Treenattu mies ja normaalipainoinen nainen, eka seksikerta ahdistaa
Tapailen todella ihanaa miestä, joka on myös todella fit.
Ite oon normaalipainoinen, ja vaatteet päällä näytän todella hyvältä, koska osaan pukeutua omalle kropalle imartelevasti.
Jännittää ja itseasiassa ahdistaa mennä sänkyyn noin treenatun miehen kanssa. Eri asennoissa mun vatsa menee makkaroille ja peppukaan ei oo mikään instagrampeppu.
Ähh. Mies kyllä on ihastunut muhun (ja mä häneen.)
Ja siis hän näkee salillaan joka päivä tosi treenattuja naisia :(
Kommentit (33)
Totta. On todella harvassa normaalipainoiset naiset. Puhumattakaan hoikista naisista.
No olis aika hassua jos mies luulisi et henkilö joka ei treenaa olis jostain kumman luonnonoikusta supertreenatun näköinen. Uskon vahvasti että kelpaat juuri sellaisena kuin olet.
Vierailija kirjoitti:
Mitähän jos vaan unohtaisit kaikki panohommat ja keskityt vain sormettelemaan ihan yksinäsi!
Taidat olla mies? Nimittäin mistä olet saanut kuvitelman, että nainen saisi orgasmin sormittamalla? Itse ainakin saan sen vain klitoriksen kautta, ei tarvitse sormittaa eikä pelkkä sormittaminen tunnu paljoa miltään.
Itse en varmaankaan mene naisen kanssa nussimaan pelkän ulkonäön perusteella, kyllä siinä pitää olla oikeaa kemiaakin mukana,,,jos mies on sinusta oikeasti kiinnostunut niin antaa mennä vaan, älä turhaa jännitä seksi on kivaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän jos vaan unohtaisit kaikki panohommat ja keskityt vain sormettelemaan ihan yksinäsi!
Taidat olla mies? Nimittäin mistä olet saanut kuvitelman, että nainen saisi orgasmin sormittamalla? Itse ainakin saan sen vain klitoriksen kautta, ei tarvitse sormittaa eikä pelkkä sormittaminen tunnu paljoa miltään.
Olen mies! Ja kyllä naiset ovat pitäneet sormettamisesta! Nimenomaan klitoriksen hyväilystä! Useimmat saaneet sen orgasminkin! Kukahan sen opettaisi Sinullekin!
Niin, miten siinä käy? Jos laihdutat kuntoillen ensin 8 kg ja rasvaa häviää rinnoista ja pepusta ja sitten lihottaa löhöillen takaisin 8 kg, niin kasvavatko rinnat ja peppu entisiin mittoihinsa? Vai meneekö se uusi rasva esim. reisiin ja vatsaan?
Hah, alle 50 kiloiset punnitaan lähinnä neuvolassa.
Oikea nainenko luulet olevasi noilla mitoilla?
.................
Voi poika parkaa, mitä ennakkoluuloja sinulla on timmejä naisia kohtaan. Pelkäätkö heitä? Niin kuin sanoin, minulla on vielä B- kupin rinnat ja leveä lantio, vaikka se kostuukin pelkästä luusta ja lihaksesta. Mittani 88-64-86. Ja hormoonitoiminta on entisellään. Kyllä timmi mieheni pitää minua yhä naisena vaikka joskus kun harjoittelemme keskenämme kamppailulajeja, hän joutuukin ahtaalle.
kyllähän sinullakin ajelee ihan hyvin, onko pillusi etu vai takatarjontainen? mikäli jälkimmäistä sorttia on kivaa takaapäin ajessa hieroa rintoja kun ne mahtuu kouraan sekä toisella handulla kutitella klitorista jotta saat orkkua siinä odotellessasi
Vierailija kirjoitti:
Tässä puhuu nyt treenattu mies, vinkki ap:lle ja muille pullukoille. Treenatut miehet eivät ihastu "normaalipainoisiin" naisiin. Me vaan pelataan teillä, koska uusi pesä kiinnostaa aina, ja sitä voi joskus pökkii teiltäkin. Nää naiset jotka ei treenaa ja sanoo olevansa "normaalipainoisia" - ovat yleensä aika vonkaleita todellisuudessa. Tuskin olet kuitenkaan valas, sillä niihin emme koske.
Mistä moinen ilkeily? Onko siittiöiden tuotanto loppunut liiallisen hormonien käytön vuoksi vai eikö enää seiso..?
Normaalipainoiset naiset ovat allekirjoittaneen mielestä ihania jumalattaria, mutta tämä on toki vain oma mielipiteeni :)
Olin itse samassa tilanteessa ja tässä ohjeeni. Hain netistä jonkun vatsalihas ja pylly jumppaohjelman ja tein sitä ja samalla pidin huolta, että join paljon vettä ja söin kasviksia paljon ja vältin suolaa. Tätä kun viikonkin ehti vetää niin vatsa on jo litteämpi ja olemus energinen. Sitten h-hetekellä nätit alusvaatteet, ja ennen kaikkea tosi positiivinen ja iloinen tyyli. Tämäkin on vain oman itsevarmuuden nostamiseksi, miehet eivät kyllä yleensä katsele kuin rintoja, hiuksia, hymyileviä kasvoja ja pillua, ja näitä voi tarjota kuka tahansa koosta ja kunnosta riippumatta.
Käsitteet sekoittuu. Normaali paino ja tavallinen paino ovat aivan eri asia.
Nykyään on ihan tavallista, että naisilla ja miehillä on painoindeksi yli 30 eli on merkittävästi lihava. Vaikka se on yleistyvää ja tavallista, niin normaalipaino on kuitenkin painoindeksillä 19-25.
Naisilla omasta mielestäni useimmiten hyvä painoindeksi painottuu tuonne normaalipainon yläreunaan, eli optimi on 22-25. Tuossa ylärajalla on vaan se riski että repsahtaa kilojen keräämiseen.
Jos on normaalipainoinen, eli painoindeksi 22-25, niin yleensä myös näyttää hyvältä ilman vaatteita. Mies on todennäköisesti tottunut kaiken kokoisiin naisiin, koska nykyään ei voi olla kovin ronkeli, koska niin monet ovat reilusti ylipainoisia.