatella myös muita. Tämä ei ole minäminämaailma. Rumuusfiltteri päälle.
Vierailija kirjoitti:
Ap on kateellinen moukka.
Kateellinen mistä? Siitä, että joku ikäkriiseilee ja luulee, että on jollain tasolla vielä kaunis tai vetävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et yritä tarpeeksi, stalkkeri
Et taida olla somessa. Ei ystävien tai tuttujen julkaisuja tarvitse stalkata, valitettavasti.
Tarkennetaan vielä että minä en ole arvostellut kenenkään ulkonäköä tai vastaavaa, tämäkin esimerkin nainen on oikein nuorekas ja hoikka. Ja pukeutumisvinkit on aina hyvä juttu, mutta en vaan käsitä että mitä lisäarvoa se tuo, että näytetään se pukeutumisosuuskin ja esitellään intiimit paikat. Vähän kuin kuvaisi itseään pöntöllä, mitä toki jotkut tekee sitäkin. Mutta ehkä se on just tuo esimerkin voima, kun tarpeeksi näkee jotakin niin se alkaa tuntua normaalilta. Ap
Mulla tulee jatkuvasti fb- ja instafeediin suositeltuina julkaisuina jotain pukeutumisvideoita, joten eiköhän tämä kyseinen rouva ole sellaisista saanut inspiraationsa. Ja juu, olen jossain määrin kiinnostunut muodista ja pukeutumisvinkeistä ja siksihän näitä minulle tulee.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan tekee niin....?
Koska kehoa käsketään esittelemään. Sitten totellaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan jostain tiktokista opittu tapa. Nää someaddiktit seuraa trendejä ihan iästä riippumatta.
Tämä. TikTokissa on ihan tavallista tehdä tuollaisia pukeutumisvideoita, sekä "kotona kuvattuja rentoja rupatteluvideoita" pelkät urheilurintsikat päällä.
Kommenttisi kertoo enemmän sinusta ja rnkkuharrastuksestasi kuin ehkä toivotkaan.
Olen ihan nainen, ja minulle tulee omanikäisteni asukokonaisuusvideoita sekä storytimejä, ja tuollaisia ne usein ovat. Mitään rehellistä "aikuissisältöä" minulle ei TikTokissa tule.
Lainaamasi
Miksi joku on niin ääliö, että puuttuu muitten tekemisiin?
Ap, vastaa sinä kun tiedät, kun ääliö olet.