Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arvatkaa, minkä kokoinen 2-vuotias!

Vierailija
05.01.2007 |

Viiden pisteen vihje: lapsella on mustat hiukset.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljän pisteen vihje: 2 arvasi melkeinpä tämän 2-vuotiaan siskon mitat samassa iässä.

Vierailija
2/13 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko tässä joku pointti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä noista vihjeistä on hyötyä kun kyseessä on joku kuka tahansa lapsi ja miksi edes arvuuttelet??? onks täs joku juttu??

Vierailija
4/13 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on niin hupaisan kokoinen lapsi.



Kahden pisteen vihje: kyseessä on tyttö.

Vierailija
5/13 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää sit arvatko.

Vierailija
6/13 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei oikein aukea tuo pointti niin ketä kiinnostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/13 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vaikka 9.7kg ja 84cm?





(..no siis itse olin tuon kokoinen 2 vuotiaana. Hupaisaa?)

Vierailija
8/13 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mun kaksvee oli 93,4 cm ja 16,4 kg :)

poika siis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/13 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, kerrotaan. Tämän päivän mittauksessa tulos oli 74 cm ja 10 kg. Minusta tuo on hupaisaa, en ole ikinä kuullut näin pienestä 2-vuotiaasta. Ei, en ole huolissani - saavuimme vasta eilen tytön kanssa kotiin Kiinasta, kyllä se kasvu siitä lähtee.

Vierailija
10/13 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun 2v tyttöni on myös 10kg,mutta pituutta on 91cm.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/13 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


No joo, kerrotaan. Tämän päivän mittauksessa tulos oli 74 cm ja 10 kg. Minusta tuo on hupaisaa, en ole ikinä kuullut näin pienestä 2-vuotiaasta. Ei, en ole huolissani - saavuimme vasta eilen tytön kanssa kotiin Kiinasta, kyllä se kasvu siitä lähtee.

Meidän 1-vuotias on 81 cm ja 11 kg =)

Ystäväni adoptoi tytön Kiinasta, ja tyttö oli Suomeen tullessaan vähän yli yksivuotias. Ei edes kontannut, makasi vaan ja vähän pyöri massullaan, ja mahtui 68 cm vaatteisiin. Parissa kuukaudessa jo juoksi, puhui suomea ainakin 50 sanaa, ja vaatekoko oli 80! Eiköhän teidänkin tirppana kasva nopeasti. Onnea tytön johdosta.

Vierailija
12/13 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on jo yksi Kiina-neiti, joka 13-kuisena tullessaan oli 67 cm ja 6,7 kg...



t. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/13 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti aivan valtavan suloinen, ja tosiaan tavallaan hupaisaa, kun 2-vuotias kuitenkin osaa vähän jo erilaisia juttuja kuin 1-vuotias, jonka kokoa hän enemmänkin vastaa. Yllättää varmasti monet taidoillaan, kun luullaan paljon nuoremmaksi. :)



Onnea teille ja lisää senttejä ja kiloja! Ja tyttöselle tervetulotoivotukset! :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan