Salasuhde ja hautajaiset
En keksinyt parempaa otsikkoa, saatte luvan suoda sen anteeksi.
Olin monta vuotta naimisissa olevan miehen rakastajatar (itse olen sinkku) eikä kukaan tiennyt suhteesta. Nyt hän on kuollut ja pitäisi mennä hautajaisiin. Tiedän, että itken siellä hautajaisissa niin paljon, että ihmiset kummastelevat. Pelkään, että kaikki arvaavat että meillä oli suhde, varsinkin kun en yleensä ole itkenyt edes omien lähiomaisteni hautajaisissa. Pitäisikö minun jäädä hautajaisista pois vai mitä sanotte tähän? Keneltäkään muulta en voi kysyä neuvoa.
Kommentit (76)
Luultavasti siellä on kappelin takarivi piukassa ulvovia naikkosia. Sinä luulit olevasi toinen nainen, mutta olitkin kymmenes.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka sinulle lähetti kutsun hautajaisiin, leskikö?
En tiedä mihin tarvitset tätä tietoa. Mutta miehen äiti kutsui.
Eli sala-anoppi ei tiedä olevansa sala-anoppi? Mitäs luulisit, että sanoisi, jos tietäisi? Ottaisiko sinut vastaan halauksella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli sala-anoppi ei tiedä olevansa sala-anoppi? Mitäs luulisit, että sanoisi, jos tietäisi? Ottaisiko sinut vastaan halauksella?
Ei varmaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sala-anoppi? Eihän ap ollut salaa naimisissa sen ukon kanssa.
Vierailija kirjoitti:
No etpä kovin tärkeä vainajalle ollut, kun olit edelleen vain se toinen nainen. Mietipä sitä!
Kaikki suhteet ole mustavalkoisia .Joko/ tai tyyliin.Ne jotka ovat suhteessa tietävät miten asia on.
Ei toiset voi sitä ymmärtää .Mietippä sitä.
Ja, en ole ketjun aloittaja.
Hautajaiset menivät lopulta ihan hyvin. Itkin jo sinne mennessä niin paljon, etten sitten itkenytkään kovin paljon itse tilaisuuden aikana. Omaiset eivät ehkä edes huomanneet, että olin paikalla. Kukan laskin vasta hautausmaalla, kun muu saattoväki oli poistunut.
Älä kuuntele näitä katkeria kommentteja. Tuomitsevat sinut koska olet ollut varatun kanssa. Tottakai menet hautajaisiin ja itket ihan niin paljon kuin haluat, etkä välitä mitä muut ajattelevat. Tulet varmasti katumaan jos et osallistu.
Vierailija kirjoitti:
Hautajaiset menivät lopulta ihan hyvin. Itkin jo sinne mennessä niin paljon, etten sitten itkenytkään kovin paljon itse tilaisuuden aikana. Omaiset eivät ehkä edes huomanneet, että olin paikalla. Kukan laskin vasta hautausmaalla, kun muu saattoväki oli poistunut.
pisteet sulle siitä ettet tehnyt itsestäsi numeroa. ja osanotto suruun.
Ei kai tuollaiseen asiaan muiden mielipidettä tarvita. Jos miehen äiti järjestää hautajaiset ja on kutsunut sinut, niin on kohteliasta mennä paikalle. Jos olit miehelle tärkeä ja hän oli sinulle, niin on ihan oikeutettua mennä paikalle. Itkemisestä ei voi vetää mitään johtopäätöksiä salasuhteista yms.
Kyseessä siis nuorehko mies ja äitinsä järjestää hautajaiset, mies kuoli koronapiikkihaittaan.
Ei kukaan pelkän itkemisen takia tuollaista asiaa arvaa. Jos on muitakin syitä epäillä sellaista, niin sitten ehkä.