Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Salasuhde ja hautajaiset

Vierailija
20.12.2023 |

En keksinyt parempaa otsikkoa, saatte luvan suoda sen anteeksi.

Olin monta vuotta naimisissa olevan miehen rakastajatar (itse olen sinkku) eikä kukaan tiennyt suhteesta. Nyt hän on kuollut ja pitäisi mennä hautajaisiin. Tiedän, että itken siellä hautajaisissa niin paljon, että ihmiset kummastelevat. Pelkään, että kaikki arvaavat että meillä oli suhde, varsinkin kun en yleensä ole itkenyt edes omien lähiomaisteni hautajaisissa. Pitäisikö minun jäädä hautajaisista pois vai mitä sanotte tähän? Keneltäkään muulta en voi kysyä neuvoa.

Kommentit (76)

Vierailija
41/76 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei muuta kuin uutta ukkomiestä metsästämään, helppoa, koska sullehan käy kaikki ;)

Ei minulla ole koskaan ollut ketään toista eikä tule olemaan.

Vierailija
42/76 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis moraalisesti oikea tapa olisi antaa lesken surra avoimesti ja surra itse salaa kuten on muutenkin päättänyt toimia. Mutta ihminen joka on osallisena salasuhteessa ei ehkä ole kiinnostunut moraalista. En tajua mikä aloituksen pointti on. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/76 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai menet.

Vie arkulle kukat ja lue värssy vainajalle.

Esim. Lepää rauhassa rakastajani ja pitkäaikainen panoni.

Meisseliäsi kaipauksella muistaen: Etunimi Sukunimi

T.Sonja

Vierailija
44/76 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka sinulle lähetti kutsun hautajaisiin, leskikö?

En tiedä mihin tarvitset tätä tietoa. Mutta miehen äiti kutsui.

Olet siis kuitenkin perheelle tuttu, vaikkei suhteenne ollut yleistä tietoa?

Olen kyllä.

En minä sinuna menisi, jos en haluaisi nyt jälkeenpäin suhteen tulevan tietoon. 

Miltei jokainen nainen aistisi tällaisen puolison salasuhteen olemassaolon, on suurta rohkeutta ja viisautta olla sitä ilmaisematta, kenties lastenkin vuoksi sietänyt. Et mielestäni ansaitse paikkaa hautajaisissa, mitä mieltä salasuhteesi olisi, aavistiko kuolemansa.

Aavisti hyvinkin, koska se oli itse aiheutettu.

Ei hän tietenkään minulle hautajaisista puhunut, mutta veikkaan että hän ajatteli, että tulisin sinne.

Sataprosenttisen varma ei tietenkään voi olla siitä, ettei vaimo tiennyt mitään, mutta niin ainakin luulen.

Vierailija
45/76 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit käydä haudalla sitten myöhemmin jättämässä hyvästit. 

Näin on. Hierot vaikka pilluas hautakiveen tjsp.

Vierailija
46/76 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siis moraalisesti oikea tapa olisi antaa lesken surra avoimesti ja surra itse salaa kuten on muutenkin päättänyt toimia. Mutta ihminen joka on osallisena salasuhteessa ei ehkä ole kiinnostunut moraalista. En tajua mikä aloituksen pointti on. 

Pointti on, että voinko minä nyt ollenkaan mennä hautajaisiin, jos en halua kaikkien tajuavan että meillä oli suhde. Vai olenko vain vainoharhainen, jos kuvittelen, että ihmiset vetävät itkemisestäni pitkälle menevät johtopäätökset.

Vierailija
47/76 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskoja tällaiset rakastajattariksi itseään kutsuvat, jotka luulevat vielä ettei kukaan tiennyt salasuhteesta. Kuule, kaikki tiesivät. Sinusta ja miehestä tiesi luultavasti koko miehen suku. Vain sinä et tiedä asioiden todellista laitaa.

Olisi törkeää tunkea miehen hautajaisiin vain tämän äidin kutsusta. Törkeä on äitikin, jos miniälleen on tehnyt moisen tempun. Hyi helvattu.

Vierailija
48/76 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauskoja tällaiset rakastajattariksi itseään kutsuvat, jotka luulevat vielä ettei kukaan tiennyt salasuhteesta. Kuule, kaikki tiesivät. Sinusta ja miehestä tiesi luultavasti koko miehen suku. Vain sinä et tiedä asioiden todellista laitaa.

Olisi törkeää tunkea miehen hautajaisiin vain tämän äidin kutsusta. Törkeä on äitikin, jos miniälleen on tehnyt moisen tempun. Hyi helvattu.

Tokkopa äiti tiesi, jos kerran hautajaisiinkin kutsui?

Vierailija
49/76 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pointti on, että voinko minä nyt ollenkaan mennä hautajaisiin, jos en halua kaikkien tajuavan että meillä oli suhde. Vai olenko vain vainoharhainen, jos kuvittelen, että ihmiset vetävät itkemisestäni pitkälle menevät johtopäätökset.

Olet vainoharhainen. Niin kauan kuin et heittäydy arkun päälle nyyhkyttämään tms.

Vierailija
50/76 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voit käydä haudalla sitten myöhemmin jättämässä hyvästit. 

Näin on. Hierot vaikka pilluas hautakiveen tjsp.

Kunhan vain katsot, ettei leski ole siellä samaan aikaan hieromassa pilluaan hautakiven. Näin se homma etenee.

Vierailija
51/76 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan siellä olla useampiakin naisia itkemässä..

Vierailija
52/76 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko jo, että sulla ei ole oikeutta mennä hautajaisiin. Varsinkaan, jos et mukamas pysty hillitsemään tunteitasi. (tähän asti olet kuitenkin pystynyt kusettamaan kaikkia)

Haluat vaan huomiota. Olet likainen salaisuus ja se salaisuus meni nyt miehen mukana hautaan.

Tämä oli valitsemasi tie.

Vierailija
53/76 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos naapurin emäntä ihastuu minuun ja itkee hautajaisissani, niin kaikki olettavat noin vain että olen hypännyt syrjähyppyä?

Vierailija
54/76 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vastaavassa tilanteessa lähettäisin adressin ja kävisin myöhemmin haudalla viemässä kukkia.

Vierailija
55/76 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että vaimo saa tietää. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.

Vierailija
56/76 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
57/76 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeitä kommentteja täällä. Puhe on sentään hautajaisista...

Vierailija
58/76 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itke vain. Jos joku ihmettelee, voit sanoa vaikka, että sinulla on ollut paljon suruja viime aikoina. Että omien sukulaisten kuolemat muistuivat mieleen. Tai että olet vain nukkunut huonosti ... Selityksiä riittää.

Vierailija
59/76 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene vaan hautajaisiin.

Heittäydy dramaattisesti hautaan arkun päälle, itkien ja parkuen.

Vierailija
60/76 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit sille miehelle VAIN salapano kaikkien niiden salasuhdevuosien ajan. Et siis mikään kovinkaan merkittävä. Kykenit lähteä leikkimään varatun kanssa tätä leikkiä niin leiki nyt loppuun asti sillä samalla paloletkun tasoisella selkärangallasi ja pysy poissa hautajaisista. Ainoa oikea teko. Sinulla ei ole oikeutta surra muiden mukana. Sure yksinäsi. Vaikka niissä paikoissa missä salasuhteenne aikana tapasitte.