Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anteeksi mutta miksi keski-ikäiset naiset yhtäkkiä kuvaa somessa pukeutumistaan?! :o

Vierailija
20.12.2023 |

Olen seurannut yhtäkin normaalia ja fiksua perheenäitiä pitkään. Kaunista perhearkea on esitellyt. Nyt yhtäkkiä eetteriin on alkanut ilman mitään ennakkovaroitusta puskea videoita, joissa tämä melkein viisikymppinen nainen hyppää alusvaatteissa kameran eteen, pukee sukat, pukee housut, pukee paidan, keikuttaa pyllyä, kävelee kohti kameraa ja suipistaa lopuksi suuta kameralle ennen kuin video loppuu. Siis anteeksi mutta mitä? Ja ennen kaikkea, miksi?

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Ehkä yksilöstä kiinni. Jos se luulee että saa nyt miehet innostumaan ja rahaa somesta? Tekee värikkäitä tempauksia. Vai etsii seksoseuraa puolialasti vai haluaa muuten ihailua, kohottaa 50v itsetuntoaan? Osa on ikuisesti "nuoria"? Miksi miehet eivät tee samaa, olisi naisille jotain iloa.

Vierailija
2/44 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä te näette tuollaista sontaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis... olet seurannut yhtä, joka on yhtäkkiä alkanut käyttäytyä noin, ja nyt oletat että kaikki on yhtäkkiä alkanut tehdä tuota? 

Vierailija
4/44 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan jostain tiktokista opittu tapa. Nää someaddiktit seuraa trendejä ihan iästä riippumatta. 

Vierailija
5/44 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan tekee niin....?

Vierailija
6/44 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraan keski-ikäisten pukeutumisvinkkejä, koska olen itsekin keski-ikäinen.en tee mitään tikun mallisten teinien vinkeillä kun ne ei omalle vartalolle käy. Onko vaikea käsittää?

Vierailija
7/44 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis... olet seurannut yhtä, joka on yhtäkkiä alkanut käyttäytyä noin, ja nyt oletat että kaikki on yhtäkkiä alkanut tehdä tuota? 

Siis olen nähnyt tällaisia videoita satunnaisesti siellä täällä, usein nuoremmilla ja enemmänkin herutuslinjalla olevilla tyypeillä. Mutta myös yksi 60+ on osunut silmään. Siksi olikin aika sokki tämä viimeisin tapaus. Ajattelin kysyä onko tämä joku isompikin ilmiö ihan norminaisilla ja mitä sillä haetaan. Ap

Vierailija
8/44 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan jostain tiktokista opittu tapa. Nää someaddiktit seuraa trendejä ihan iästä riippumatta. 

Tämä. TikTokissa on ihan tavallista tehdä tuollaisia pukeutumisvideoita, sekä "kotona kuvattuja rentoja rupatteluvideoita" pelkät urheilurintsikat päällä.

Vierailija
9/44 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis olen nähnyt tällaisia videoita satunnaisesti siellä täällä, usein nuoremmilla ja enemmänkin herutuslinjalla olevilla tyypeillä. Mutta myös yksi 60+ on osunut silmään. Siksi olikin aika sokki tämä viimeisin tapaus. Ajattelin kysyä onko tämä joku isompikin ilmiö ihan norminaisilla ja mitä sillä haetaan. Ap

Kysymyksenasettelusi oli sitten jotenkin tosi outo, kun se sisältää valmiiksi oletuksen että tämä olisi jotain yleistä.

Mutta niin, varmaan keski-ikäiset naiset tekee pukeutumisvideoita samasta syystä kuin muunkin ikäiset, niillä saa katsojia. Perhearjen esittely ei tietenkään enää samalla lailla onnistu kun lapset kasvaa, pitää keksiä uutta sisältöä. 

Vierailija
10/44 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraan keski-ikäisten pukeutumisvinkkejä, koska olen itsekin keski-ikäinen.en tee mitään tikun mallisten teinien vinkeillä kun ne ei omalle vartalolle käy. Onko vaikea käsittää?

Ei ole vaikea. Mutta en ymmärrä miksi se pukeutumisosuus pitää kuvata. Jalkoja nostellaan housuja pukiessa niin, että haarat paistaa. Jotenkin too much minulle. 

Vierailija
11/44 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Only fans markkinointia ja sitä "markkina-arvon mittaamista".

Vierailija
12/44 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ihmettelen, miksi ap seuraa keski-ikäisiä naisia somessa. Tai kuka yleensä seuraa KETÄÄN missään, jos ei ole siitä kiinnostunut.

Algoritmi tarjoaa lisää sitä mitä etsit. Itsestä kiinni, jos maailmankuva vääristyy.

Vierailija
13/44 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinä haet etsimällä herutuskuvia? Sinä olet se tekijä. Miksi teet? Algoritmi tietää, mitä teet. Ja tiedän minäkin: runkkaat pakonomaisesti ja paljon.

Vierailija
14/44 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ärsyttää eniten nykyajan ketkutustanssi jota on Instagram pullollaan. 

Vierailija
15/44 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miksi miehet lähettävät munistaan kuvia? Todella outo ilmiö, kun näin tekevät myös yli 40+, 50+ ja sitä vanhemmat miehet? Todella outoa?!! Kukaan nainen ei ole kiinnostunut miesten alapäästä? Ovatko ihan täysin ymmärrystä vaille tai ovatko kenties kehitysvammaisia? 

Vierailija
16/44 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi raukkaa ku järkyttyi. Ei oo tainnu kaveri nähä ikinä naista alusvaatteisillaa ku täälä pitää sitä mainostaa 

Vierailija
17/44 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole vaikea. Mutta en ymmärrä miksi se pukeutumisosuus pitää kuvata. Jalkoja nostellaan housuja pukiessa niin, että haarat paistaa. Jotenkin too much minulle. 

Ymmärrän pointin.

Vierailija
18/44 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta nuo videot ovat noloja ja naurettavia. Mutta kukin tavallaan.

Vierailija
19/44 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ihmettelen, miksi ap seuraa keski-ikäisiä naisia somessa. Tai kuka yleensä seuraa KETÄÄN missään, jos ei ole siitä kiinnostunut.

Algoritmi tarjoaa lisää sitä mitä etsit. Itsestä kiinni, jos maailmankuva vääristyy.

Olen seurannut tätä kyseistä naista, koska on aiemmin julkaissut pelkästään sellaista sisältöä, mikä kiinnostaa tällaista toista keski-ikäistä. Eli ruokajuttuja, remontointia, reissuja ja kaunista perhe-elämää. Hyvin tyylikästä ja hyvin hillittyä. Ei koskaan paljasta pintaa tai vastaavaa. Siksi tuntui oudolta yhtäkkiä kun ruudulle lävähti pikkuhousuilla verhottu se oikein jalkoja nostellen. Yleensä nämä hommat kun tapahtuu yksityisesti, on pukuhuoneet ja kauppojen sovituskopeissa verhot. Mutta se siitä. O tempora o mores vai mitenkä se meni. Ap

Vierailija
20/44 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäkriisi. Pitää kyllä vipata päässä pahasti, jos kuvittelee, että ketään haluaa katsella vanhaa akkaa alusvaatteissa. Toinen ällötys on nämä kypsät naiset, jotka laittavat jatkuvalla syötöllä selfieitä itsestään. Sitten ystävät kehuvat miten kaunis on vaikka naama on kuin maalattu petolinnun perse. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä