Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ärsyynnyn, jos joku ihan kivakin tyyppi ihastuu minuun? En voi enää sietää koko

Vierailija
20.12.2023 |

ihmistä, vaikka ennen olen pitänyt heitä neutraaleina.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta ihastumisen ei kuulu johtaa mihinkään. Sen tietää kun on rakkaus. Flirtti otetaan kai liian vakavissaan ja sitten suututaan kun ne omat odotukset ei täytykään.

Minäkin tykkään esim kissoista ja ihastelen niitä mielelläni. Jos asia johtaisi kissan meillemuuttoon, alkaisi armoton aivastelu.

Karrikoidusti.

Rakkauskin on ensin ihastusta. Ei heti voi rakastaa.

Vierailija
22/29 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta ihastumisen ei kuulu johtaa mihinkään. Sen tietää kun on rakkaus. Flirtti otetaan kai liian vakavissaan ja sitten suututaan kun ne omat odotukset ei täytykään.

Minäkin tykkään esim kissoista ja ihastelen niitä mielelläni. Jos asia johtaisi kissan meillemuuttoon, alkaisi armoton aivastelu.

Karrikoidusti.

Rakkauskin on ensin ihastusta. Ei heti voi rakastaa.

Tätä juuri tarkoitan. Ihan turha sijoittaa tunteita tuhoontuomittuun suhteeseen. 

Kyllä sen omansa löytää. Ihastusta ja seksiä saa mistä vaan, rakkaus ei pidä mekkalaa itsestään.

Vanhemmiten kantsii kuunnella omia vaistojaan ja pysyä erossa ongelmista.

Ihastuminen on ihan kivaa, mutta järjen ja omat ajatukset itsellään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaiseen ihmiseen kaikki ihastuvat jatkuvasti? Oletko ihan varma, että nämä ovat edes ihastuneita? Vaikea kuvitella tuollaista ongelmaa, kun minuun ei kukaan ole ollut ihastunut tyyliin koskaan :D

En sanonut, että minuun jatkuvasti ihastuttaisiin. Välillä kuitenkin. Kyllä, olen varma sillä tulevat itse kertomaan ihastuksestaan tai haluavat treffeille.

Kyllä tuo melko jatkuvalta kuulostaa, jos ehtii ärsyyntyäkin. Mutta minkälainen sitten olet? Miksi suhun ihastutaan?

Vierailija
24/29 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle käy usein noin jos satun (myös) itse kiinnostumaan ja ihastumaan ihmiseen, että kun se ihastus katoaa niin sen jälkeen en enää siedä ihmistä edes silmissäni. Eikä siis muutu "rakkaus" välinpitämättömyydeksi (jonka sanotaan rakkauden vastakohta olevan) vaan ihastuksesta tulee ihan silkkaa v!hantunnetta ja vastenmielisyyttä.

Käytännössä 100varma tämä kuvio on, jos välillämme tapahtuukin jotain (ei välttämättä edes seksiä) mutta ihan sellainen teini-ihastustyyppinen katseidenvaihtaminenkin riittää tähän ällötyksen aikaan saamiseen.

Ja sitten ne yhdenyönjutut. Voi jessus, kuinka se ihana kännisäätö onkin viimeistään aamusta jo sellainen oksetus, ettei tosiaan voi edes koskea. Jos sattuu jossain joskus törmäämään (etenkin selvinpäin) niin tulee vaan sellainen raivo ja v!tutuskin kuinka sitä onkaan ollut niin pöljä että on tuollaisen kuvotuksen antanut koskea itseensä.

Vierailija
25/29 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle käy usein noin jos satun (myös) itse kiinnostumaan ja ihastumaan ihmiseen, että kun se ihastus katoaa niin sen jälkeen en enää siedä ihmistä edes silmissäni. Eikä siis muutu "rakkaus" välinpitämättömyydeksi (jonka sanotaan rakkauden vastakohta olevan) vaan ihastuksesta tulee ihan silkkaa v!hantunnetta ja vastenmielisyyttä.

Käytännössä 100varma tämä kuvio on, jos välillämme tapahtuukin jotain (ei välttämättä edes seksiä) mutta ihan sellainen teini-ihastustyyppinen katseidenvaihtaminenkin riittää tähän ällötyksen aikaan saamiseen.

Ja sitten ne yhdenyönjutut. Voi jessus, kuinka se ihana kännisäätö onkin viimeistään aamusta jo sellainen oksetus, ettei tosiaan voi edes koskea. Jos sattuu jossain joskus törmäämään (etenkin selvinpäin) niin tulee vaan sellainen raivo ja v!tutuskin kuinka sitä onkaan ollut niin pöljä että on tuollaisen kuvotuksen antanut koskea itseensä.

Tunne-elämäsi ei vaikuta ihan normaalilta. Jos vietät yhteisen yön jonkun kanssa, ja aamulla tunnet häntä kohtaan selittämätöntä vihaa ja raivoa, niin sinulla on muutama ruuvi löysällä. Toivottavasti hankit apua itsellesi. 

Vierailija
26/29 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaiseen ihmiseen kaikki ihastuvat jatkuvasti? Oletko ihan varma, että nämä ovat edes ihastuneita? Vaikea kuvitella tuollaista ongelmaa, kun minuun ei kukaan ole ollut ihastunut tyyliin koskaan :D

En sanonut, että minuun jatkuvasti ihastuttaisiin. Välillä kuitenkin. Kyllä, olen varma sillä tulevat itse kertomaan ihastuksestaan tai haluavat treffeille.

Kyllä tuo melko jatkuvalta kuulostaa, jos ehtii ärsyyntyäkin. Mutta minkälainen sitten olet? Miksi suhun ihastutaan?

Sinäkö et voisi ärsyyntyä itikoista, vaikka olisit vain kerran kesässä mökillä ja muuten asuisit kaupungissa, jossa ei ole itikoita?

Vierailija
27/29 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostakinhan se sanonta "naama norsunvitulla" on peräisin.......

Vierailija
28/29 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinäkö et voisi ärsyyntyä itikoista, vaikka olisit vain kerran kesässä mökillä ja muuten asuisit kaupungissa, jossa ei ole itikoita?

En niin paljoa, että tekisin siitä aloituksen tänne. Eipä tule edes ajateltua itikoita.

Vierailija
29/29 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko kyseessä olla joku sitoutumiskammo? Varsinkin jos on kokemusta parisuhteista ja ne on mennyt mönkään. Siinä kohtaa alkaa ärsyttää kaikki parisuhteeseen viittaavakin, ainakin jos ei ole vielä valmis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä