Leivotko itse pullat ja piirakat?
Kommentit (35)
Joskus teen pellilisen jotain piirakkaa, mutta aika harvoin. Kaupoissa on niin isot ja hyvät valikoimat, etten viitsi nähdä vaivaa itse leipoa.
Useimmiten leivon, mutta joskus mies toppuuttelee, ettei itse aina tarvitse nähdä vaivaa. Silloin saatamme ostaa kaupankin pullaa.
En leivo pullaa, koska minä olen ainoa, joka meillä pullaa syön. Ostan satunnaisesti Lidlin korvapuusteja itselleni.
Sen sijaan kakut, muffinit, piirakat, sämpylät, marengit leivon aina itse ja joka viikko käytännössä leivon.
Leipoisin mielelläni, mutta asun yksin, ja tulee syötyä kamalat määrät jos itselleni vaan teen.
Pakkaseen jos laitan niin napsin niitä koko ajan. Ei hyvä.
Parempi ostaa valmistiskistä joskus vaan se yks pulla.
Leivon leivät, pullat, piirakat, pikkuleivät jne. Aina itse.
Mistä se piirakka putkahti tähän aloitukseen.
En, koska en niitä syökään. Tarpeettomia eväitä,
En. Osaan kyllä leipoa ja nuorempana olen leiponut pullia, piirakoita, kakkuja, sämpylöitä.
En viitsi enää.
Mahdollinen miesrakastettu saa leipoa, jos häntä itseään aidosti huvittaa.
Minua ei huvittanut kertaakaan edellisen parisuhteen aikana ja sain kyllä kuulla siitä.
Mies piti sitä itsestäänselvyytenä. En leiponut. En hirveästi ommellutkaan, vaikka siinäkin olen ollut jopa taitava.
En ole niistä hommista enää aidosti kiinnostunut. En hukkaa aikaa turhuuksiin.
Nuo tuollaiset asiat voi hoidattaa muullakin tavoin.
Edelleenkö naisen tulisi olla kodinkone?
Ehei. Ne ajat menneet.
T. Ihankypsähymyilee
Vierailija kirjoitti:
Useimmiten leivon, mutta joskus mies toppuuttelee, ettei itse aina tarvitse nähdä vaivaa. Silloin saatamme ostaa kaupankin pullaa.
Sokeria, voita, vehnäjauhoja.
Hyi.
Kyllä. Myös leivät ja sämpylät.
Kakkuja en tee kun perheessä on 2 ihan pro kakkumaakaria
Joskus leivon, kaupasta ostetaan tosi harvoin. Ei nämä mitään jokaviikkoisia herkkuja ole.
Miksi kukaan ostaisi jotain kaupan pullaa? Karmeeta moskaa ja harva edes maistuu oikealta pullalta. Pitää olla tosi tumpelo jos ei osaa leipoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sokeria, voita, vehnäjauhoja.
Hyi.
Samaa mieltä.
Eikä tuon - sori siitä - sokeriskeidan voi ostaa konditoriasta silloin kun tarvitsee. Ihan itse.
Uunituoretta suolaista, leipää, sämpylöitä ym voi ostaa kappaleittain kaupasta.
Mikä on siis ongelma?
Essumekkoeukko ei pyöri keittiössä.
Sinne keittiöön vaan essuilemaan ja leimomaan ukko. Nyrkin ja hellan väliin, mars.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan ostaisi jotain kaupan pullaa? Karmeeta moskaa ja harva edes maistuu oikealta pullalta. Pitää olla tosi tumpelo jos ei osaa leipoa.
Ammattileipurin leipoma pulla on kymmenen kertaa parempaa kuin yhdenkään amatööri-kotileipurin käntyt.
Vierailija kirjoitti:
Joskus leivon, kaupasta ostetaan tosi harvoin. Ei nämä mitään
jokaviikkoisia herkkuja ole.
Mitä herkkuja muka?
P.skaa ja tarpeetonta.
Vierailija kirjoitti:
En leivo pullaa, koska minä olen ainoa, joka meillä pullaa syön. Ostan satunnaisesti Lidlin korvapuusteja itselleni.
Sen sijaan kakut, muffinit, piirakat, sämpylät, marengit leivon aina itse ja joka viikko käytännössä leivon.
Miksi suomalaiset ovat läskejä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ammattileipurin leipoma pulla on kymmenen kertaa parempaa kuin yhdenkään amatööri-kotileipurin käntyt.
Ai se hemmetin bulkkikama mitä kaupat myy? Toisi ammattileipurin leipomaa :D
Vierailija kirjoitti:
Miksi jo lapset totutetaan tuohon moskaan?
Mihin tarvitaan?
Läskiä kasvattamaan.
Sokeria, vehnäjauhoa, voita.
En leivo muuten kuin tarpeeseen, juhliin tms. Kaupasta voin ostaa joskus jos vaikka sisko poikkeaa kahville mutta "tositarpeeseen" aina omatekemää.