Tulin siihen lopputulokseen, että ihmisille (naapureille) ei kannata olla ystävällinen
Olen nyt muuttamassa uuteen asuntoon ja tulen tekemään, niin että en aio edes moikata ketään. Edellisessä talonyhtiössä kävi, niin että kaksi iäkkäämpää naista liimautui lähes kiinni, koko ajan suu kävi ja kauhea kiinnostus minun tekemisiä ja elämää kohtaan.
Ymmärrän toki jos ihminen on eläkkeellä eikä ole oikein elämää, muiden tekemiset kiinnostaa. On vain raskasta jauhaa jotain small talkkia ventovieraiden ihmisten kanssa ja esittää, että me mukamas ollaan jotain kavereita. Kun tuollaisille ihmisille antaa edes pikkuisen siimaa heistä ei pääse ikinä eroon.
m
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outoa niputtelua ap ja muutkin: miehet sitä, naiset tätä ja nyt eläkeläisetkin ovat kaikki samanlaisia. Voi teitä.
Kunpa voisinkin olla samaa mieltä kanssasi. Toivon, ettei kukaan, ikinä, tee samaa virhettä, minkä me teimme. Luotimme naapuriin. Tavalliseen perheenisään. Antaisin kaikki luovutettavissa olevat elimeni välittömästi pois, jos saisin peruutettua tapahtumat.
Joten, ainoa neuvoni on:älkää luottako naapuriin.
Mitä oikein tapahtui??
Mää tervehdin naapureita mutta siinä se. Yksi on tosin vienyt homman pidemmälle, ei edes tervehdi.;)
Onneksi seinänaapurit alkaa aina mököttämään mutta kaukaisemmat naapurit voi yrittää kaveerailla.
Mikähän siinä on, että perheellinen naapurin mies ihastuu ja alkaa vainoamaan? Ja kun ei siitä pääse edes eroon kuin muuttamalla pois. Eikä se ole vaihtoehto.
Ihmisiin ei kannata luottaa, eikä mitään ystävyyssuhteita pidä solmia kehenkään.
Minä luotin joskus ihmisiin, mutta maksoin kovat oppirahat.
Olen viimeiset vuosikymmenet mm anopille antanut joululahjan, mutta tämä Kotka ei vaivaudu edes kiittämään; eikä mitään vastalahjaa ole näkynyt 25 vuoden aikana.
Tervehdin ystävällisesti naapureita. Aina välillä olen erehtynyt juttelemaan heidän kanssaan. Uteliaisuus ja kysely on loppumatonta. Sitten keskenään supattavat ja vääristelevät muiden asioita. Luulevat tietävänsä totuuden, kun keskenään pitävät pihaparlamenttia.