Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vakuutus vakavan sairauden/syövän varalle

Vierailija
19.12.2023 |

Kokemuksia hyvistä vakuutuksista syövän tai sairauden varalle? Korvaako kertakorvauksen vai maksaako hoidot? Kokemuksia AIG:n vakuutuksesta naisille? 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kokemusta.

Vierailija
2/4 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole itse ottanut, enkä varmaan olisi saanutkaan terveystietojen takia. En enää muista kenen tuotetta mulle tarjottiin. Aikaa siitä kuitenkin on jo jonkin verran. Uteliaisuudesta kuitenkin tutustuin tuotteeseen vähän tarkemmin. Ehdot luettuani totesin korvauspiirin tosi rajatuksi. Syövän piti olla jotain tiettyä tyyppiä, että meni korvauksen piiriin. Kertakorvaus oli tuossa mulle tarjotussa, mutta ei sillä olisi saanut syövän hoitoa korvattua yksityisellä. Lähinnä sillä olisi saanut ostettua jotain lisäpalveluita, siivousta tai kotihoitoa. Voi olla, että nykyiset tuotteet on parempia, mutta minua tuo ei vakuuttanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on Ifin kautta ko. vakuutus. Onhan se suolainen hinta maksaa jos ei koskaan tarvitse, mutta jos haluaa hyvät ja tehoavat syöpälääkkeet, se on 4000€/kk, jota valtio ei kustanna. Omilla säästöillä ja salkun lihoiksi laittamalla saisin tuon hintaluokan lääkkeet omalla kustannuksella kahdeksi kuukaudeksi, jos en pystyisi olemaam töissä ja muukin eläminen maksaisi. Siinä ajassa ei taida tuon luokan lääkkeitä tarvitseva syöpä lähteä...

Vierailija
4/4 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on Ifin kautta ko. vakuutus. Onhan se suolainen hinta maksaa jos ei koskaan tarvitse, mutta jos haluaa hyvät ja tehoavat syöpälääkkeet, se on 4000€/kk, jota valtio ei kustanna. Omilla säästöillä ja salkun lihoiksi laittamalla saisin tuon hintaluokan lääkkeet omalla kustannuksella kahdeksi kuukaudeksi, jos en pystyisi olemaam töissä ja muukin eläminen maksaisi. Siinä ajassa ei taida tuon luokan lääkkeitä tarvitseva syöpä lähteä...

Niin ja korvaussumman sai itse valita. Otin vuoden palkan, 53 000 euroa.